סוויטות יוקרה למשפחות - פרדייז ברמה

סוויטות יוקרה למשפחות בצפון - חד נס ברמת הגולן

פרדייז ברמה

סוויטות יוקרה למשפחות, במתחם שבו בריכה מחוממת ובר ישיבה מקורה

סוויטות יוקרה למשפחות - פרדייז ברמה 1

הסוויטה

סוויטות יוקרה למשפחות - פרדייז ברמה 2

מטבחון

סוויטות יוקרה למשפחות - פרדייז ברמה 3

חדר רחצה פרטי

סוויטות יוקרה למשפחות בצפון הארץ - מתחם פרדייז ברמה

הפעם, EXPLORER צימר בצפון – מגזין התיירות שלכם, ריכז עבורכם מידע חשוב על פרדייז ברמה חד נס – סוויטות יוקרה למשפחות וקבוצות. אם אתם לא מוכנים לסגור על נופש בצפון לפני שיש בידיכם את כל המידע, אתם צודקים לגמרי. בואו נתעדכן, צימרים עם בריכה וג'קוזי פרטי בצפון.

כולנו עמלים במשך השבוע, ככה שהחופשה חייבת להיות לא פחות ממושלמת. כמובן שבחיים, כמו בחיים, לא תמיד הכול מושלם, אך אנחנו בהחלט ננסה לגרום לחופשה שלכם להיות הכי טובה. סוויטות יוקרה למשפחות וקבוצות ביישוב חד נס, שנמצא ברמת הגולן, אנחנו כאן כדי לספר ואתם תחליטו היכן אתם מתארחים בסוף השבוע הקרוב.

אירוח מושלם בחד נס עם בריכה

אתם מוזמנים לכבות את הטלפונים הניידים, וליהנות מהשקט ומהאווירה ביישוב חד נס, רמת הגולן. מתחם פרדייז ברמה מתוכנן עבור משפחות, ובתוך המתחם אתם תמצאו ארבע סוויטות מפנקות מאוד. מה פרדייז מציעים לאורחים? צימרים בחד נס למשפחות עם ג'קוזי פרטי ליד המיטה, מרפסת פרטית עם נוף, בריכה משותפת ומיטות שיזוף, מטבחים מאובזרים ועוד המון.

כשאתם באזור חד נס, אנחנו אישית ממליצים לבקר במקום תיירותי הנקרא "קסם הגולן". קסם הגולן הוא מתחם צימרים בצפון בו תוכלו לצפות בסרט המפעיל את כל החושים שלכם. בסרט, רמת הגולן מוצגת עבור כל מי שעדיין לא השלים את היכרותו איתה. תוכלו להכיר את רמת הגולן מזוויות שונות וקסומות, תיחשפו בפני פינות חמד שעדיין לא שמעתם עליהם! מה שנקרא, יופי הגולן ב-360 מעלות.

אירוח יוקרתי ברמת הגולן למשפחות

אם אתם מחפשים אחר סוויטות יוקרה למשפחות, צימרים ברמת הגולן והאזור, פרדייז ברמה ישמח לספק לכם את השירות הכי לבבי ואדיב. צוות מתחם פרדייז משתדל תמיד לספק את השירות הכי שלם שניתן, כולל בקשות חריגות.

מה ז"א צימר עם בקשות חריגות? במידה ואתם מעוניינים למשל להזמין סוויטה עם עיסוי בצפון, אך אתם רגישים לעיסויים מסוימים, צוות פרדייז ברמה יתאים לכם מעסה מקצועית ועיסוי מתאים. רגישים לשמני עיסוי? עדכנו את צוות מתחם האירוח שלכם! מעוניינים להזמין חבילת צימר עם ארוחת בוקר מפנקת? במידה ולא תהיה ביכולת המתחם לספק מענה להזמנה כזו או אחרת, תקבלו המלצות חמות על מסעדות מומלצות ברמת הגולן והפניות אחרות.

סוויטות יוקרה על שפת הבריכה בחד נס

על שפת בריכה מקורה, מחוממת ומשותפת, תוכלו ליהנות מקרני השמש המלטפות. סוויטות יוקרה למשפחות בחד נס עם כל הפינוקים האפשריים, כולל פינות בהן ניתן להניח את כל הצרות מאחור. בכל פינת שיזוף במתחם תוכלו ליהנות ממיטות מאוד נוחות, דשא סינטטי ודק עץ רומנטי.

ואם כבר בענייני מים עסקינן, צוות מתחם פרדייז ברמה ישמח להמליץ לכם על מסלולי מים מומלצים ברמת הגולן. רוצים לטייל באזור הכנרת? יישוב חד נס נמצא בקרבה רבה אל ימת הכנרת, באזורה תמצאו לא מעט מסלולי מים יפהפיים לטיול רגלי, באמצעות ג'יפים, טרקטורונים ועוד. נותרו תהיות? שאלות? EXPLORER צימר בצפון – מגזין התיירות שלכם, כאן כדי לענות, דברו איתנו.

חוות דעת

מה אומרים עלינו

הרגשת ניתוק מוחלטת. סוויטות יוקרתיות יפות להפליא. נופשון של 48 שעות בלי לצאת מהצימר, חוויה שלא נשכח לעולם.   
Raphaël
Raphaël
צרפת
קרא עוד
Les maisonnettes sont MAGNIFIQUES et d'un confort inégalé en Israël même dans les plus grands hôtels. Le cadre de cet hôtel est SPLENDIDE en plein milieu du Golan. Tout est fait dans les moindres détails pour que nous nous sentions au paradis et tout est entretenu avec un goût hors du commun: les chambres, les jardins, les arbres fruitiers, les terrasses, le barbecue et la piscine PARFAITE pour adultes et enfants. Noa et Doudou sont des hôteliers incroyables. Ils nous ont indiqués de beaux endroits à visiter dans la région et ils étaient disponibles à chaque fois que nous avions besoin d'aide ou de conseils. Nous souhaitions rester plus longtemps mais les réservations étaient déjà pleines alors nous reviendrons, c'est certain !
Ronny
Ronny
ישראל
קרא עוד
מקום סופר מושקע, נראה בדיוק כמו בתמונות.... בריכה מחוממת ומגודרת שמכסים ונועלים בלילה - ראש שקט עם ילדים קטנים. חדר ממש מרווח, מכונת קפה, חלב במקרר, יש וילונות אטומים כך שאפשר לנמנם עד מאוחר בבוקר. היה ממש מעולה!
יצחק
יצחק
ישראל
קרא עוד
קבלת הפנים של המארחים שנתנו לנו הרגשה שאנחנו בבית. המקום נקי ומצוחצח ברמות ומאובזר ברמה מקסימלית. המיקום קרוב להמון אטרקציות. והכי חשוב המארחים דודו ואישתו אנשים נחמדים ואדיבים מאוד . אני ממליץ מאוד ותאמינו לי אני מתארח לפחות ארבעה פעמים בשנה אין דברים כאלה אני בטוח חוזר
הקודם
הבא

הזמינו עכשיו: סוויטות יוקרה למשפחות

פרדייז ברמה בחד נס – סוויטות יוקרתיות למשפחות בצפון עם פינוקים כלולים