פאב בחד נס - "לונה בר" אורחי צימרים בחד נס יוכלו ליהנות מבר שכונתי יוצא מגדר הרגיל.

מה יש לעשות באזור חד נס

מה יש לעשות באזור חד נס?

מתל אביב לכפר חד נס ועד השעות הקטנות בפאב LUNA BAR

אז מה יש לעשות באזור חד נס? חופשה בצפון יכולה לכלול אין-סוף אפשרויות של מקומות בילוי ואטרקציות, אבל אם אתם מתארחים בקרוב בכפר חד נס ועדיין לא ביקרתם בפאב LUNA , אתם מחמיצים הופעות חיות בחד נס, בירות מקומיות, יין מקומי ועוד רבות.

כפר חד נס ממוקם קרוב מאוד לכנרת, והאזור המקיף את הכפר הוא אזור שמאופיין בפלאי טבע רבים. נוסף על כך, תושבי חד נס גם לא שוכחים לחגוג ולפזז, כך שהוקם פאב LUNA BAR אשר מוודא חינגות וחגיגות עד אחרון הלקוחות שמגיעים להתארח באזור בצימרים מפנקים.

Explorer צימר בצפון - צימרים לזוגות בחד נס

צימרים באזור חד נס וויין מקומי, הולך ביחד?

תושבי רמת הגולן ובעלי העסקים המקומיים, דוגלים בשיתופי פעולה רבים ובסיוע הדדי בפן העסקי והאישי. באזור חד נס, תוכלו לטייל בין יקי-יין מקומיים שמיצרים יין משובח ביותר. את היין, תוכלו גם לטעום ולרכוש ביקבים עצמם, אך תוכלו גם ליהנות מאלכוהול בייצור מקומי במסעדות ופאבים הפזורים באזור.

כשאתם מגיעים לפאב LUNA BAR שבחד נס, אל תשכחו לברר לגבי מטעמים מקומיים (גבינות מקומיות ומוצרי חלב, גידולים אורגניים, בירה ויין מקומיים ועוד) שמיוצרים באהבה רבה על ידי התושבים המקומיים והעסקים הקטנים ברמת הגולן והאזור.

אז אם שאלתם את עצמכם מה יש לעשות באזור חד נס, ה"מסע" שלכם צריך להתחיל קודם כל בהזמנת צימרים בחד נס שיפנקו לכם את הצורה (סליחה על הסלנג הפושע, אבל רמת הפינוקים של צימרים ברמת הגולן ובחד נס, נמנית מבין הרמות הגבוהות ביותר של אירוח), ולאחר מכן בירור לגבי אטרקציות בצפון ומקומות טיול ברמת הגולן.

אחרי שתסגרו לעצמכם כמה מסלולי טיול בצפון ותהיו רעבים, לכו לרפד את הקיבה בפאב LUNA BAR שמציע אחלה אוכל מגוון ומשתנה.

מישהו ביקש הופעות ואלכוהול באזור חד נס ולא קיבל?

אם אתם יותר בקטע של אלכוהול והופעות ופחות בענייני אוכל, הפאב מציע גם הופעות חיות לאורחי הצימרים בחד נס ולתושבי האזור. אם אתם לא מחפשים פאב בחד נס , אבל כן מעוניינים בבילוי שמלווה בדרינקים ואלכוהול, תוכלו תמיד לברר לגבי צימרים בחד נס שמגישים את בקבוק היין עד למרגלות הג'קוזי, הבריכה המחוממת, בחצר הפרטית וכדומה.

צימרים בחד נס הם התשובה המדויקת ביותר עבור נופש מפנק מכל הכיוונים. תוכלו למצוא צימרים שכוללים אפילו מסאז'ים עד לפתח הצימר. מעוניינים למצוא צימר בצפון עם עיסוי עבור הפינוק האידיאלי? – באפשרותכם להזמין מעסים מקצועיים שיגיעו אליכם לצימר. ישנם גם צימרים בחד נס שמעניקים טיפולי ספא מאוד מגוונים במרכז ספא מוגדר.

דרינק בפאב LUNA BAR ואח"כ ג'קוזי מחומם

פאב בחד נס - "לונה בר" אורחי צימרים בחד נס יוכלו ליהנות מבר שכונתי יוצא מגדר הרגיל.

אם יכולנו להשאיר כאן המלצה אחת באמת חמה, היא הייתה: לקחת את בני הזוג ולנסוע צפונה. החוויות שאנחנו חווים עם בני הזוג, הופכים לזיכרונות מתוקים שתוכלו להתרפק עליהם בעתיד ביחד. בניית קשר זוגי מוצלח חייבת לכלול בילויים משותפים.

סגרו לכם על מסלול טיולים בצפון שישרה רוגע מושלם (נחל יהודייה מרהיב ומומלץ, כך גם נחל המשושים), טיפול ספא זוגי בצימר בחד נס, ביקור בפאב המקומי LUNA BAR ולבסוף, כנסו אל הג'קוזי המחומם או אל הבריכה הקיצית שיש בצימר שהזמנתם. אחרי כל זה, כבר לא תשאלו את עצמכם מה יש לעשות באזור חד נס והסביבה.

שעות ומידע
0503467227
יום חמישי: 17:00 עד 2:00
יום שישי: 22:00 עד 2:00

השאר תגובה