אתי דהאן מומחית לכתיבה אסטרטגית-שיווקית

WeWrite

כתיבת תכנים לקידום צימרים במדיה

יש ברשותכם צימר או מתחם אירוח, ואתם חייבים לכתוב תכנים איכותיים שיגרמו למבקרים להגיע? עצרו… בואו נעשה את זה שלב שלב, כדי שתוכלו להשיג את המטרה. הבאנו בפניכם כמה טיפים מצוינים לכתיבת תוכן, והכל מחולק לפי קטגוריות, אז שווה להישאר!

לאיזו מטרה אתם צריכים לכתוב?

לפני שמתחילים, חשוב להבין שיש כמה סגנונות של כתיבה. מה  זה אומר? מייד נפרט. לכל סגנון יש שפה משלו, כלומר האם מדובר בכתיבה שיווקית או בכלל על כתיבת תוכן פשוטה למטרת קידום האתר. את פרמטר זה יש לקחת בחשבון רגע לפני שמתחילים לכתוב. הנה האופציות הפופולריות של כתיבת תכנים לקידום צימרים:

כתיבת תוכן שיווקי איכותי ומשפיע למטרת קידום וחיזוק המותג.
כתיבת תוכן
כתיבת תוכן למטרת מיתוג
וואלה - כתיבה שיווקית - כתבות יח"צ במדיה.
כתיבת תכנים לקידום צימרים במדיה 1

כתיבת פוסט בפייסבוק

זוהי כתיבה שחייבת להיות שיווקית מאוד ומניעה לפעולה, אך בד בבד עליה להיות קצרה מאוד וממוקדת. חשוב להימנע מכתיבת פוסט ארוך, אלא משפט-שניים ולא יותר. לדוגמה "בואו לשבת בג'קוזי ולהשקיף לנוף ירוק… הרוגע והשלווה כבר יבואו". רואים, לא צריך יותר מזה כדי למשוך לקוחות. כמובן שיש לצרף תמונה שווה של הג'קוזי.

כתיבת מידע על המתחם/צימר

גם כאן הכתיבה חייבת להיות שיווקית מאוד ומשכנעת. נכון שתמונות שוות אלף מילים, אבל בכל זאת יש גולשים שאוהבים לקרוא, ויש לנו עוד קורא סמוי שמאוד אוהב תוכן – והוא מנוע החיפוש של גוגל. כדאי ללכת על כתיבה מרגיעה, כזאת שתכניס את הגולש למוד של חופשה כבר מהמשפט הראשון. חשוב מאוד גם לתת מידע אינפורמטיבי אמיתי, כי יש דברים שלא רואים בתמונות כמו חוויית אירוח, אווירה טובה, מרפסת פרטית וכו'.

טיפ קטן: שלבו מילות מפתח בתוך הטקסטים לדוגמה 'צימרים בחד נס' שהפכו לפופולרית ובכלל למיקום הכי שווה בצפון. דוגמה נוספת: אם אתם מחפשים 'צימרים יוקרתיים בצפון', זה המקום שלכם.

כתיבת תכנים לקידום אורגני

כל בעל אתר יודע שמאמרים לקידום הם האוכל האמיתי של מנועי החיפוש של גוגל וממנו הם ניזונים. כאן אפשר להוריד הילוך, כי בכל זאת מדובר על מאמרים פשוטים שמטרתם לקדם את האתר, אך בכל זאת חשוב שהתוכן יהיה איכותי, מעניין ויכיל מילות מפתח (לא בהגזמה!). חשוב מאוד לשלב מספרים, נתונים ומידע שבאמת ייתן ערך אך הוא לא חייב להיות שיווקי מידי, אלא יותר אינפורמטיבי.

דוגמאות לנושאים לכתבות לקידום:

 "טיפים לבחירת צימר בצפון", "הניואנסים הקטנים שיש לבדוק טרם בחירת מתחם אירוח", "5 דברים שחייב להיות בצימר כדי ליהנות מחופשה חלומית", "איך בוחרים מתחם צימרים לקבוצת חברים", "אטרקציות פופולריות בצפון" ועוד. אם כך, נראה שיש לא מעט נושאים מעניינים, פשוט צריך לבחור נושאים שיכולים לעניין את הגולשים שלכם.

לסיכום, כתיבת תוכן לקידום צימרים במדיה חיונית מאוד גם לקידום האתר בגוגל, וגם כדי לתת לגולשים מידע עם ערך, משכנע וכזה שיגרום להם לבחור דווקא בצימר שלכם על פני אחרים.

בהצלחה!

amir barzilay
amir barzilay
חוות דעת גוגל
קרא עוד
אני ממליץ בחום על חברת "WeWrite" - אם אתם מחפשים תוכן איכותי ומקורי, או סתם רוצים להעלות כתבת עומק לאחד מהאתרים המובילים בארץ, תנו לאתי לעזור לכם להגיע לתוצאה מעולה:-)
Itzhak Arama
Itzhak Arama
חוות דעת גוגל
קרא עוד
כמקדם אתרים ומקדם תוכן מותג בכתבות יח"צ וכתבות שותפות באתר, אני עובד עם יוצרי תוכן ברמה הגבוה ביותר. במקרה של אתי דהאן לא הייתי צריך לתקן או לשנות כלום לאחר קבלת התכנים, פשוט היה בול! מומלץ ביותר.
הקודם
הבא

צרו איתי קשר לכל שאלה

השאירו שם וכתובת אימייל מטה ביחד עם בקשתכם בתיבת ההודעה או פשוט דברו איתי – אתי דהאן 

אתי דהאן: עיתונאית ומומחית לכתיבה אסטרטגית-שיווקית - wewrite