אקסטרים עולמי - טיולי שטח

טיול ג'יפים בצפון

מחפשים טיולי ג'יפים בכנרת? חייכו, את אקסטרים עולמי מצאתם!

טיול ג'יפים בצפון בנהיגה עצמית

אין מספיק מילים בשפה העברית בכדי לתאר עד כמה טיול ג'יפים בצפון בנהיגה עצמית זו חוויה מרעננת חושים. בין אם חיפשתם אחר טיולי שטח בג'יפים בכנרת, טיולים עם ג'יפים ברמת הגולן או טיולי רייזרים בצפון, הגעתם למקום הכי מדויק.

מחפשים אחר רייזרים ברמת הגולן נהיגה עצמאית? אולי טיולי שטח בכנרת עם ג'יפים חדישים ועוצמתיים? אפשר לסמן V בצ'ק ליסט, סגרתם לעצמכם אטרקציית שטח בצפון עם מסלולי מים, בוץ וגם אפילו שלג (תלוי בעונה כמובן). אז מה עושים בצפון וברמת הגולן? טיולי רייזרים בנהיגה עצמית, ג'יפים ועוד. תכינו את בגדי הים (בקיץ).

חלום של טיולי שטח ברמת הגולן והצפון

דבר אחד כבר ביצעתם, סגרתם לעצמכם אטרקציית שטח בצפון עם ג'יפים בנהיגה עצמית. אטרקציות שטח בצפון מומלצות ביותר עבור אירועים משפחתיים, אך לא רק. אתם יכולים להגיע למקום הנקרא חוות אקסטרים עולמי – טיול ג'יפים בצפון לנהיגה עצמית ועצמאית, שם תוכלו לסגור לעצמכם את האטרקציה הכי מדויקת.

מסלול מס' 1: מצפה אירה האגם הנעלם
זמן נהיגת מסלול: 60 - 80 דקות
מסלול מס' 2: מערת הגולגלות
זמן נהיגת מסלול: 1.5 - 1.2 שעות
מסלול מס' 3: כנרת שלי
זמן נהיגת מסלול: 2.2 - 1.5 שעות
מסלול מס' 4: שביל הגבע
זמן נהיגת מסלול: 3 - 2.5 שעות
מסלול מס' 5: המפל הנסתר
זמן נהיגת מסלול: 3 - 2.5 שעות
טיולי ג'יפים בצפון

טיול ג'יפים בצפון בנהיגה עצמית

אקסטרים עולמי

ישנם כל כך הרבה סוגי מסלולים אליהם ניתן לצאת, עד שיהיה קשה להסביר כמה הבחירה שלכם יכולה להיות מגוונת. ישנם טיולי שקיעה בכנרת עם ג'יפים, טיולי שטח בצפון לקראת הזריחה, טיולים בשטח ברמת הגולן עם רייזרים ועצירות במוקדי מים, טיולי ג'יפים בצפון עם שילוב של ספורט ימי ואטרקציות ימיות ועוד. ואם זה עדיין לא מספיק, כדאי לדעת שאתם תמיד תזכו לליווי הכי מקצועי, היות ואתם יוצאים מחוותם של חוואים מקומיים, שמכירים את אזורי הצפון כשם שהם מכירים את כף ידם.

טיולי תומקארים

הרפתקאות מים

טיולי רייזרים

טיולי שטח

תומקאר בחורף

מסלולי מים

רייזרים בטבע

נהיגה בנוף קדום

טיולים לנוף הכנרת 

מסלול 1 – טיול רייזרים/תומקאר או ג'יפים "מסלול כנרת" (רייזרים+ ג'יפים )

 

