נופש ולינה יוקרתית בצפון – בגליל ובגולן

צימרים יוקרתיים ברמת הגולן מתחמי סוויטות יוקרתיות מול נוף הכנרת בחד נס.

מתחמי נופש ולינה יוקרתית בצפון הכנרת: הצגה של נופש בצפון

תוכן עניינים

פנינה בגולן ממלכה קסומה בחד נס

מתחם נופש יוקרתי הממוקם בצפון הכנרת ביישוב חד נס - פנינה בגולן הינו מתחם שבו 2 וילות מפנקות ו-4 סוויטות יוקרתיות ובריכה מחוממת גדולה ומרשימה.
לקבוצות גדולות

עדנ'ס בוטיק - חד נס

מתחם צימרים יוקרתיים בחד נס עם 4 סוויטות יוקרה ו-3 בריכות פרטיות לשלוש סוויטות בפרטיות מוחלטת, עם אפשרות של טיפולי ספא.
בריכות פרטיות

עדן ברמה - חד נס

במתחם עדן ברמה בחד נס מוצבות 2 סוויטות שלכל אחת מהן בריכה פרטית וג'קוזי ספא במרפסת מול נוף הכנרת בפרטיות.
בריכות פרטיות

חלום יוסף - חד נס

אם חיפשתם צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות בלבד, חיכו מצאתם! חלום יוסף מתחם 3 סוויטות יוקרה לזוגות בלבד עם סאונה פרטית.
לזוגות בלבד!

פרדייז ברמה - חד נס

פרדייז ברמה הוא אחד המתחמים היוקרתיים והטובים שיש בצפון הארץ. במתחם 4 סוויטות יוקרתיות מפנקות ומתחם בריכה ענק.
סוויטות יוקרה

גן העדן של ליאורה בחד נס

ליאורה אישה מקסימה מאד ומלאת רוגע ושלווה. ליאורה תפנק אתכם במתחם עם 2 בקתות עץ מרשימות שלכל אחת חצר עם ג'קוזי ספא בפרטיות טוטאלית ובריכה אחת גדולה משותפת ל-2 הבקתות.
בקתות עץ

לינה יוקרתית ברמת הגולן

נופש ולינה יוקרתית בצפון הארץ

שלמה ארצי אמנם כתב לנו את "תחת שמי ים התיכון", אבל נופש ולינה יוקרתית בצפון כוללים התעוררות רומנטית תחת שמי רמת הגולן. אנחנו רוצים להכיר לכם מתחמי אירוח יוקרתיים ביישוב חד נס, בואו נדבר צימרים, סוויטות ומה שביניהם.

בין אם אתם אוהבים לינה יוקרתית בצימרים, אירוח כפרי בסוויטות, או אולי מלונות בוטיק, יש מענה מושלם ברמת הגולן, יישוב חד נס. אם לא יצא לכם לבקר לאחרונה באזור רמת הגולן, הגיע הזמן לחוות את הצפון לאחר גשמי הברכה שליוו אותנו בשנת 2020. עם כל כך הרבה גשם, רמת הגולן נהפכה לירוקה מתמיד, צימרים בחד נס מזמינים מתמיד, ואתם מוזמנים להתפנק במתחמי אירוח יוקרתי בצפון כמו שכולנו אוהבים. לינה יוקרתית ברמת הגולן? בואו נדבר על הסוויטות עצמן!

אירוח בצפון ב-2020: אין יותר כפרי מיישוב חד נס

מחפשים סוויטה בחד נס? אולי צימר יוקרתי עם בריכה מחוממת? בין אם ככה או ככה, אנחנו ממליצים כבר עכשיו לברר מחירי צימרים יוקרתיים בצפון. אתם תופתעו לגלות הנחות על צימרים, בחלק מהמקרים הנחות משמעותיות.

לאחר ימי הקורונה, בעלי מתחמי אירוח כפרי בחד נס יצאו במבצעים מיוחדים על נופש בצפון ועל לינה יוקרתית ברמת הגולן. אם ככה, כעת זה בדיוק הזמן לסגור על דיל צימר עם בריכה פרטית מחוממת. מה עוד נמצא במתחמי אירוח בחד נס?

מתחמי אירוח יוקרתיים בצפון: מה כוללים?

