מתחם 4 צימרים בחד נס

קארמה בגולן

צימרים למשפחות בצפון עם בריכה פרטית ליד הכנרת: קארמה בגולן

קארמה בגולן

אחוזת נופש מטופחת לזוגות ומשפחות בחד נס רמת הגולן ממש בצפון הכנרת 

קארמה בגולן - 4 בקתות בחד נס 1

הסוויטה

קארמה בגולן - 4 בקתות בחד נס 2

מטבחון

קארמה בגולן - 4 בקתות בחד נס 3

חדר רחצה פרטי

קארמה בגולן – כשגורל, אהבה, פינוק, טבע ויופי נפגשים...

מתחם 4 צימרים ביישוב חד נס בסגנונות שונים בין יחידה ליחידה.

הסוויטה היפנית: הסוויטה היפנית הינה סוויטה זוגית, מעוצבת בסגנון יפני רומנטי ומפנק עם ג'קוזי זוגי גדול ומטבחון מאובזר. סוויטה זוגית רומנטית מאד, מעוצבת בצבעים וריהוט בסגנון יפני, מיועדת לאירוח זוגות, בסוויטה מיטה זוגית גדולה בגודל קווין סייז נמוכה, לצד המיטה שידות תואמות ועליהם מנורות המתאימות לעיצוב החדר, רצפת החדר עשויה פרקט עץ המשדר חמימות וביחד עם התאורה יוצר מראה רומנטי, בחדר ארון בגדים תואם וג'קוזי גדול ומפנק, בחדר טלוויזית smart tv עם חיבור ללווין, הסוויטה ממוזגת ובנוסף קיים בה גם קמין חשמלי, כמובן יש בה מטבחון מאובזר.

הסוויטה התאילנדית: בקתת עץ מקסימה בעיצוב תאילנדי, עם ריהוט עתיק ויוקרתי , בבקתה קומת גלריה נעימה ומרווחת לילדים. הבקתה התאילנדית היא בקתה מפנקת וקסומה, היא מיועדת לזוגות אוהבים ורומנטיים וגם למשפחות.

הסוויטה האינדונזית: בקתה בסגנון אינדונזי מתאימה למשפחות וזוגות עם קומת גלריה מיוחדת וגדולה. בקומה התחתונה של הסוויטה תמצאו ג'קוזי רומנטי גדול. הבקתה האינדונזית בקתה עם אווירה קסומה ריהוט עתיק ואותנטי מעץ, בקתה מרווחת מאד עם מיטה זוגית גדולה ונוחה, פינת אוכל יפה, ופינת סלון מיוחדת, קמין מחמם ונעים בחלל המשותף, בבקתה טלוויזית smart גדולה עם חיבור לערוצי הלוויין.

הסוויטה המרוקאית: סוויטה רומנטית מיועדת לזוגות ומשפחות, מעוצבת בסגנון מרוקאי מרהיב, בסוויטה חדר נפרד להורים. סוויטה יפהפיה בסגנון מרוקאי עם חדר נפרד להורים המאפשר פרטיות מלאה, לצד המיטה ניצב ג'קוזי רומנטי ענק מעוטר באבני פסיפס קטנות עם משענות ראש נוחות, בחדר השינה מיטת עץ גדולה ונוחה וארון בגדים, מול המיטה טלוויזית smart גדולה עם חיבור לערוצי הלווין.

מה הבקתות מכילות: קארמה בגולן

  • לכל כל יחידה סגנון ואופי שונה וייחודי בהתאם לשמה. בבקתות העץ קומת גלריה נפרדת והן מתאימות למשפחות או לזוגות.

    • פינת ישיבה נוחה ומעוצבת
    • פינת אוכל
    • טלוויזיית lcd עם חיבור ללווין
    • ג'קוזי פרטי
    • חדר רחצה מרווח
    • מטבחון מאובזר
    • מכונת אספרסו
    • מיקרוגל
    •  חצר פרטית עם פינת מנגל.

בריכה, סאונה וחצר מטופחת

במתחם האירוח בריכה המחוממת גם בימי החורף, סאונה יבשה, מרפסת פרטית עם פינות ישיבה וערסלים, פינת מנגל וגינת תבלינים. מתחם האירוח קארמה בגולן יתאים עצמו לכל אירוע שתרצו לחגוג. המקום מתאים לימי הולדת, מסיבת רווקים ורווקות, מסיבות ממקום העבודה, ימי כיף לעובדים ועוד.

