צימרים בצפון חופשת פסח במתחם צימרים בצפון הכנרת

בהלת הקורונה: כבר החלטתם היכן תבלו את חופשת הפסח?

קרדיט תמונה לאתר: https://pixabay.com/

בהלת הקורונה: כבר החלטתם היכן תבלו את חופשת הפסח?

בעקבות בהלת הקורונה בעולם, יותר ויותר אנשים מבטלים טיסות וחופשות בעולם שתוכננו ונסגרו מבעוד מועד. כולם מתוסכלים מהמצב שנוצר ומתבאסים שחופשת החלומות שלהם בוטלה. קודם כל, חשוב מאד לא להתבאס ולבכות על מר גורלכם. העובדה שחופשה אחת מבוטלת מכורח הנסיבות, לא אומרת שחופשה אחרת, לא פחות מושלמת, יכולה לבוא במקום.

קיימות כל מיני סטיגמות על חופשה בארץ- יותר יקרה, פחות כייפית, לא מהנה, אין אטרקציות מעניינות ואין הרגשה של חופשה אמיתית וניתוק מוחלט. סטגימות אלו אינן בהכרח נכונות והכל תלוי היכן אתם סוגרים את החופשה והקריטריונים שלכם לחופשה מוצלחת.

לעיתים כשמטיילים באזורים שונים בארץ, נדמה שאנחנו נמצאים בסמטאות מיוחדות ומהממות בחו"ל. לדוגמא- השוק בעכו, העיר התחתית בחיפה, מחנה יהודה בירושלים, מצפה רמון, אילת ועוד רשימה ארוכה של מקומות שכדאי ומומלץ לבקר בהם בארץ.

אז אם גם אתם נפגעתם מבשורת הקורונה וביטלתם נופש, אל תתבאסו! הזמינו נופש בארץ בצל הקורונה עוד היום בשביל ליהנות מהחופשה המיוחלת. איזה סוג של חופשה אתם מחפשים? חופשת בטן גב, רוגע ושלווה או חופשה במיקום מרכזי עם אטרקציות ובילויים מסביב?

בישראל, קיימים המון צימרים שחלקם צימרים מומלצים וחלקם פחות. ישנם הרבה צימרים טובים, צימרים יוקרתיים, צימרים לא שגרתיים, צימרים שווים או בקיצור צימרים מומלצים! לפני הבחירה בצימר מומלץ, תצטרכו לחשוב על כמה נקודות:

  1. למי הצימר המומלץ מיועד? אם אתם זוג, אתם בטח מחפשים- צימרים לזוגות, צימרים רומנטיים ויש כאלה שחשוב להם- צימרים לזוגות בלבד. הכוונה היא שאם מדובר במתחם צימרים אז שהוא יהיה רק לזוגות שרוצים שקט ופרטיות ולא גם למשפחות. אם מדובר ב-3 אנשים ויותר כדאי למקד את החיפוש ולרשום למי הצימר המומלץ מיועד: צימרים למשפחות, צימרים לחברים, צימרים לקבוצות, צימרים לקבוצות קטנות וצימרים לקבוצות גדולות.
  2. העדפות לצימר- לעיתים יש העדפות שונות וקריטיות שאתם לא מוכנים להתפשר עליהן, כגון: צימרים לטבעוניים, צימרים שמקבלים בעלי חיים וצימרים לציבור הדתי. יש לשים לב שצימרים לדתיים חלקם נמצאים ביישוב דתי וחלקם נמצאים ביישובים שאינם דתיים, אך בעלי הצימר כן.
  3. מה עיקר החופשה מבחינתכם? האם אתם מעדיפים לבחור צימרים מומלצים במיקום מרכזי עם אטרקציות וטיולים מסביב או שמא מעדיפים צימרים מומלצים מבודדים בשביל להירגע, לנוח וליהנות מהשקט.
  4. עיצוב הצימרים- אין ספק שחשוב מאד שנראות הצימרים תהיה מזמינה, כיפית ומרגיעה. האם יש איזשהו עיצוב מסוים שאתם מחפשים בצימר? לדוגמה, צימרים במערות, צימרים בבקתות עץ, צימרים כפריים, צימרים מודרניים בעיצוב נקי וכן הלאה. 
  5. מיקום הצימר- האם אתם מחפשים צימר במיקום מסוים? קודם כל חשבו על אזור מועדף- צימר בצפון, צימר במרכז, צימר בדרום. יש אנשים שמעדיפים צימרים מומלצים בקיבוצים, צימרים מומלצים שקרובים לחרמון, צימרים בצפון, צימרים במרכז, צימרים בדרום, צימרים מומלצים באילת וכן הלאה. זכרו תמיד למקד את החיפוש על ידי הוספה של לפחות מילה נוספת. לדוגמה- צימרים בצפון לזוגות, צימרים בצפון למשפחות, צימרים בצפון עם בריכה, צימרים בצפון עם נוף.
  6. תקציב- מה התקציב שלכם? יש המון צימרים מומלצים שניתן למצוא לפי תקציב מסוים. ניתן לחפש צימרים לפי מחיר, צימרים זולים, צימרים בתקציב נמוך, צימרים מומלצים בתקציב מוגבל. הכוונה היא שניתן לצאת לחופשה בצימר מומלץ זול, לקבל תמורה מעולה ולא לשלם ביוקר.
  7. קריטריונים שחשובים לכם- איך אתם מדמיינים את חופשת החלומות שלכם? האם דמיינתם צימרים עם נוף, צימרים עם בריכה פרטית, צימרים עם בריכה מחוממת, צימרי
  8. ם עם ארוחת בוקר או צימרים עם ארוחת ערב.
  9. צימרים מומלצים ברגע האחרון- לעיתים כדאי להיכנס לחפש צימרים מומלצים בדקה ה-90 ועל ידי כך להוזיל עלויות. הבעייתיות היא שיכול להיות שלא יהיו מקומות היכן שתרצו ואז אתם מפספסים את החופשה שלכם.
  10. לכבוד מה החופשה בצימר? יש אירוע מסוים או סתם בא לכם להתפנק? יש צימרים מומלצים לימי הולדת, צימרים מומלצים למסיבת רווקות, צימרים מומלצים למסיבת רווקים, צימרים מומלצים לזוגות ועוד.
  11.  

אחרי שעברתם על הקריטריונים לבחירת צימר מומלץ, אתם יותר ממוקדים ואז זה מקל על החיפוש למציאת צימר מומלץ וזול. אחרי שמצאתם את הצימר שאהבה נפשכם, הגיע הזמן לארוז! אחד היתרונות הבולטים בנופש בצימר מומלץ הוא שלא צריך להביא יותר מדי. בדרך כלל צימר מומלץ יהיה מאובזר ברמה גבוהה החל ממכונת קפה, חלב במקרר, נשנושים, מגבות, חלוקים, סבונים ועוד… אם אתם לא בטוחים אם צריך/ לא צריך להביא משהו מהבית, כדאי להתקשר לבעל הצימר ולוודא איתו מה הצימר מכיל בתוכו. לדוגמה, ישנם צימרים שיש לכם מטבח מאובזר עם כלים, סכו"ם וכיור ויש כאלה שלא. אם בכל זאת אתם רוצים לדעת מה צריך להביא לנופש בצימר מומלץ, רשמו לפניכם:

  • חולצות ומכנסיים, פיג'מה, בגד ים תחתונים וגרביים.
  • כפכפים, נעלי בית, נעלי הליכה, נעלי יציאה.
  • שמפו, מרכך וסבון (לרוב, יש בצימרים).
  • דאודורנט, בושם, איפור, תחבושות/ תחתוניות, מגבונים, סכיני גילוח, מסרק, מייבש שיער (כדאי לשאול את בעלי הצימר כי בדרך כלל יש בצימר).
  • מוצרי קיץ- דוחה יתושים (בעיקר בצימר בצפון), משקפי שמש, כובע.
  • מטען לפלאפון, מטען נייד לפלאפון (במקרה שתצאו לטייל ליד צימר בצפון והסוללה בפלאפון תיגמר מרוב התמונות שצילמתם) וארנק.אם מגיעים לצימר מומלץ עם ילדים חשוב לוודא שיש מספיק מיטות לכולם ואם מדובר בתינוק אז לוודא שיש לול מתקפל. שתהיה לכם חופשה מהנה!
צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב - כל הצימרים שנשארו פנויים לסוף שבוע ברמת הגולן.

צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב

יישוב חד נס הוא אחד היישובים היותר ידועים ברמת הגולן, אליו מגיעים עשרות אלפי תיירים במהלך השנה בכדי להתענג על צימרים מפנקים עם בריכה מחוממת, סוויטות ווילות עם ג'קוזי, מלונות בוטיק ועוד. אם אתם מחפשים אחר הנופש המושלם, אנחנו ממליצים להתחיל אותו בדיוק כאן, ביישוב חד נס, רמת הגולן וסובב כנרת. בדיוק כאן, אתם תמצאו את כל מה שחיפשתם בכדי לייצר את החופשה המושלמת עם יקיריכם (יש גם צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב עם כלבים!). כל מה שרציתם לדעת על תיירות ברמת הגולן ב-2022:

קרא עוד »
צימרים בטבע ברמת הגולן – מקומות לינה מומלצים בטבע של הגולן ב 2020.

צימרים בטבע ברמת הגולן – מומלצים ב 2022

איזה כיף, ב1 במאי, 2020, אפשר להגיע שוב למתחמי צימרים בצפון! מחפשים צימרים בטבע בצפון? אנחנו מזמינים אתכם להכיר סוויטות אל מול הכנרת ואל מול נופים בהחלט משגעים. מה קורה עם התיירות ברמת הגולן ב-2022? נדבר על זה:

קרא עוד »
צימרים מבודדים לזוגות בפרטיות מוחלטת עם בריכה פרטית.

צימרים מבודדים לזוגות – בפרטיות מוחלטת

אין כמו השגרה, גם אם היא לפעמים יכולה להיראות ולהרגיש לנו משעממת. בשגרה שלנו, כולנו אוהבים צימרים מבודדים לזוגות בצפון, כאלו שאפשר לקחת מהם פסק זמן של שלווה אמיתית. מחפשים סוויטות מבודדות ברמת הגולן? בואו נדבר עליהן:

קרא עוד »
צימרים בצפון עם הכי נוף שיש - האחוזה מתחם צימרים בצפון עם נוף מלא לכנרת

צימרים עם הכי נוף שיש מול הכנרת

מחפשים אחר צימרים עם הכי נוף שיש מול הכנרת, שהתמלאה ב-2022? EXPLORER צימר בצפון, מגזין תיירות ברמת הגולן וחד נס, מציע לכם אירוח כפרי בהנחה אונליין בצפון. כל מה שצריך לדעת על מחירים טובים לצימרים ב-2022!

קרא עוד »
צימרים בצפון עם כלבים עם החבר הכי טוב על 4 ולא רק. יש צימרים שמקבלים בעלי חיים.

צימרים בצפון עם כלבים – עם החבר על 4

איזה כיף לכם, החלטתם לקחת את הכלב אתכם למתחם צימרים מפנקים! מתחמי צימרים בצפון עם כלבים זה מה שאתם צריכים, אם אין לכם לב להשאיר את מכשכש הזנב שלכם בפנסיון. בואו נדבר כשכוש זנב ופינוקי אדם!  

קרא עוד »
צימרים למשפחות עם ילדים בצפון חד נס ברמת הגולן. מגוון צימרים המותאמים למשפחות עם ילדים.

צימרים למשפחות עם ילדים

החזאים מדברים על כך שבחורף 2020, אנשים לא מפחדים מהגשם ופוקדים מתחמי צימרים למשפחות עם ילדים. דני רופ מאיים בגשמים חזקים? סוויטות למשפחות עם ילדים יתאימו בדיוק עבורכם, גם עבור חופשה חורפית ברמת הגולן.

קרא עוד »
צימרים בצפון לזוגות דקה 90 - אם חיפשתם צימרים ברגע האחרון לזוגות אנו הכתובת עבורכם.

צימרים בצפון לזוגות דקה 90

סוויטות זוגיות דקה 90 עם מירב הרומנטיקה, מוצאים ביישוב חד נס, רמת הגולן. אם אתם מחפשים אחר דילים לזוגות בצפון דקה תשעים, אנחנו מזמינים אתכם להכיר עולם שלם של תיירות כפרית בצפון הארץ. חד נס היא עיירה כפרית באמצע המזרח התיכון, בקרבה רבה לכנרת. במרחק קצרצר מהכנרת, תמצאו את העיירה ובה עשרות מתחמי צימרים מפנקים במיוחד, אם לא יותר.