אוקי, בואו לרגע נדבר על המתחמים עצמם, מה ניתן למצוא בהם ומידע נוסף. ביישוב חד נס אתם תמצאו לא מעט מתחמי אירוח יוקרתיים לקבוצות, אירוח כפרי ועוד. בעוד שבחלק מהמתחמים תוכלו ליהנות מג'קוזי מלטף, בחלק מהמתחמים תוכלו להנות מבריכות פרטיות.

ואם כבר מדברים על צימר עם בריכה פרטית ברמת הגולן, כדאי לשאול: האם הבריכה נמצאת בתוך הצימר או מחוצה לו? אז ככה, ישנם מתחמי אירוח עם בריכה פרטית, שהבריכה נמצאת בתוך הצימר עצמו ובתוך הסוויטה. במעט שונה מכך, ישנם גם מתחמי לינה יוקרתית עם בריכה שנמצאת בחצר הצימר. מה יותר טוב? לחלוטין תלוי בכם וברצונות שלכם.

צימר יוקרה עם בריכה פרטית לאירועים מיוחדים

אתם יכולים לבחור צימר עם בריכה מחוממת ופרטית, כזאת שמשקיפה אפילו על נופי הכנרת. בחד נס ישנם לא מעט צימרים אל מול הכנרת וגם סוויטות סובב כנרת. חוויה באמת ייחודית. מה יותר טוב מאשר לפתוח בקבוק יין ולהתענג על נופש ולינה יוקרתית בצפון וברמת הגולן?

יש דבר אחד יותר טוב! נופש של צימרים בצפון בהתאמה אישית.

חוגגים אירוע מיוחד כלשהוא? צימרים ברמת הגולן לאירועים מיוחדים יתאימו לכם עבור ימי נישואין, ירח דבש, מסיבות רווקות ועוד. בין אם אתם חוגגים אירוע כזה או אחר, תוכלו לאתר מתחמי אירוח לקבוצות בצפון, כאלו שמתאימים אפילו לימים טרופי שיגעון כמו ימי הקורונה. מה שנקרא "צימרים בעלי תו סגול בצפון".

למה הכוונה ב"נופש בטוח בצפון עם תו סגול?"

למה אנחנו מתכוונים? שימו לב, בימי הקורונה חשוב שכל מתחם אירוח יהיה מספיק גדול בכדי להכיל את מבקריו, ובמקביל גם לספק מרחב ביטחון מספק. בכדי לדייק את זה במספרים, נציין כי אנחנו מדברים על מתחמי לינה יוקרתית בחד נס שגודלם הוא 150 מ"ר – 200 מ"ר. בהחלט ענק. אלו הם צימרים עם תו סגול בצפון, שמאפשרים לכם ליהנות מנופש בטוח ברמת הגולן.

ומה נמצא באותם 200 מטרים רבועים? קודם כל, המון דשא, מרחבים ירוקים, נופים, מיטות שיזוף, נדנדות עץ, בריכות מחוממות, שולחנות סנוקר וביליארד, שולחנות פינג פונג ועוד המון. אם חיפשתם נופש ולינה יוקרתית בצפון או ברמת הגולן, לחלוטין הגעתם למקום הכי נכון – חד נס.

סביב עיירת חד נס ואטרקציות אהובות

סביב עיירת חד נס אתם תמצאו לא מעט תעסוקה וגם אטרקציות מעולות, אבל חשוב לזכור כי עד שלא נחזור כולנו לשגרה, יהיה עליכם לוודא מראש באם האטרקציות פעילות או לא. נכון לעכשיו, צימר עם ארוחת בוקר הוא האופציה הכי טובה, כי אטרקציות כמו מסעדה בצפון פשוט אינן אפשריות עדיין.

רוצים צימרים עם ארוחה בצפון? ביישוב חד נס תוכלו למצוא מתחמי אירוח יוקרתי שמגישים לכם את המנות הכי אהובות והכי בריאות. סוויטות עם ארוחות בוקר בחד נס כוללות למשל גבינות, חמאות מיוחדות, סלטים בהכנה אישית ועוד. מחפשים אחר הנחות על צימרים ב-2020? מומלץ מאוד עוד היום ליצור קשר עם המארחים שלכם ביישוב חד נס, ותוכלו לקבל פרטים לגבי דיל נופש ברמת הגולן במחירים שלאחר הקורונה. אישית, אנחנו ממליצים על נופש ולינה יוקרתית בצפון עם ג'קוזי, או בריכה פרטית ומחוממת. הכינו את בגדי הים!