פנינה בגולן - ממלכה קסומה בחד נס

וילת נופש בצפון למשפחות עם 5 חדרים זוגיים

ועוד 5 סוויטות פאר פרטיות

2 וילת נופש בצפון למשפחות עם 5 חדרים ובריכה מחוממת: פנינה בגולן בחד נס

פנינה בגולן - ממלכה קסומה

מתחם וילות נופש בצפון למשפחות וקבוצות בחד נס רמת הגולן ממש בצפון הכנרת 

וילת נופש בצפון: 5 חדרים ומתחם סוויטות - פנינה בגולן 1

הסוויטה

וילת נופש בצפון: 5 חדרים ומתחם סוויטות - פנינה בגולן 2

מטבחון

וילת נופש בצפון: 5 חדרים ומתחם סוויטות - פנינה בגולן 3

חדר רחצה פרטי

וילת נופש בצפון - פנינה בגולן ביישוב חד נס

פיסת הארץ הזו הנקראת רמת הגולן, מציעה לנופשים בה את כל האפשרויות ליהנות מהחיים, כולל חופשות במתחמי וילות נופש בצפון למשפחות עם המון פינוקים שונים. פנינה בגולן הוא מתחם וילת נופש בצפון – ביישוב חד נס, המציע לאורחים פינוקים שונים כמו עיסויים, טיפולי ספא, צימר עם ארוחת בוקר ועוד. בואו נדבר על זה.

מחפשים אחר תפנוקים שלא נגמרים? מצאתם. אתם מוזמנים להכיר את וילת נופש בצפון למשפחות וקבוצות: פנינה בגולן – ממלכה קסומה, שנמצא ביישוב חד נס. 2 הווילות בממלכה כוללות בתוכן 4 סוויטות מפנקות, כאשר חלק מהן הן סוויטה יוקרה לזוגות, החלק האחר סוויטות למשפחות יוקרתיות ומפנקות מאד. בין אם אתם מחפשים אחר וילת נופש זוגית או וילת נופש למשפחות חברים ברמת הגולן, מצאתם מקום נפלא להגיע אליו לסוף שבוע שלם. אז כיצד תיראה החופשה המושלמת שלכם? כל המידע על וילת נופש בצפון עם ארוחת בוקר, נופש ברמת הגולן עם עיסוי ועוד.

עוד פרטים על הוילות והסוויטות במתחם פנינה בגולן:

חופשה מושלמת בצפון מתחילה כאן: חד נס

פנינה בגולן הוא מתחם אירוח כפרי בחד נס, בו אפשר לחוות נופש מושלם ברמת הגולן. מעבר לחוויית צימרים עילאית, תוכלו לקבל כאן הכוונה לכל הסוגים של אטרקציות ברמת הגולן. צוות האירוח של מתחם  וילות נופש בצפון פנינה בגולן ישמח לכוון אתכם לטיולי שטח, נהיגה על ג'יפים, אטרקציות שטח בצפון, שייט קייקים ואבובים ועוד.

בין אם אתם מחפשים אחר אטרקציות EXTREME טיולי רייזרים בצפון או אטרקציות רגועות יותר, תוכלו להתאים אישית את מה ש"עושה לכם את זה". וכשמדברים על חשקים ודברים ש"עושים את זה", מדברים על אטרקציות אוכל בצפון. רעבים כבר? אתם עומדים להיות, אחרי מה שנדבר עליו כאן:

אטרקציות אוכל בצפון עד פתח הוילה

דמיינתם פעם שתוכלו להפוך וילת נופש בצפון למסעדת שף מגניבה? אנחנו מזמינים אתכם להכיר אטרקציות אוכל ברמת הגולן והצפון, שניתן להזמין עד מתחם הווילות של פנינה בגולן. תוכלו להזמין למתחם סדנה להכנת פיצות, שזה ממש נפלא ומגבש בין זוגות ומגבש בתוך המשפחה.

מעבר לסדנת פיצות, פנינה בגולן ממליץ לכם על סדנה להכנת גבינות בצפון.