נתחיל בבדיקת רישיונות נהיגה ומילוי טפסים ויאללה מתחילים להנות, לאחר תדרוך על נסיעה בטוחה בשטח, ניסע "ממעיין-נון" בנסיעה בטוחה בשבילי עפר ובמעברי בקר, נהנה מהנוף הפסטורלי מסביב ומאוויר הרים, נעבור דרך "נחל עמוד" אל עמק-גינוסר ומשם נמשיך דרך מטעי האשכוליות ופרדסי התפוזים אל מטעי הבננות – אווירה טרופית שאין דומה לה! נעלה ב – "שביל הנחש" המפותל שיוביל אותנו אל נקודת תצפית על רכס ההר עם נוף משגע שבה נצלם תמונה קבוצתית, המקום נקרא "מצפה אירע"!! נמשיך את הטיול לעבר וואדי עמוד דרך ירידות תלולות ומפותלות. נמשיך את הטיול לעבר "וואדי-עמוד", דרך ירידות תלולות ומפותלות, לשביל המוביל ל"וואדי עמוד" ונתחבר ל"שביל חוצה ישראל" וחזרה לחוות "אקסטרים שטח עולמי".

 

משך הטיול 60-75 דקות.

*הטיול בליווי מדריך

*היתרים והגבלות בהתאם לדין

טיול לנוף הכנרת – מסלול "אל המעיין" (אייזרידר +קלאב קאר)

מסלול טיול ורכיבת שטח עם איזי ריידר, רכב השטח החשמלי הייחודי מסוגו בעולם, כלי האקסטרימי והבטוח שלנו,

בחוויה שלא הכרתם עם נופים מדהימים והסברים מרתקים על האיזור ! נצא ממתחם השטח בנסיעה בטוחה בשבילי עפר ומעברי בקר , נהנה מהנוף הפסטורלי ומאוויר ההרים.

נעבור דרך נחל עמוד אל עמק גינוסר דרך מעבר מטעי הבננות, אשכוליות והמנגו – אווירה טרופית בנסיעה ייחודית. 

משם נמשיך למפעל הבננות אשר הוקם בשנת 1926 ע"י קיבוץ גינוסר , מפעל המפיץ את כל הפירות של האיזור עד לסופר הקהילתי. 

נעצור להפסקת קפה ומשם נמשיך "אל המעיין" נגיע לנביעת מים שזורמת כל השנה.

בפארק המעיין נעצור לשחייה והשתכשכות במים ולאחר מכן נחזור למתחם האקסטרים.

משך הטיול 60-75 דקות.

*הטיול בליווי מדריך

*היתרים והגבלות בהתאם לדין

 

 

   
 

 

שם הפריט / מוצר

 

מחירון קופה 2023

מחירון  2023

שם הפריט / מוצר

 

רייזר  לזוג  65  – 85  דקות ברייזר לרבעיה מסלול כנרת – חדש !!!

 

630

390

שם הפריט / מוצר

 

רייזר לשלישיה   65  – 85  דקות ברייזר לרבעיה מסלול כנרת – חדש !!!

 

693

 

440

שם הפריט / מוצר

 

רייזר לרביעיה   65  – 85  דקות ברייזר לרבעיה מסלול כנרת – חדש !!!

 

756

490

שם הפריט / מוצר

 

טיול ג'יפים מודרך כ-  65  – 85  דקות עד 7 מקומות מסלול כנרת – חדש !!!

 

945

670

שם הפריט / מוצר

 

איזי ריידר ליחיד  65  – 85  דק מסלול המעיין – חדש !!!

 

378

250

שם הפריט / מוצר

 

איזי ריידר תוספת לילד 65  – 85   דק חדש !!!

 

74

80

שם הפריט/ מוצר

קלאב קאר עד 4 משתתפים  חדש !!!

490

369

חוות אקסטרים עולמי – טיולי שטח סובב כנרת

אתם מוזמנים להכיר את חוות אקסטרים עולמי, חווה במערב הכנרת, מושבת מגדל. המושבה הנקראת מגדל, היא מושבה שממוקמת במיקום אסטרטגי ויפהפה, ממנו ניתן לצאת לטיולי שטח מרהיבים ביופיים. בין אם קיץ או חורף, תוכלו לבחור מסלולי טיולים מומלצים ברמת הגולן, כאלו שיגרמו לכם להחסיר פעימה.

