בקתות עץ ברמות – EXPLORER צימר בצפון מציג: 22 בקתות

בקתות עץ ברמות מול נוף ממרומי הרי רמת הגולן. התפנקו בישוב רמות שכולו צימרים ברמות גבוהות.

בקתות עץ ברמות גבוהות עם ג'קוזי ואפילו ספא וטיפולים

תוכן עניינים

EXPLORER צימר מציג: בקתות עץ ברמות גבוהות

ברמת הגולן, ספציפית ביישוב חד נס אנחנו נמצא בקתות עץ ברמות גבוהות, בואו נקרא להן בקתות אהבה ובקתות למשפחות ברמת הגולן. מחפשים אחר צימרים בצפון? אולי סוויטות ברמת הגולן? בואו נדבר על שדרוג החוויה של צימר בחד נס!

אין כמו נופי הארץ, במיוחד נופי רמת הגולן הפורחת ב-2020. בצפון אנחנו נמצא את כל הסיבות לנפוש על אמת, לשכוח מכל הצרות וליהנות מהחיים האלו, שגם ככה לפעמים קצת מתישים ועמוסים. אם אתם מעוניינים לשכוח מכל טרדה כזו או אחרת, אנחנו ממליצים על בקתות עץ בחד נס עם ג'קוזי פרטי, בקתת עץ עם בריכה מחוממת ופרטית, סוויטות עץ בצפון עם טיפולי ספא ועוד.

בקתת עץ ברמה גבוהה בחד נס: היישוב הכפרי בארץ!

מניעים את הרכב, מפעילים WAZE ומקלידים יישוב חד נס – נוסעים למתחמי צימרים בצפון עם בריכות פרטיות ומשותפות. מגיעים לרמת הגולן? אנחנו ממליצים להגדיר מראש את הצרכים שלכם! למשל, אם אתם חייבים בקתות עץ ברמות גבוהות עם בריכה פרטית ומחוממת, כמובן שיהיה מומלץ לוודא שאינכם מקבלים צימר עם בריכה משותפת.

רוצים ארוחת בוקר SUPER DUPER מפנקת?

אנחנו ממליצים על צימרים בחד נס עם ארוחות בוקר מהסרטים. ואם אתם אוהבים לנדוד קצת בדרכים ולאתר את המזון שלכם, מומלץ מאוד לבדוק מראש לגבי מסעדות טובות ברמת הגולן. מחפשים אחר מסעדה מומלצת בצפון?

צימרים בחד נס ממליצים על מסעדות טובות בצפון

בין אם אתם אוכלי בשר, ללא גלוטן, צמחוני או טבעוני, תוכלו לקבל טיפים מהמאחרים שלכם. המארחים הם בעלי מתחמי אירוח כפרי בחד נס, לעיתים מתחמים שהם מלונות בוטיק של ממש. אם אתם מעוניינים ללון במתחם מלון בוטיק ברמת הגולן, בהחלט אפשר לסדר את זה בקלות!

ב-2020 רוכשים דיל מלון בוטיק בצפון בהנחה אונליין – דרך אתר EXPLORER צימר בצפון – מגזין תיירות ברמת הגולן והצפון. דיל צימרים בהנחה בצפון עם מחירים מפתיעים ממש? תמצאו בעיירת חד נס, המקום בו תרגישו גם כפר וגם יוקרה ביחד!

בקתות אהבה ומשפחה בעיירת חד נס הכפרית

עיירת חד נס מציעה לכם שלל מקומות להתארח בהם, מתחמי אירוח כפרי עם ג'קוזי, בריכות פרטיות, חצרות ענק, בריכות פסיפס מחוממות ועוד. כיום, בימים כל כך דיגיטליים, כל מתחמי האירוח בחד נס מאפשרים לכם ליהנות ממחירים מפנקים במיוחד, מחירי צימרים מפנקים כמעט כמו הג'קוזי והבריכה שתמצאו בכל מתחם!

ואם כבר מדברים על מחירים טובים לצימרים בצפון ורמת הגולן, בואו נדבר על מה כולל דיל צימרים בחד נס. אם אתם מחפשים אחר בקתות עץ ברמות גבוהות ולא מוכנים להתפשר על ארוחת הבוקר שלכם, אנחנו נמליץ לכם על בקתת עץ ברמה גבוהה בחד נס עם ארוחה שתגרום לכם לפתוח כפתור בג'ינס, להתרווח בכיסא אחורנית ולבהות בשמיים של רמת הגולן.

דיל צימרים עם ארוחת בוקר בהנחה אונליין

דיל של צימר ברמות ( יישוב בגולן ) עם ארוחת בוקר בצפון מאפשר לכם לבחור בין סוגי מטעמים רבים, כולל גבינות בהכנה ביתית, סלטי ירקות מיוחדים, לעיתים גם ג'חנון בחלק מהמתחמים ועוד. דבר אחד בטוח, נופש בצפון חייב לכלול אוכל טוב, זה נכון, אבל מה לגבי אטרקציות אוכל בצפון?

אטרקציית אוכל ברמת הגולן משתלבת יופי-טופי עם בקתות עץ ברמות גבוהות בחד נס. כיצד? מאוד פשוט וב-2 מילים: סדנת אוכל בצימר! טוב, אולי 3 מילים. צימרים עם סדנת אוכל זו מתנה מופלאה להעניק בין בני זוג, אבל כדאי לזכור שסדנאות אלו מתאימות גם לקבוצות!

סוויטות ברמה גבוהה לקבוצות ואירועים

מחפשים אחר צימרים ברמת הגולן לקבוצות ברמה גבוהה? כדאי לשקול גם סדנה להכנת פיצות! אולי גם סדנה להכנת שוקולדים, סדנה להכנת גבינות במתחם צימרים ועוד. בין אם אתם בוחרים לבשל או להכין מטעם כזה ואחר, חשוב יהיה לוודא שהמתחם מותאם לסוג הפעילות הזו.

בעוד שישנם מתחמי בקתות עץ ברמות גבוהות אשר מותאמים לפעילות של סדנת אוכל, תמיד יהיו למשל מתחמי צימרים לזוגות בלבד, בהם בד"כ לא יהיה מרחב רב עבור סדנאות אוכל. חשוב לזכור, סוויטות לזוגות ברמת הגולן לא תמיד יאפשרו סדנאות אשר נוטות מאוד ללכלך והן גם דורשות לא מעט מרחב ומיקום.

מחפשים אחר סוויטות לאירועים או צימרים לקבוצות בצפון? אם כן, אז בדרך כלל סוויטות בחד נס וגם צימרים ביישוב זה, יהיו התשובה המדויקת עבורכם. במתחמי אירוח כפרי בחד נס בדרך כלל תוכלו למצוא מספיק מקום ומרחב עבור אירועים משפחתיים, גיבושי עובדים, מסיבת רווקות ועוד.

בקתות רומנטיות ביישוב חד נס סובב כנרת

אנחנו מזמינים אתכם להנות ממחירים מפנקים על בקתות רומנטיות ביישוב חד נס, העיירה הכפרית שמציעה לכם גם דיל של צימרים עם בריכה פרטית ומחוממת, דיל בצפון עם עיסוי שוודי, דיל אירוח כפרי ברמת הגולן עם ג'קוזי פרטי ועוד.

מחפשים אחר החופשה המושלמת? EXPLORER צימר בצפון מציע לכם הנחות על צימרים בצפון ב-2020 – הדרך הכי טובה לחסוך כסף וגם לשמור על רמה גבוהה של נופש ברמת הגולן!