צימרים בקרבת החרמון - מלון בוטיק רמי במג'דל שמס

למה הכי כדאי להזמין צימר ברמת הגולן בימי השלג?

הכי כדאי להזמין צימר ברמת הגולן בימי שלג

הכי כדאי להזמין צימר ברמת הגולן בימי שלג, כי זהו מקום ייחודי עם הרים מושלגים, עמקים ירוקים ומפלים, נחלים שלא מפסיקים לזרום ועוד פסטוראליות בכל ס"מ צפוני. מתכננים חופשת צימרים ברמת הגולן בימים מושלגים? המשיכו לקרוא!

רמת הגולן נמצאת בגבול ישראל. האזור הוא ביתם של פלאי טבע רבים המושלמים לטיולים בחורף. האקלים הקריר של האזור, הוא מה שהופך אותו ליעד אידיאלי לחופשות חורף. רמת הגולן היא אזור בצפון ישראל, קרוב לגבולות לבנון וסוריה. מזג האוויר באזור זה אינו תמיד צפוי, ובהחלט יכול לרדת שלג בחודשי דצמבר – פברואר. אם אתם חולמים על חופשה לבנה, צימר ברמת הגולן בחורף הוא התשובה.

צימר "לבן" ברמת הגולן! כל היתרונות של רמת הגולן בחורף

מי שמחפש חופשת סוף שבוע, כדאי לשקול הזמנת לינה וארוחת בוקר ברמת הגולן בימי שלג. האזור בדרך כלל שליו מאוד, עם שפע של מסלולי הליכה, מדרונות סקי וחיות בר שאולי לא תמצאו בשום מקום אחר בארץ.

במובן מסוים, רמת הגולן היא המקום המושלם לברוח אליו, בו תוכלו לחבק את הקור החורפי. יש הרבה צימרים באזור שיכולים לספק לכם שהות חמימה ונעימה. מה גם, שרבים מהצימרים הללו ממוקמים ליד 

מלון בוטיק בצפון רמת הגולן - רמי הוטל סוויטות בחרמון

אתרי סקי כמו אתר החרמון. כך תוכלו ליהנות מסקי בבוקר ואז לחזור לחדר שלכם למקלחת חמה ונעימה, לפני היציאה לארוחת ערב באיזו מסעדת דגים או מסעדת בשר אותנטית.

מה אנו מציעים ברמת הגולן בחורף?

אנו מציעים מספר פעילויות חורף, כגון סקי, טיולי ג'יפים בשלג, טיולי רייזרים, טרקטורונים, טיולים בנחלים זורמים ועוד. עם הצוות המיומן של מרכזי אטרקציות ברמת הגולן ומדריכי הסקי, יהיה לכם כל מה שצריך כדי ליהנות מהזמן שלכם בצפון בחורף.

בערבים, כשהשמש שוקעת מעל ההרים מולכם והשמיים נהיים ורודים, תרגישו שלווה עמוקה ופסטוראליות בכל פינה. וכשיורד שלג בחוץ – זה אפילו נהפך לטוב יותר. אתם מדליקים את הג'קוזי הרותח והמבעבע, נותנים לשלג להתפזר בחוץ ויוצרים לכם חממה נעימה משלכם בצימר.

צימר רמת הגולן - הכי פופולארי דווקא בחורף?

ישנם צימרים רבים ברמת הגולן הפתוחים כל השנה, אך התקופה הפופולרית ביותר לביקור היא בתקופת החורף כאשר השלג מכסה את כל ההרים והגבעות. מה כל כך מיוחד בצימרים ברמת הגולן בימי שלג?

רמת הגולן, אזור הררי בצפון הארץ, הוא יעד פופולרי לחופשות חורף. השלג והשמים הכחולים והצלולים הופכים אותו למקום אידיאלי ליהנות מפעילויות חורף כמו סקי וסנובורד. ועם שפע של צימרים באזור, אין צורך לדאוג לגבי לינה מאוד איכותית הכוללת גם ארוחת בוקר בתופסת תשלום (ברוב המקומות).

צימר ברמת הגולן בחורף כשקר בחוץ והצימר מחומם

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים בוחרים לבלות את חופשת החורף שלהם באזור זה. הסיבה הברורה ביותר היא, שזהו מיקום מושלם עבור חובבי ספורט שלג. אבל לא רק זה – האזור מציע גם נופים עוצרי נשימה של הטבע, אתרים היסטוריים מתקופות היסטוריה שונות ואפשרויות חיי לילה עשירות, כמו גם סדנאות אוכל חורפיות טעימות (סדנת אוכל בד"כ מגיעה עד הצימר עצמו).

אם אתם מחפשים אתנחתא של קור ושלג, אז כדאי לשקול ביקור ברמת הגולן בחורף. האקלים כאן שונה מאוד מזה של ערי החוף של ישראל או ירושלים. בסופו של דבר, הצימר ברמת הגולן בחורף מושלם למי שרוצה להתרחק מהכול וליהנות מקצת שקט ושלווה.

צרו קשר כעת כדי להנות מהטבות, הנחות על צימרים בחורף ברמת הגולן, מבצעים על צימר ברמת הגולן ועוד.

כשבאים לנפוש בגולן הכי מומלץ להזמין צימר בחד נס! בחרו מתחם לנופש מושלם

צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב - כל הצימרים שנשארו פנויים לסוף שבוע ברמת הגולן.

צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב

יישוב חד נס הוא אחד היישובים היותר ידועים ברמת הגולן, אליו מגיעים עשרות אלפי תיירים במהלך השנה בכדי להתענג על צימרים מפנקים עם בריכה מחוממת, סוויטות ווילות עם ג'קוזי, מלונות בוטיק ועוד. אם אתם מחפשים אחר הנופש המושלם, אנחנו ממליצים להתחיל אותו בדיוק כאן, ביישוב חד נס, רמת הגולן וסובב כנרת. בדיוק כאן, אתם תמצאו את כל מה שחיפשתם בכדי לייצר את החופשה המושלמת עם יקיריכם (יש גם צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב עם כלבים!). כל מה שרציתם לדעת על תיירות ברמת הגולן ב-2022:

עברו למתחמים »
צימרים למשפחות עם ילדים בצפון חד נס ברמת הגולן. מגוון צימרים המותאמים למשפחות עם ילדים.

צימרים למשפחות עם ילדים

החזאים מדברים על כך שבחורף 2020, אנשים לא מפחדים מהגשם ופוקדים מתחמי צימרים למשפחות עם ילדים. דני רופ מאיים בגשמים חזקים? סוויטות למשפחות עם ילדים יתאימו בדיוק עבורכם, גם עבור חופשה חורפית ברמת הגולן.

עברו למתחמים »
צימרים בצפון לזוגות דקה 90 - אם חיפשתם צימרים ברגע האחרון לזוגות אנו הכתובת עבורכם.

צימרים בצפון לזוגות דקה 90

סוויטות זוגיות דקה 90 עם מירב הרומנטיקה, מוצאים ביישוב חד נס, רמת הגולן. אם אתם מחפשים אחר דילים לזוגות בצפון דקה תשעים, אנחנו מזמינים אתכם להכיר עולם שלם של תיירות כפרית בצפון הארץ. חד נס היא עיירה כפרית באמצע המזרח התיכון, בקרבה רבה לכנרת. במרחק קצרצר מהכנרת, תמצאו את העיירה ובה עשרות מתחמי צימרים מפנקים במיוחד, אם לא יותר.

עברו למתחמים »
Explorer צימר בצפון מגזין תיירות ונופש בגולן

צימרים ברמת הגולן – מתחמי לינה בין נופים קדומים

צימרים ברמת הגולן מציעים קרבה בלתי אמצעית לטבע היפה של האזור הצפוני. אנחנו מזמינים אתכם לצלול אל תוך מתחמי הצימרים היוקרתיים, המציעים למבקרים בהם את כל הטוב הדרוש לחופשה מושלמת. כל צימר מתוכנן בקפידה לחוויית הנופש הטובה ביותר שיש, עם מתחמי רביצה מפנקים, חצר רחבת ידיים מלאה בעצי פרי והמון ירוק, נופים מדהימים של פעם בחיים, ובחלקם יחכו לכם גם בריכות פרטיות וגדולות, ג'קוזי מפנק, סאונה פרטית ופינות ישיבה מפנקות במיוחד. כדי להבטיח שתיהנו מחווית החופשה הטובה ביותר, לא חסכנו על הפרטים הקטנים כגדולים – וכולם, ללא יוצא מן הכלל, מחכים רק לכם.

עברו למתחמים »
צימרים יוקרתיים בצפון עם מטבח גדול מושקע ומאובזר לכל מטרה של אירוע משפחתי

מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים

רמת הגולן היא פיסת ארץ פסטוראלית במיוחד, אליה מגיעים תיירים מכל העולם. תוכלו למצוא בקלות מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים עם כל הפינוקים, כולל פינוקי ספא שונים. אם מדברים ספציפית על יישוב חד נס, הרי שתיירים מגיעים לעיירה כפרית זו מכל קצוות תבל. בואו נספר. חד נס היא העיירה הכי כפרית בארץ, אבל גם הכי מפנקת ויוקרתית. תוכלו בקלות למצוא מתחמי סוויטות לקבוצות, צימרים לאירועי עובדים, מלון בוטיק לאירועים משפחתיים ועוד. ביישוב אתם יכולים להנות ממתחמי אירוח כפרי המציעים לכם גם פינוקי ספא, כאלו שאי אפשר לסרב להם.

עברו למתחמים »
צימרים יוקרתיים לזוגות בשילוב עיסוי שוודי ומגוון טיפולי ספא

צימרים יוקרתיים לזוגות | 28 סוויטות יוקרה

אם אתם אוהבים את החיים הטובים, אין ספק שמתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות הם בשבילכם, ולא רק בגלל 100% הפרטיות שתהנו ממנה. בואו נדבר על היתרונות שיש במתחמי צימר יוקרתי לזוג, ובנוסף, נרחיב גם מה קיים במתחמים האלו. חופשה יוקרתית בצפון ב-2022, ככה נראית:

עברו למתחמים »
פאב בחד נס - "לונה בר" אורחי צימרים בחד נס יוכלו ליהנות מבר שכונתי יוצא מגדר הרגיל.

מה יש לעשות באזור חד נס

אז מה יש לעשות בחד נס? חופשה בצפון יכולה לכלול אין-סוף אפשרויות של מקומות בילוי ואטרקציות, אבל אם אתם מתארחים בקרוב בכפר חד נס ועדיין לא ביקרתם בפאב LUNA , אתם מחמיצים הופעות חיות בחד נס, בירות מקומיות, יין מקומי ועוד רבות.

עברו למתחמים »

השאר תגובה