חופשה אינטימית בצפון – מה כוללת?

וילות יוקרה מעוצבות לאירועים קטנים לרבות חתונות ובר מצוות.

מתחמי צימרים לחופשה אינטימית בצפון עם טיפולי ספא

תוכן עניינים

EXPLORER צימר בצפון: חופשה אינטימית בצפון – מה כוללת?

אתה עובד, היא עובדת, כולם עובדים וצריכים חופש מדי פעם. ואם כבר חופש, אז חופשה אינטימית בצפון עם כל הפינוקים של צימרים וסוויטות לזוגות. רוצים דווקא מלון בוטיק לזוג מול הכנרת? גם את זה EXPLORER צימר בצפון ריכז לכם כאן. בואו נכיר את החופשה האינטימית המושלמת ברמת הגולן.

מה אנחנו רוצים בחיים האלו, אם לא חופשה אינטימית שמרגישה לנו כמו חו"ל? ברמת הגולן זה בדיוק מה שאתם מקבלים – חו"ל במרחק של שעתיים-שלוש כמעט מכל נקודה בארץ. וכשמדברים על חופשות אינטימיות בצפון, מדברים על פינוקים של צימרים, סוויטות יוקרתיות ומלונות בוטיק מהסרטים. בואו נגלה ביחד כמה ממתחמי הנופש האלו, מה הם כוללים בדרך כלל?

כל הנופש שאתם רק צריכים: מה לדעת על חופשות אינטימיות בצפון?

מתחמי נופש ברמת הגולן, ספציפית ביישוב חד נס ואזור הגליל המערבי, מציעים לכם חופשה מושלמת ואינטימית בין מחוזות של ירוק. בחורף 2020 גשמי הברכה גרמו לצמחיה פסטוראלית לצמוח בכל פינה ופינה, אנחנו ממליצים לכם לבקר באזור רמת הגולן ממש בקרוב.

אגב, גם בחורף 2020-2022 רמת הגולן מומלצת מאוד לחובבי הצימרים. חופשה אינטימית בצפון יכולה לכול כל מיני פינוקים שונים, בין אם מדובר בקיץ או בחורף. למעשה, צימרים עם בריכות פרטיות זוהי אופציה מושלמת במשך 365 ימים.

צימר אינטימי עם בריכה פרטית שמתאימה ל-365 ימים בשנה

בחורף אתם מקבלים צימר לחופשה אינטימית עם בריכה מחוממת, בעוד שבקיץ אתם מקבלים צימר יוקרתי עם בריכה פרטית וקרירה (ומקורה מהשמש). בכל מקרה, יהיה כדאי להביא אתכם בגד ים, קיץ או חורף. עוד אנחנו רוצים שתיקחו בחשבון, גם מלונות בוטיק לזוגות ומשפחות.

כן, גם משפחות צריכות אינטימיות וזמן איכות יחדיו. יש לכם ביישוב חד נס מלונות בוטיק מהרמות הגבוהות ביותר, כולל גם מלונות מול הכנרת. אם אתם מחפשים אחר מלון מול הכנרת, יישוב חד נס קורא לכם להכיר מלונות בוטיק שהנוף הנשקף מהם הוא לא פחות מאשר קסום.

צימרים אינטימיים מול הכנרת עם אווירת פרטיות מושלמת

ורוצים לדעת עוד משהו? יש לכם גם צימרים עם ג'קוזי מול הכנרת, בסוויטות יוקרתיות עם בריכה פרטית מול הכנרת, מלונות בוטיק עם נוף לכנרת ועוד. בשורה התחתונה, החופשה המושלמת נמצאת באזורים אלו של ארצנו, ולו רק בזכות הנופים המשגעים הללו.

אנחנו מזמינים אתכם כבר עכשיו להתייעץ עמנו, מגזין EXPLORER צימר בצפון. מגזין אקספלורר צימר בצפון יאתר לכם בקליק מתחמי צימרים עם תו סגול לשנת 2022. אנו מזכירים לכם, בימינו אנשים עדיין לא ששים ורצים לנפוש בחו"ל. מאחר שזה ככה, הצימרים עמוסים וגדושים במבקרים.

צימר עם תו סגול לשנת 2022 ובריכה פרטית עם נופים לכנרת

אם אתם רוצים להבטיח את מיקומכם בצימר קסום עם נוף לכנרת, אנחנו ממליצים לסגור מראש (חודשיים מראש עדיף). לאחר שתפנו לצוות המגזין, EXPLORER צימר בצפון ייקח את הבקשה שלכם ויעבד אותה, ישדך ביניכם לצימר המושלם ותוכלו גם להנות מדילים ייחודיים למגזין.