קרא עוד »
Explorer צימר בצפון מגזין תיירות ונופש בגולן

צימרים ברמת הגולן – מתחמי לינה בין נופים קדומים

צימרים ברמת הגולן מציעים קרבה בלתי אמצעית לטבע היפה של האזור הצפוני. אנחנו מזמינים אתכם לצלול אל תוך מתחמי הצימרים היוקרתיים, המציעים למבקרים בהם את כל הטוב הדרוש לחופשה מושלמת. כל צימר מתוכנן בקפידה לחוויית הנופש הטובה ביותר שיש, עם מתחמי רביצה מפנקים, חצר רחבת ידיים מלאה בעצי פרי והמון ירוק, נופים מדהימים של פעם בחיים, ובחלקם יחכו לכם גם בריכות פרטיות וגדולות, ג'קוזי מפנק, סאונה פרטית ופינות ישיבה מפנקות במיוחד. כדי להבטיח שתיהנו מחווית החופשה הטובה ביותר, לא חסכנו על הפרטים הקטנים כגדולים – וכולם, ללא יוצא מן הכלל, מחכים רק לכם.

קרא עוד »
צימרים יוקרתיים בצפון עם מטבח גדול מושקע ומאובזר לכל מטרה של אירוע משפחתי

מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים

רמת הגולן היא פיסת ארץ פסטוראלית במיוחד, אליה מגיעים תיירים מכל העולם. תוכלו למצוא בקלות מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים עם כל הפינוקים, כולל פינוקי ספא שונים. אם מדברים ספציפית על יישוב חד נס, הרי שתיירים מגיעים לעיירה כפרית זו מכל קצוות תבל. בואו נספר. חד נס היא העיירה הכי כפרית בארץ, אבל גם הכי מפנקת ויוקרתית. תוכלו בקלות למצוא מתחמי סוויטות לקבוצות, צימרים לאירועי עובדים, מלון בוטיק לאירועים משפחתיים ועוד. ביישוב אתם יכולים להנות ממתחמי אירוח כפרי המציעים לכם גם פינוקי ספא, כאלו שאי אפשר לסרב להם.

קרא עוד »
צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית בכל צימר

צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת

צימר אקספלורר (EXPLORER) הוא בלש צימרים וסוויטות בצפון ובדרום הארץ. דרך צימר אקספלורר תוכלו לאתר בקלות צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת. הנופים הקסומים של הצפון יגרמו לכם לחזור לכאן שנית ושלישית. ארזתם הכול?

קרא עוד »
צימרים יוקרתיים לזוגות בשילוב עיסוי שוודי ומגוון טיפולי ספא

צימרים יוקרתיים לזוגות | 28 סוויטות יוקרה

אם אתם אוהבים את החיים הטובים, אין ספק שמתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות הם בשבילכם, ולא רק בגלל 100% הפרטיות שתהנו ממנה. בואו נדבר על היתרונות שיש במתחמי צימר יוקרתי לזוג, ובנוסף, נרחיב גם מה קיים במתחמים האלו. חופשה יוקרתית בצפון ב-2022, ככה נראית:

קרא עוד »
פאב בחד נס - "לונה בר" אורחי צימרים בחד נס יוכלו ליהנות מבר שכונתי יוצא מגדר הרגיל.

מה יש לעשות באזור חד נס

אז מה יש לעשות בחד נס? חופשה בצפון יכולה לכלול אין-סוף אפשרויות של מקומות בילוי ואטרקציות, אבל אם אתם מתארחים בקרוב בכפר חד נס ועדיין לא ביקרתם בפאב LUNA , אתם מחמיצים הופעות חיות בחד נס, בירות מקומיות, יין מקומי ועוד רבות.

קרא עוד »
EXPLORER צימר בצפון מגזין תיירות צימרים בצפון ישראל

צימרים בצפון – לינה כפרית בגליל ובגולן

צימרים בצפון? אפשר להפסיק לחפש, מצאתם עם פינוקי ארמון, חוויית סוויטות ברמת הגולן שחובה לחוות לפחות פעם בכמה חודשים. אם אתם מחפשים אחר חבילת נופש בצפון ולא מוכנים להתפשר גם על הניקיון, בואו נדבר על עיירת חד נס, רמת הגולן וצפונית לכנרת.

קרא עוד »

השאר תגובה