סוויטות יוקרה בטבע - הליוס - מתחם ליד הכנרת 1

מתחם 4 עם סוויטות יוקרה בטבע - חד נס

הליוס סוויטות יוקרה

צימרים למשפחות וזוגות בצפון הכנרת עם בריכה: הליוס סוויטות יוקרה

סוויטות יוקרה בטבע - הליוס - מתחם ליד הכנרת 1

הליוס סוויטות יוקרה

להתגעגע עוד לפניי שניגמר..

מתחם נופש יוקרתי לזוגות ומשפחות בחד נס רמת הגולן בצפון הכנרת 

סוויטות יוקרה בטבע - הליוס - מתחם ליד הכנרת 3

הסוויטה

סוויטות יוקרה בטבע - הליוס - מתחם ליד הכנרת 4

חדר רחצה פרטי

סוויטות יוקרה בטבע - הליוס - מתחם ליד הכנרת 5

מטבח חוץ מרכזי

הליוס סוויטות היוקרה שלכם בטבע - להתגעגע עוד לפניי שניגמר..

את מתחם הליוס תמצאו במושב חד נס שברמת הגולן, בו תוכלו לבחור להתפנק בכל אחת מ-4 סוויטות יוקרה בטבע הבנויות מ-יורט (חלל עגול, מבודד ומרווח מאוד עם תקרה גבוהה וכל הציוד שצריך). הסוויטות מעוצבות כ- open space בסגנון כפרי, הרצפה עשוית פרקט והפינוק בלתי נגמר.

הליוס הוא מתחם הסוויטות היוקרתיות שלכם, שמתאים לחורף ולקיץ, לחגים ומתי שרק בא לכם להתפנק בגדול. לכל סוויטה חניה וחצר פרטית וכוללת מיטה זוגית ענקית + ספה גדולה נפתחת וטלוויזיית 46 אינץ', פינת ישיבה נוחה ומטבח מאובזר במה שצריך. מלבד פינוקים מתקתקים, תמצאו במטבחונים מכונת אספרסו וגם מקרר, מיקרוגל, קומקום חשמלי, מיחם ופלטה לשומרי שבת, תה וקפה ועוד מגוון פינוקים.

מה נמצא מחוץ לסוויטות היוקרה הליוס?

מחוץ לסוויטות היוקרה של הליוס בטבע, תוכלו למצוא חצר פרטית עם גינה פסטוראלית, כמו גם דק עץ מקורה והצללה לקיץ. בא לכם להתפנק על ג'קוזי חיצוני בטבע? סמנו על זה V ענק, אין בעיה. בנוסף, לכל אחת מהיחידות יש חניה פרטית עבור האורחים בלבד.

מתחם הליוס – סוויטות יוקרה בטבע עם בריכת שחייה גדולה

מגיעים להתפנק בחד נס? במתחם הליוס תוכלו למצוא בריכת שחייה גדולה ומחוממת, שמתאימה בול לערבי החורף הקרירים. כמו כן, יש לכם כאן גם ג'קוזי מובנה, מפל נשפך לבריכה ופינות ישיבה בתוך המים, מדשאות ומתקני נופש נוספים.

עבור מי מתאים מתחם הליוס בחד נס?

מתחם הליוס מומלץ מאוד לזוגות, גם למשפחות מורחבות, קבוצות חברים וכן ואירועים קטנים. אם אתם מחפשים מקום שמשלב פרטיות מקסימלית לזוג או משפחה עם אזור משותף לחברותה, זה המקום האידיאלי. כמו כן, המתחם תפור בהתאמה אישית ממש עבור אירועים עמו ירחי דבש, ימי נישואין וכולי.

מה נמצא מסביב ובאזור של הליוס

באזור של מתחם הליוס שמורות טבע רבות, פארק הירדן, החוף הצפוני של הכנרת, בריכת המשושים ועוד רבות ובנוסף תוכלו למצוא אטרקציות רבות ומגוונות לכל הגילאים. אנו מדברים על אטרקציות SUPER מגניבות כמו טיולי רייזרים או טרקטורונים, טיולי רכיבה על סוסים לכל הגילאים (כולל רכיבת פוני לילדים), ולהיט מגניב של טיולי איזי ריידר ליד הכנרת, טיולים רגליים מודרכים, פינות חמד בטבע, משקים חקלאיים וחוות עם פינות חי, יקבי יין הכוללים סיורים ועוד.