מגזין EXPLORER צימר בצפון מייעד דילים עבור גולשי המגזין, כמו למשל הדיל של חופשה אינטימית בצפון עם ארוחות בוקר, עיסויים שוודיים מקצועיים, סדנאות שף במטבח הצימר, סדנאות בישול ואפייה ועוד. עוד כדאי לדעת, כאן אצלנו במגזין אתם תוכלו למצוא המון מידע לגבי אטרקציות מסוגים כאלו ואחרים.

פנו למגזין EXPLORER צימר בצפון כדי לברר על אטרקציות פעילות בקורונה

חשוב לזכור, בתקופת הקורונה חלק מהאטרקציות מוקפאות, ככה שיהיה כדאי לדאוג לתעסוקה מסוג אחר במקרים מסוימים. אם בכל זאת אתם מחפשים אחר אטרקציות מומלצות בצפון בתקופת הקורונה, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ואנחנו נעשה כמיטב יכולתנו בכדי לסייע באיתור האטרקציה המתאימה לכם.

מגזין EXPLORER צימר בצפון כאן בכדי לייעץ בענייני מלונות בוטיק לחופשה אינטימית, צימרים למשפחות אינטימיות, סוויטות יוקרתיות מול הכנרת ועוד. בסופו של דבר, אתם לא יוצאים לנופש בכל סופ"ש, ככה שיהיה חשוב לדייק אותו עד כמה שאפשר! ובשביל זה בדיוק אנחנו כאן, עבור דיוק הנופש שלכם עד הפרטים הכי קטנים. תהנו לכם ממתחמי גן עדן של חופשה אינטימית בצפון!

אפשרויות נוספות לנופש יוקרתי בקרבת החרמון

Explorer צימר בצפון מגזין תיירות ונופש בגולן

צימרים ברמת הגולן – מתחמי לינה בין נופים קדומים

צימרים ברמת הגולן מציעים קרבה בלתי אמצעית לטבע היפה של האזור הצפוני. אנחנו מזמינים אתכם לצלול אל תוך מתחמי הצימרים היוקרתיים, המציעים למבקרים בהם את כל הטוב הדרוש לחופשה מושלמת. כל צימר מתוכנן בקפידה לחוויית הנופש הטובה ביותר שיש, עם מתחמי רביצה מפנקים, חצר רחבת ידיים מלאה בעצי פרי והמון ירוק, נופים מדהימים של פעם בחיים, ובחלקם יחכו לכם גם בריכות פרטיות וגדולות, ג'קוזי מפנק, סאונה פרטית ופינות ישיבה מפנקות במיוחד. כדי להבטיח שתיהנו מחווית החופשה הטובה ביותר, לא חסכנו על הפרטים הקטנים כגדולים – וכולם, ללא יוצא מן הכלל, מחכים רק לכם.

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית בכל צימר

צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת

צימר אקספלורר (EXPLORER) הוא בלש צימרים וסוויטות בצפון ובדרום הארץ. דרך צימר אקספלורר תוכלו לאתר בקלות צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת. הנופים הקסומים של הצפון יגרמו לכם לחזור לכאן שנית ושלישית. ארזתם הכול?

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים יוקרתיים לזוגות בשילוב עיסוי שוודי ומגוון טיפולי ספא

צימרים יוקרתיים לזוגות | 28 סוויטות יוקרה

אם אתם אוהבים את החיים הטובים, אין ספק שמתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות הם בשבילכם, ולא רק בגלל 100% הפרטיות שתהנו ממנה. בואו נדבר על היתרונות שיש במתחמי צימר יוקרתי לזוג, ובנוסף, נרחיב גם מה קיים במתחמים האלו. חופשה יוקרתית בצפון ב-2022, ככה נראית:

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב - כל הצימרים שנשארו פנויים לסוף שבוע ברמת הגולן.

צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב

יישוב חד נס הוא אחד היישובים היותר ידועים ברמת הגולן, אליו מגיעים עשרות אלפי תיירים במהלך השנה בכדי להתענג על צימרים מפנקים עם בריכה מחוממת, סוויטות ווילות עם ג'קוזי, מלונות בוטיק ועוד. אם אתם מחפשים אחר הנופש המושלם, אנחנו ממליצים להתחיל אותו בדיוק כאן, ביישוב חד נס, רמת הגולן וסובב כנרת. בדיוק כאן, אתם תמצאו את כל מה שחיפשתם בכדי לייצר את החופשה המושלמת עם יקיריכם (יש גם צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב עם כלבים!). כל מה שרציתם לדעת על תיירות ברמת הגולן ב-2022:

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים מבודדים לזוגות בפרטיות מוחלטת עם בריכה פרטית.