מסלולי טיולים בצפון עם ג'יפים, זו הבחירה שרוב האנשים בוחרים בה, כשמדברים על אטרקציות שטח ברמת הגולן. בעוד שבקיץ תוכלו לבחור במסלולים המשולבים עם נחלים ומוקדי מים, בחורף תוכלו לצאת למסלולי בוץ. אם אתם מחפשים אחר טיולי בוץ בצפון, טיולים בבוץ ברמת הגולן וכדומה, כדאי תמיד לבחור בחברת הטיולים הנכונה.

חברת טיולים בצפון לנהיגה עצמית בג'יפים – במי לבחור?

חוות אקסטרים עולמי היא לא עוד חברת טיולי שטח בצפון עם ג'יפים. אקסטרים עולמי – טיול ג'יפים בצפון בנהיגה עצמית ועצמאית, כוללת בתוכה אנשי צוות משפחתיים ומקצועיים ביותר. החוויה שלכם בידיים שלהם ומצידם, הם תמיד עושים הכול בכדי לספק לכם את חוויית השטח הכי מדהימה.

אתם יכולים לבחור בין טיולי ג'יפים זוגיים, טיולים בג'יפים בצפון למשפחות, מסלולי ג'יפים בנהיגה עצמית בלילה ועוד. אגב, אם כבר מדברים על שעות הלילה, חוות חלום עולמי מוציאה אתכם לספארי לילה, אחת החוויות הכי מומלצות.

טיולי לילה עם ג'יפים באזור הכנרת וברמת הגולן

ישנם יצורים קסומים שפועלים בלילה, כמו למשל עופות דורסים, שועלים, תנים ועוד. כל אלו לא מזיקים לאדם, כך שאתם יכולים לצאת למסלול לילה בכיף וברוגע. טיולי לילה בצפון עם ג'יפים חדישים? כיף גדול וממש מומלץ!

אם אתם בוחרים במסלולים אחרים, יש באפשרותכם לבחור בין מסלולים שמותאמים במיוחד בשבילכם.

בין אם אתם חוגגים ירח דבש, יום נישואין, אירוע קבוצתי או כל אירוע אחר, תוכלו לצאת למסלול שמותאם בדיוק עבור מה שאתם חוגגים. אטרקציות שטח לקבוצות בצפון עם ג'יפים חדישים, זה בדיוק מה שהחופשה שלכם מצריכה, גם אם אתם חוגגים מסיבת רווקים ורווקות.

אטרקציות שטח לקבוצות בצפון | אטרקציה משפחתית בג'יפים

טיולי ג'יפים בצפון לקבוצות עובדים בין נחלים ומטעי פירות, כך שאתם מוזמנים להצטייד בשקיות. שימו לב, במטעי פירות תמיד יהיה הצורך לשלם עבור קטיף, גם אם קטן וקצר. ואם כבר מדברים על אטרקציות בדרך, אתם מוזמנים לקחת אתכם בגדי ים בקיץ.

טיול ג'יפים בצפון בנהיגה עצמית עובר גם דרך הכנרת, שם תוכלו לרחוץ במימיה שהתמלאו בחורף 2020. מומלץ להביא אתכם גם מצלמה. לכל מסלולי הטיולים של חוות אקסטרים עולמי, אתם תצאו רק לאחר שקיבלתם הדרכה מקיפה. מעבר להדרכה מקצועית, תהנו גם מליווי והסברים במהלך הדרך, לפינוקי שטח ועוד.

אתם מוזמנים להקליד ב-WAZE "מושבה מגדל", וכשתיכנסו למושבת מגדל אתם כבר תבחינו בשילוט המקומי שמכוון אתכם לחוות אקסטרים עולמי – טיולי ג'יפים בנהיגה עצמית ליד הכנרת וברמת הגולן, הגליל ועוד.

הרשו לנו להעביר לכם הרפתקאה בלתי נשכחת!

אקסטרים עולמי בכנרת