צימר בוטיק בצפון הכנרת לזוגות ומשפחות עם בריכה פרטית.

לינה בראש פינה

לינה בראש פינה כמו שלא הכרתם, חופשה נעימה

ראש פינה ממוקמת בגליל העליון ומזרחית לצפת, והיא מהווה מוקד משיכה תיירותי עבור עשרות אלפי רבבה במהלך השנה. על הדרך, רבים מהם דואגים לוודא מקומות לינה בראש פינה והאזור, בכדי ליצור את הפינוק האידיאלי.

ראש פינה מהווה מעין תמצות של הנופים הגליליים, התרבות הצפונית והכפרית. בראש פינה והאזור, למעשה מתרכזים מוקדי בילוי רבים ואטרקציות, סיורים בין נחלים ועצי זית, חוות סוסים מבודדות ועוד. אחת הדרכים היותר נחמדות להגיע רגלית אל ראש פינה, היא דרך מסלול רגלי שיוצא מצפת ומותאם לכל הגילאים, כך שמדובר בבילוי משפחתי נחמד ביותר.

בראש פינה תוכלו ליהנות ממחלבות ומכירת גבינות מיוחדות, כנסיות ובתי כנסת עתיקים, גלריות אומנים רבות ועוד. ישנם לא מעט מקומות אשר ניתן להקים בהם קמפינג ללילה, אך מטיילים רבים גם אוהבים לתבל את הנופש ולסגור מראש על צימרים בצפון שיספקו פינוק מושלם לכל המשפחה, לזוגות ואפילו קבוצות גדולות.

סוויטות בוטיק בגליל מפנקות אמיתיות חלקן עם נוף לכנרת וחלקן עם נוף להרי הגליל והגולן.

מה לעשות בראש פינה והאזור

אם עדיין לא יצא לכם לבקר במערת שלמה בן יוסף, אתם עומדים לחוות חוויה יוצאת דופן ומיוחדת של מופע-אור קולי. בתיאום מראש, תוכלו לבקר במערה תוך שאתם זוכים להדרכה והסברים המלווים בחזיון שמוקרן על גבי קירות המערה. תוכלו ללמוד על היסטוריית האזור, על תקופת המנדט-הבריטי ועוד. אטרקציה צפונית נפלאה עבור משפחות.

אחד הרחובות הגבוהים באזור ראש פינה, הוא הרחוב העליון, וקיימים בו מגוון של אתרים ששווים את הביקור שלכם. מבין האתרים, אפשר למנות למשל את נקודת התצפית, שנמצאת צמוד לרחוב החלוצים. מדובר בנקודת תצפית מרהיבה שצופה על עמק החולה, החרמון והגולן.

אם אתם באזור ראש פינה, כדאי להגיע אל צפת ולבקר במוזיאון הנקרא ‪Soul and Art Fine Art Gallery, מוזיאון אשר מציג פסלים רבים וגם ניתן לרכוש עבודות אמנות שונות בו

אטרקציות וצימרים באזור ראש פינה

צימרים יוקרתיים בצפון נמצאים בעיירה התיירותית חד נס בצפון הכנרת.

ראש פינה נמנית מבין המושבות של העלייה הראשונה, וכיום היא מאופיינת במסעדות רבות שמציעות חוויות קולינריות מושלמות, צימרים ומקומות ללון בהם ברמה גבוהה, אטרקציות רבות ועוד. תוכלו למצוא מקומות רבים עבור לינה בראש פינה, וליהנות מפינוקים שלא חדלים מלהגיע – בעודכם ישובים רגל על רגל בצימר, מחכים לעונג הבא.

מקומות לינה בראש פינה בדרך כלל יהיו מאובזרים מאוד, ותוכלו לקבל מענה שלם וכולל עבור כל הצרכים שלכם והחשקים במהלך הנופש. תוכלו ליהנות מצימרים שמציעים בריכות מחוממות (מושלם לבילוי רומנטי), בריכות קיציות ואפילו מרכזי ספא. בעלי צימרים בצפון בדרך כלל יהיו שמחים להעניק לכם את עצותיהם לגבי האטרקציות המצויות באזור, כך שתמיד תוכלו גם להתייעץ עמם ולקבל טיפים מעולים. נוסף על כך, תוכלו אפילו לאתר מקומות לינה בראש פינה שכוללים מסאז'ים מקצועיים על מסאז'יסטים מנוסים, שמגיעים עד לפתח הדלת של הצימר.

חבילת ספא וילנה זוגית בצפון במתחמי צימרים יוקרתיים ברמת הגולן

מומלץ ביותר עבור ימי נישואין וגם עבור זוגות טריים וותיקים. אתם יכולים ליהנות מצימרים שמספקים ארוחות בוקר, אך אם אתם כבר נמצאים באזור ראש פינה, מומלץ לבקר במסעדת "כביש 90" אשר ממוקמת בצומת מחניים. מדובר אמנם במסעדת דיינר של המבורגרים, אך אפשר גם למצוא מנות עבור טבעוניים, מנות ללא גלוטן וגם מנות עבור צמחוניים. חוץ ממסעדה זו, ראש פינה מבורכת בהמון מסעדות מצוינות, אז כדאי להכין את הבטן.

חופשה נעימה, לא לשכוח לאסוף אחריכם את הפסולת.

השאר תגובה