צימרים מבודדים לזוגות – בפרטיות מוחלטת

אין כמו השגרה, גם אם היא לפעמים יכולה להיראות ולהרגיש לנו משעממת. בשגרה שלנו, כולנו אוהבים צימרים מבודדים לזוגות בצפון, כאלו שאפשר לקחת מהם פסק זמן של שלווה אמיתית. מחפשים סוויטות מבודדות ברמת הגולן? בואו נדבר עליהן:

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים למשפחות עם ילדים בצפון חד נס ברמת הגולן. מגוון צימרים המותאמים למשפחות עם ילדים.

צימרים למשפחות עם ילדים

החזאים מדברים על כך שבחורף 2020, אנשים לא מפחדים מהגשם ופוקדים מתחמי צימרים למשפחות עם ילדים. דני רופ מאיים בגשמים חזקים? סוויטות למשפחות עם ילדים יתאימו בדיוק עבורכם, גם עבור חופשה חורפית ברמת הגולן.

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים בצפון לזוגות דקה 90 - אם חיפשתם צימרים ברגע האחרון לזוגות אנו הכתובת עבורכם.

צימרים בצפון לזוגות דקה 90

סוויטות זוגיות דקה 90 עם מירב הרומנטיקה, מוצאים ביישוב חד נס, רמת הגולן. אם אתם מחפשים אחר דילים לזוגות בצפון דקה תשעים, אנחנו מזמינים אתכם להכיר עולם שלם של תיירות כפרית בצפון הארץ. חד נס היא עיירה כפרית באמצע המזרח התיכון, בקרבה רבה לכנרת. במרחק קצרצר מהכנרת, תמצאו את העיירה ובה עשרות מתחמי צימרים מפנקים במיוחד, אם לא יותר.

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים יוקרתיים בצפון עם מטבח גדול מושקע ומאובזר לכל מטרה של אירוע משפחתי

מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים

רמת הגולן היא פיסת ארץ פסטוראלית במיוחד, אליה מגיעים תיירים מכל העולם. תוכלו למצוא בקלות מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים עם כל הפינוקים, כולל פינוקי ספא שונים. אם מדברים ספציפית על יישוב חד נס, הרי שתיירים מגיעים לעיירה כפרית זו מכל קצוות תבל. בואו נספר. חד נס היא העיירה הכי כפרית בארץ, אבל גם הכי מפנקת ויוקרתית. תוכלו בקלות למצוא מתחמי סוויטות לקבוצות, צימרים לאירועי עובדים, מלון בוטיק לאירועים משפחתיים ועוד. ביישוב אתם יכולים להנות ממתחמי אירוח כפרי המציעים לכם גם פינוקי ספא, כאלו שאי אפשר לסרב להם.

מעבר לפרטים נוספים »
פאב בחד נס - "לונה בר" אורחי צימרים בחד נס יוכלו ליהנות מבר שכונתי יוצא מגדר הרגיל.

מה יש לעשות באזור חד נס

אז מה יש לעשות בחד נס? חופשה בצפון יכולה לכלול אין-סוף אפשרויות של מקומות בילוי ואטרקציות, אבל אם אתם מתארחים בקרוב בכפר חד נס ועדיין לא ביקרתם בפאב LUNA , אתם מחמיצים הופעות חיות בחד נס, בירות מקומיות, יין מקומי ועוד רבות.

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים יוקרתיים ברמת הגולן עם עיסוי מפנק וארוחת בוקר עד לצימר.

צימרים יוקרתיים ברמת הגולן

מחפשים אחר הצגה של נופש בצפון ולא יודעים באיזה מתחם צימרים לבחור? צימר EXPLORER בצפון, מגזין תיירות, כאן כדי לדבר אתכם על צימרים יוקרתיים ברמת הגולן, שהם למעשה חבילות נופש ברמת הגולן עם רמות ההתענגות הגבוהות ביותר בארץ. בוא נתמקד ביישוב חד נס, בקרבה רבה לכנרת.

מעבר לפרטים נוספים »
מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה ולכל סוויטה בריכה פרטית.

מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית

אם יש דבר אחד יותר כיפי מאשר מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית ומחוממת, הרי שזה מלון בוטיק עם חמאם טורקי. אנחנו כבר נסביר לכם למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים מלון בחד נס עם חמאם טורקי מפנק, אבל קודם כל בואו נדבר על צימרים ברמת הגולן עם בריכות מחוממות. מחפשים אחר סוויטה בצפון עם כל הפינוקים? מדליקים את ה-WAZE, מקלידים "חד נס" ומגיעים לעיירה שכולה קסם.

מעבר לפרטים נוספים »