המתחם המשותף עבור אורחי הסוויטות

מתחם החוץ גדול ומרווח (2 דונם), באזור המשותף של הליוס תוכלו למצוא מטבח מרכזי מאובזר ועמדת ברביקיו מקורה ומפנקת, אזור ישיבה מקורה וממוזג ובכל התענוג הזה מוצבת בריכה מחוממת 9 מ על 4 מטרים, שבתוכה יש מפל וג'קוזי, פינות ישיבה ואפילו כדורסל מים. בא לכם קצת בטן-גב? אין בעיה, יש לכם גם מיטות שיזוף המוצלות על ידי רשת צל. עבור הילדים, תוכלו למצוא כדורגל שולחן, פינג-פונג כדורסל בריכה ועוד.

עם ארוחות בוקר שניתן להזמין ישירות לצימר, נופים ממיסי לבבות ושלל אטרקציות מסביב, מתחם הליוס הוא היעד לחופשה הקרובה שלכם.

Atniel
Atniel
חוות דעת בוקינג
קרא עוד
מיקום מעולה, במיוחד לאוהבי טבע, הבקתות מיוחדות מאוד, מיטה ענקית, ג'קוזי נפלא. ענב הוא מארח מקסים, תמיד זמין, ונתן תשובה לכל שאלה שהייתה לנו. הייתה לנו חוויה נפלאה בבית של הליוס, וגם זכינו להכיר את גולדי הכלבה של המארח. ממליץ בחום על המקום:)
רוני
רוני
חוות דעת בוקינג
קרא עוד
מקום קסום !! יורטים ברמה גבוהה ,שלווה אין סופית עיצוב חכם ונוח בול כמו בתמונות מיטה ענקית ! ונוחה להפליא מקלחת מרווחת עם 2 ראשי גשם שוס ! ג'קוזי ענק מחוץ ליחידה עם פרטיות מירבית בריכה מחוממת נעימה להפליא מטבח בחצר מאובזר להפליא והבעלים ,קסם אמיתי ! שווה לדבר איתו ולשמוע קצת יותר 🙂 התאהבנו ביורט וזה הכניס לנו כיווני מחשבה נוספים 🙂 תודה על אירוח מקסים ביורט מושקע להפליא נהננו מאוד ההשקעה שלך מכל הלב במתחם מורגשת מאוד ! ושמחנו עוד יותר להכיר אותך 💕 ** אין כמו לקום עם אור יום מהתקרה שוס אמיתי !
Noy
Noy
חוות דעת בוקינג
קרא עוד
אהבנו את היורט, העץ, המקלחות, הגקוזי והמארח היה מקסים לא אהבו · נטפליקס היה משפר את החוויה ואינטרנט יותר חזק גם היה עוזר יותר כריות שמיועדות למיטה על המיטה, והכריות של הספה רק על הספה (מטעמים סטריליים)
Adi
Adi
חוות דעת בוקינג
קרא עוד
המקום עלה על כל הציפיות! עינב הבעלים דואג שכל המתחם יהיה ברמה הכי גבוה שאפשר, החל מג׳קוזי חיצוני ענק לכל בקתה שהיה נקי, הסוויטה עצמה שלא היה חסר בה דבר ואפילו פינק אותנו בבקבוק קאווה לבילוי מושלם. החצר נקיה, נעימה, מרווחת, עם כל הפרטים הקטנים כולל מפל מים בבריכה, ג׳קוזי בבריכה שהייתה מחוממת במידה המושלמת, כיסאות וערסל ואפילו משחקים שהפכו את הבילוי בבריכה לאפילו כייפי יותר. הבעלים בעצמו דאג לפנק אותנו בסוויטה עם פרטיות מקסימלית ככה שגם אם יש אחרים שמתארחים במתחם אפשר לבלות בפרטיות. המיקום עצמו שקט ונעים וקרוב להמון מקומות בילוי באזור. בהחלט מקום שנחזור אליו!
Daniel
Daniel
חוות דעת בוקינג
קרא עוד
ממליץ בחום, מתחם מושקע ונעים, נקי ומסודר, מתתחם מטבח ומנגל מעולה, מקווה לשוב בקרוב. בקתה מרווחת ומיוחדת, מתקנים ברמה גבוהה ביותר, ממליץ בחום. מתאים במיוחד למשפחות מורחבות, מעולה לזוגות
Previous
הבא

שרינו מקום עכשיו: התקשרו להליוס

הליוס סוויטות יוקרה – מתחם צימרים בצפון למשפחות וזוגות בלב היישוב חד נס