להשלמת חוויית האירוח ניתן להזמין ארוחת בוקר עשירה ומפנקת שתוגש עד לפתח הצימר (בתיאום מראש ובתשלום נוסף).
קיימת אופציה לארוחת בוקר טבעונית.

אתר "Explorer צימר בצפון" אינו מתיימר להיות פלטפורמה מדרגת ולכן אנו נפנה אתכם לפלטפורמות אמינות שבהן נרשמות חוות דעת מאורחים אמיתיים שהתארחו במקום האירוח ללא כל השפעה משוחדת כזו או אחרת. אנו דוגלים בשקיפות והצגת מקום האירוח באופן הכי אותנטי שרק אפשר. כאן באתר תוכלו לדבר או לשלוח הודעה ישירות אל המתחם ולקבל את המחיר הטוב ביותר וללא מחירים מנופחים ועמלות מיותרות, למה? אתר שייך ומנוהל ע"י המתחמים עצמם. במקרה של בעיה אנו עומדים לרשותכם בכל זמן וניתן לפנות בהודעה להנהלת האתר תודה – חופשה מהנה ובטוחה   

חוות דעת

מה אומרים עלינו

עמית הראל
עמית הראל
חוות דעת גוגל
קרא עוד
נהניתי מאד מהשהייה ב"קארמה בגולן" ביישוב חד נס - מומלץ ביותר. כאשר הגעתי, מאיר קיבל את פני בסבר פנים טובות. הצימר ("הבקתה התאילנדית") שקיבלתי, היה נקי מאד ומסודר. כבר בדקות הראשונות של השהייה בצימר הרגשתי ש"בעלי הבית" - בת שבע ומאיר …
 _Vika_ Kim_
_Vika_ Kim_
חוות דעת גוגל
קרא עוד
וואו היה ממש כיף הינוו מלא אנשים עם מלא ילדים חדרים נקים סאונה מושלמת בריכה מאוד טוב לילדים לא מסוכנת דבר אחד היה שלא אהבנו זה שהבעלים מגיעה לסגור את הבריכה הסאונה ממש מוקדם אנחנו אוהבים לשבת עד שעות מאוחרות וב-19:00 הוא סוגר הכל חוץ מזה מושלם הבעלים מגיעה מפנה את הזבל שואל עם הכל בסדר באמת פינוק אנחנו נחזור💓💓💓💓💓 סוג הנסיעהחברים · נסיעה משפחתית · חופשה מיקום5.0שירות4.0חדרים5.0
Regina Belenky
Regina Belenky
חוות דעת גוגל
קרא עוד
מקום נקי ונוח מאוד. הביקתות מאוד יפות . כל המתחם בנוי מעוד חכם. בריחה די גדולה וסאונה. חינו 3 משפחות . כולנו מרוצים מאוד. סוג הנסיעהחופשה מיקום5.0שירות5.0חדרים5.0
נחום ויעל סינגר
נחום ויעל סינגר
חוות דעת גוגל
קרא עוד
הגענו משפחה מורחבת- סבא וסבתא עם ארבע משפחות. היה מתחם מושלם. מקום מסודר לארוחות, בריכה נחמדה (לא גדולה מדי, אבל טובה לילדים...), דשא מרכזי עם פינת ישיבה, וגם מרפסת עץ ופינות דשא פרטיות לכל יחידה. בקתות יפות, מרווחות ונקיות. יחס אדיב של בעל הבית. היה מעולה, תודה רבה!
שירלי שטרית
שירלי שטרית
חוות דעת גוגל
קרא עוד
אנחנו היינו היחידה האינדונזית, צימר ממש כייפי, מעוצב יפה, יש בריכה נחמדה ומחוממת, מגודרת ונעולה, ג'קוזי בתוך הצימר, גלריה לילדים , גינה נחמדה עם מנגל בחוץ. המארח נחמד ומוכן לעזור בכל דבר שצריך. יש מדרגות כדי להגיע לצימרים, צריך לקחת את זה בחשבון.
Previous
הבא

שרינו מקום עכשיו: התקשרו לקארמה בגולן

קארמה בגולן מתחם צימרים בצפון למשפחות וזוגות בלב היישוב חד נס