בעוד שהסדנה מגיעה עד פתח הוילה, לא נותר לכם לעשות דבר מלבד ליהנות ממנה. אגב, אם חיפשתם אחר וילת נופש בצפון למשפחות בחג השבועות, סדנה להכנת גבינות זה בדיוק בשבילכם. טוב, כולנו כבר רעבים מכל הדיבורים האלו על אוכל, אז בואו נדבר על וילת נופש בצפון עם ארוחת בוקר.

וילת נופש בצפון ב-2020 עם ארוחת בוקר מפנקת

מתחם פנינה בגולן מציע לכם ליהנות מדילים של לינה עם ארוחת בוקר בצפון, ארוחות באמת מפנקות אשר מוגשות לכם עד פתח הוילה.

אתם מוזמנים לאכול גם בפינת הישיבה הפרטית, שיש בכל סוויטה וצימר במתחם הווילות (חלק מפינות הישיבה משקיפות אל אזורי הכנרת והרי הגולן). כיף גדול שחובה לחוות לפחות פעם בשנה. לידיעתכם, במתחם הווילות פנינה בגולן דוברים 3 שפות: אנגלית, עברית וספרדית. אם תצטרכו סיוע נוסף, אתם מוזמנים לפנות בכל שפה מהמצוינות לעיל.

המתקנים המוצעים לשימוש הנופשים במתחם הווילות פנינה בגולן

מבחינת המתקנים שניתן ליהנות מהם, יש לא מעט. תוכלו ליהנות כאן כמובן מאינטרנט אלחוטי חינם, אזור ל-BBQ, מרפסות שמש מפנקות, טרסות, גינות ועוד. חשוב לציין, המטבח במתחם פנינה בגולן הוא מטבח משותף. בתוך ההוילה ישנו אבזור מגוון כמו מכונות קפה, מקררים קטנים ועוד.

דבר נוסף שכדאי לדעת, מרבית המתחם מונגש לכיסאות גלגלים. נוסף על כך, אם אתם מחפשים אחר צימרים ברמת הגולן לציבור הדתי, מתחם פנינה בגולן מציע וילת נופש בצפון לדתיים ברמות הפינוק הגבוהות, תוך שמירה על כל מה שההלכה מכתיבה לשמור עליו. צריכים מיחם ופלטה לשבת? צריך רק לבקש.

תיהנו!

מתחם פנינה בגולן מכיל 4 סוויטות מלכותיות ועוד 2 וילות נופש יוקרתיות

מתחם וילות נופש בצפון הכנרת פנינה בגולן פונה למגוון רחב של קהלים וביניהן קבוצות גדולות וחוגגים המחפשים מקום רגוע ושקט. כאן נמצאות 6 יחידות נופש כפריות:

4 סוויטות יוקרתיות: היחידות הזוגיות (מתאימות לזוג + 2 ילדים) “טל” ו”בר”, הסוויטות המשפחתיות (מתאימות לזוג + 3 ילדים) “רותם” ו”בן”.

וילת נופש מלכותית: “סוויטת דניאל” היא הגדולה במתחם וכוללת 5 חדרי שינה זוגיים, מתוכם שני חדרים מרווחים במיוחד.

וילה גראנד: סוויטת כנרת המלכותית והמרווחת מציעה מבחר סוויטות למשפחות בחד נס הכוללת חדר זוגי מפואר, חדר שינה זוגי נוסף וחדר ילדים.  

כל היחידות משקיפות לנוף פתוח לכנרת וחולקות מתחם ספא מפואר, בריכה ושטח גן רחב ידיים. ניתן גם להזמין ארוחות בוקר וערב מפנקות לבחירתכם.

תיהנו!

סוויטה יוקרתית לזוגות אשר מתאימה גם למשפחה גדולה עם ילדים

4 סוויטות פאר מול בריכה

4 סוויטות יוקרתיות: היחידות הזוגיות (מתאימות לזוג + 2 ילדים) “טל” ו”בר”, הסוויטות המשפחתיות (מתאימות לזוג + 3 ילדים) “רותם” ו”בן”.

