פרדייז ברמה - סוויטות יוקרה בחד נס

צימרים יוקרתיים למשפחות וזוגות

פרדייז ברמה חד נס

מתחם צימרים יוקרתיים בצפון למשפחות וזוגות עם בריכה מחוממת, אירוח יוקרתי ברמה לא מוכרת בענף הצימרים 

מתחם צימרים בצפון למשפחות 1

הסוויטה

מתחם צימרים בצפון למשפחות 2

מטבחון

מתחם צימרים בצפון למשפחות 3

חדר רחצה פרטי

מתחם צימרים בצפון למשפחות

עוד לא הכרנו? ג'קוזי פרטי ליד מיטה ענקית, ריהוט יוקרתי מקורי והכיף באוויר – פרדייז ברמה חד נס. מתחם צימרים בצפון למשפחות וגם קבוצות עם כל הפינוקים שאתם רק מדמיינים, בואו נדבר על פינוק כמו שפינוק אמור להיראות.

נעים להכיר, אנחנו מתחם צימרים בצפון למשפחות עם פינוקים שלא מהעולם הזה. במתחם הצימרים שלנו תמצאו את כל מה שהחופשה המשפחתית שלכם מצריכה. הילדים הלכו לישון? לרשותכם מטבח חיצוני מקורה הכולל שולחנות שנפתחים , בר עץ גושני, מנגל ענק מכונת קרח וכו'. פתחו את הצידנית שהבאתם ומזגו עוד כוס בירה וגרגרו עוד טעימת יין, אנחנו לא חיים פעמיים. בואו נדבר על צימרים עם ג'קוזי מפנק למשפחות.

סוויטות משפחתיות עם בריכה משותפת

מטיילים כקבוצה או כמשפחה בצפון? מתחם פרדייז ברמה (יישוב חד נס בצפון הכנרת) הוא מתחם צימרים מפנקים ביותר, בו תוכלו למצוא בריכה מחוממת ומשותפת. הבריכה מיועדת עבור אורחי המתחם (במתחם ישנן 4 סוויטות משפחתיות וגדולות), ואתם מוזמנים ללבוש בגדי ים גם בחורף. מדוע? כי הבריכה היא מחוממת ומושלמת לכל ימות השנה.

מתחם פרדייז ברמה מתאים רבות גם עבור אירועים קבוצתיים, לרבות מפגשים משפחתיים ואירועי עובדים, טיולים קבוצתיים ועוד. תוכלו למצוא במתחם סוויטות משפחתיות מפנקות ביותר, הכוללות מטבחונים מאובזרים ופלטה לשבת. רוצים להתפנק עם עיסוי טוב בצימר? צימר עם עיסוי ניתן בתוספת תשלום, והמעסים המקצועיים יגיעו עד פתח הסוויטה בכדי לפנק אתכם בעיסוי שוודי, רפלקסולוגיה, עיסוי אבנים חמות, טיפול בקריסטלים ועוד.

מתחם צימרים בצפון מטופח שמתאים מאוד למשפחות

במתחם פרדייז ברמה – מתחם צימרים בצפון למשפחות, תמצאו מרחבים גדולים, אוויר צלול, פינות דשא מוצלות, מיטות שיזוף, בריכה משותפת מקורה ומחוממת, בר משותף במתחם ועוד. אם אתם תרים אחר אטרקציות למשפחות באזור צפון הכנרת, צוות פרדייז ברמה ישמח לספק לכם את כל המידע שאתם צריכים.

הצוות של מתחם פרדייז מארח במהלך השנה מאות אורחים, חלקם גם אורחים קבועים המגיעים למתחם פעמיים בשנה באופן קבוע. כל צימר, סוויטה ופינת אירוח במתחם כוללת תשומת לב רבה והקפדה על עיצוב, וכל זה נועד לרווחת המתארחים במתחם. את השבת הקרובה עושים במתחם פרדייז ברמה – סוויטות למשפחות, סוויטות לקבוצות, צימרים לאירועים, צימרים ברמת הגולן למפגש בין זוגות חברים ועוד.

פרדייז ברמה חד נס בצפון הכנרת

אנחנו מזמינים אתכם לעדכן אותנו בכל פרט, שעשוי להשפיע על איכות השהייה שלכם אצלנו. אם למשל אתם מעוניינים להזמין צימר עם עיסוי (בתוספת תשלום, המעסה היא מעסה חיצונית המגיעה למתחם), אך אתם רגישים לשמני עיסוי שונים, אנו נשמח שתיידעו אותנו מראש.

צוות פרדייז ברמה חד נס יעשה את כל שביכולתו, בכדי שגם אתם תחוו את החופשה המשפחתית המושלמת. אנו זמינים עבור כל שאלה ותהייה, בין אם אתם מחפשים אחר מתחם צימרים למשפחות וזוגות בצפון, מידע על מסעדות מומלצות בצפון או כל דבר אחר. חופשה נעימה!

חוות דעת - ציון בוקינג 9.6 מצויין

מה רושמים עלינו

סוויטות יוקרתיות שנבנו ביצירתיות ונשמה לכם האורחים שתהיה חופשה ברמה
Raphaël
Raphaël
צרפת
קרא עוד
Les maisonnettes sont MAGNIFIQUES et d'un confort inégalé en Israël même dans les plus grands hôtels. Le cadre de cet hôtel est SPLENDIDE en plein milieu du Golan. Tout est fait dans les moindres détails pour que nous nous sentions au paradis et tout est entretenu avec un goût hors du commun: les chambres, les jardins, les arbres fruitiers, les terrasses, le barbecue et la piscine PARFAITE pour adultes et enfants. Noa et Doudou sont des hôteliers incroyables. Ils nous ont indiqués de beaux endroits à visiter dans la région et ils étaient disponibles à chaque fois que nous avions besoin d'aide ou de conseils. Nous souhaitions rester plus longtemps mais les réservations étaient déjà pleines alors nous reviendrons, c'est certain !
Ronny
Ronny
ישראל
קרא עוד
מקום סופר מושקע, נראה בדיוק כמו בתמונות.... בריכה מחוממת ומגודרת שמכסים ונועלים בלילה - ראש שקט עם ילדים קטנים. חדר ממש מרווח, מכונת קפה, חלב במקרר, יש וילונות אטומים כך שאפשר לנמנם עד מאוחר בבוקר. היה ממש מעולה!
יצחק
יצחק
ישראל
קרא עוד
קבלת הפנים של המארחים שנתנו לנו הרגשה שאנחנו בבית. המקום נקי ומצוחצח ברמות ומאובזר ברמה מקסימלית. המיקום קרוב להמון אטרקציות. והכי חשוב המארחים דודו ואישתו אנשים נחמדים ואדיבים מאוד . אני ממליץ מאוד ותאמינו לי אני מתארח לפחות ארבעה פעמים בשנה אין דברים כאלה אני בטוח חוזר
הקודם
הבא

הזמינו עכשיו: צימרים בצפון למשפחות עם בריכה מקורה

אחד המקומות המושקעים ביותר באווירה משחררת עיצוב מתקתק אותנטי ויוקרתי

פרדייז ברמה - מתחם צימרים בצפון למשפחות חד נס