סוויטת בר-טל בממלכה הקסומה בחד נס פנינה בגולן - מתחם צימרים בצפון למשפחות

סוויטת כנרת

סוויטת כנרת המלכותית והמרווחת מציעה יוקרה ופינוק למשפחות בחד נס הכוללת חדר זוגי מפואר, חדר שינה זוגי נוסף וחדר ילדים.

סוויטת גראנד דניאל במתחם צימרים בצפון הכנרת - פנינה בגולן ממלכה קסומה בחד נס

וילת נופש במתחם - דניאל

וילת נופש מלכותית: “סוויטת דניאל” היא הסוויטה גדולה במתחם וכוללת 5 חדרי שינה זוגיים, מתוכם שני חדרים מרווחים במיוחד. יציאה מהסלון אל מתחם הבריכה.

פנינה בגולן ממלכה קסומה חד נס הינו מתחם צימרים בצפון למשפחות וקבוצות עם בריכה

מתחם הבריכה והחצר

מתחם בריכה ענק המשותף לכל האורחים ושטח גן רחב ידיים הכולל מתחם ספא מפואר עם סאונה יבשה ואזור ברביקיו מאובזר באופן מושלם.

אתר "Explorer צימר בצפון" אינו מתיימר להיות פלטפורמה מדרגת ולכן אנו נפנה אתכם לפלטפורמות אמינות שבהן נרשמות חוות דעת מאורחים אמיתיים שהתארחו במקום האירוח ללא כל השפעה משוחדת כזו או אחרת. אנו דוגלים בשקיפות והצגת מקום האירוח באופן הכי אותנטי שרק אפשר. כאן באתר תוכלו לדבר או לשלוח הודעה ישירות אל המתחם ולקבל את המחיר הטוב ביותר וללא מחירים מנופחים ועמלות מיותרות, למה? אתר שייך ומנוהל ע"י המתחמים עצמם. במקרה של בעיה אנו עומדים לרשותכם בכל זמן וניתן לפנות בהודעה להנהלת האתר תודה – חופשה מהנה ובטוחה   

חוות דעת

מה אומרים עלינו

Hila
Hila
ישראל
קרא עוד
מושלםםם!! מקום שיש בו הכל מהכל מסודר נקי (באזור המטבח החיצוני להעביר שטיפה על מה שבחוץ בגלל החתולים) אבל בגדול היה מדהים יש סנוקר יש בריכה יש נדנדות מיטות שיזוף דירה מרווחת מזגנים מעולים בעלת המקום מקסימה ונוחה לא הרגשנו אותה היה לנו מדהיםם שם בכל פרמטר אפשרי 😍 ונחזוררר בטוח!!
סיון
סיון
ישראל
קרא עוד
תודה לפנינה בגולן על אירוח מוווששללםם! הבקתה הייתה מאוד מרווחת ויפה! מצויידת בכל מה שצריך.. עם חשיבה על הפרטים הקטנים! עינת דאגה לכל צרכינו ונתנה מענה לכל בקשה שלנו!! אנחנו שומרי שבת והייתה התחשבות בצרכים שלנו! חששנו שיהיה שונה מהתמונות באתר אבל היה יפה יותר נקי ומסודר מאוודד! בוודאות נחזור!! ממליצים בחוווםם!
Guy
Guy
ישראל
קרא עוד
האירוח מעולה - זוהי השנה השנייה בה אנחנו חוזרים לפנינה בגולן! המתקנים מעולים, אחלה חדרים ואווירה מדהימה של רמת הגולן היה פשוט כיף גדול מההתחלה וחשוב לציין ששדרגו את החדש שלנו!! - אלופים בטוח נחזור גם שנה הבאה
הקודם
הבא

שרינו מקום עכשיו: התקשרו למתחם ווילות נופש בצפון פנינה בגולן

פנינה בגולן הינו מתחם נופש של 4 סוויטות משפחתיות לצד 2 וילות נופש יוקרתיות המארחים משפחות וקבוצות חברים לתפארת במשך שנים