מתחם 4 סוויטות יוקרה עם בריכה

פרדייז ברמה

מתחם סוויטות בצפון עם בריכה מחוממת ומקורה: פרדייז ברמה

פרדייז ברמה

מתחם סוויטות לזוגות ומשפחות ביישוב חד נס השוכן ברמת הגולן ליד הכנרת 

מה בסוויטות

המתחם ומטבחון

ארוחות פינוקי ספא

פרדייז ברמה מתחם סוויטות למשפחות בחד נס

בין אם אתם מחפשים אחר סוויטות נופש למשפחות, או סוויטה למשפחה עם ג'קוזי מפנק, הגעתם למתחם פרדייז ברמה. אנחנו מזמינים אתכם להכיר דרכים חדשות להתענג על החיים האלו, במיוחד אם אתם מחפשים אחר וילות נופש למשפחות עם אטרקציות נפלאות. בואו נדבר על זה.

פרדייז ברמה הוא מתחם סוויטות למשפחות קטנות ובינוניות, שבהן תוכלו לחוות את הנופש המושלם יחד עם הילדים. בין אם חיפשתם אחר צימרים למשפחות, אולי בכלל סוויטות עם בריכות מחוממות, את הכול תוכלו למצוא כאן ובמתכונת EXTRA מדהימה. בואו נדבר על נופש למשפחות עם כל האטרקציות הכי נפלאות, מעודכן ל-2023:

לפניכם 4 סוויטות עם בריכה מקורה: מתחם פרדייז

סוויטה עם חצר פרטית

2 סוויטות מרווחות יוקרתיות ומפוארות המתאימות לזוג + 2 ילדים. בכל סוויטה מטבחון מאובזר, ג'קוזי מפנק חצר פרטית.

סוויטה פונה לבריכה

2 סוויטות רומנטיות ומפנקות במיוחד המתאימות לזוג + 2 ילדים. בכל סוויטה מטבחון מאובזר, ג'קוזי מפנק ומרפסת מול הבריכה.

מתחם הבריכה

מתחם בריכה מפנק ומרווח לצד בר ישיבה מקורה שבו ישנם מתקני ברביקיו מקרר מכונת קרח ועוד המתחם מתאים לאירועי יוקרה ימי הולדת או נופש של משפחות.

אתם מוזמנים להכיר את מתחם פרדייז ברמה – סוויטות נופש וצימרים למשפחות. המתחם עצמו בגודל של כ-650 מ"ר, ובו אתם תמצאו לא פחות מאשר 4 סוויטות מפנקות למשפחות עם ילדים. בסוויטות, כמובן, תמצאו מטבחונים מפנקים ומאובזרים, מכונת קפה, מקציף חלב ,מיקרוגל,ועוד 

במקביל, תקבלו כאן גם בקבוק יין מתנה ,חלב ,ותפוזים כשאתם מגיעים למתחם. יש כאן מיטה זוגית גדולה בכל סוויטה, חדרי רחצה מטוקטקים עד הפרט הכי קטן ועוד. טלוויזיה עם סלקום tv ונטפליקס ו-2 מהסוויטות במתחם מציעות לכם ליהנות מזמן ישיבה איכותי בחצר פרטית. ב-2 הסוויטות האחרות, תיהנו מנוף לבריכה.

אם אתם מחפשים אחר סוויטה למשפחה עם בריכה , זה המקום להגיע אליו (הבריכה משותפת לכל 4 הצימרים ). כל הסוויטות עם ג'קוזי פרטי, ככה שאתם יכולים להיות בטוחים שבערב אתם תהנו לכם במים מבעבעים עם איזו כוס יין משובח. במתחם, יש ל2 הסוויטות חצר  פרטית. אתם מוזמנים כבר עכשיו לפתוח את בקבוק היין, ולהתחיל לחשוב איך אתם משמישים את המטבח הענקי שיש במתחם.

מאחר שהמתחם הוא מתחם סוויטות נופש למשפחות, ומתחם אירוח למשפחות, המטבח כאן מתאים לבישולים בכמויות היסטריות. אגב, יש פה גם בר עץ בצמוד למטבח. סתם ככה, בשביל מי שמחכה למנות שאמורות לצאת מהמנגל הענק ובינתיים רוצה דרינק.

מתחם פרדייז ברמה ממוקם ביישוב חד נס, אחד היישובים הכי כפריים ומפנקים באזור רמת הגולן. בסביבת פרדייז ברמה, תוכלו למצוא המון סוגים שונים של אטרקציות למשפחות, אטרקציות שטח למשפחה בצפון, ג'יפים, אטרקציות מים ועוד.

בין אם בא לכם לרדת לכנרת או להגיע לנהר הירדן, זה במרחק נסיעה קצרצרה מהמתחם. עוד בצמוד למתחם, בית הכנסת של היישוב, חניה חינם, צרכנייה של יישוב חד נס ועוד. רכיבה על סוסים למשפחות? גם יש באזור! בסופו של דבר, מתחם פרדייז ברמה מותאם מאוד לנופש משפחתי בצפון, אבל גם אפשר למצוא כאן סוויטה לזוגות (גדולה). תהנו!

אתר "אקספלורר צימר בצפון" אינו מתיימר להיות פלטפורמה מדרגת ולכן אנו נפנה אתכם לפלטפורמות אמינות שבהן נרשמות חוות דעת מאורחים אמיתיים שהתארחו במקום האירוח ללא כל השפעה משוחדת כזו או אחרת. אנו דוגלים בשקיפות והצגת מקום האירוח באופן הכי אותנטי שרק אפשר. כאן באתר תוכלו לטלפן או לשלוח הודעה ישירות אל המתחם ולקבל את המחיר הטוב ביותר. במקרה של בעיה אנו עומדים לרשותכם בכל זמן וניתן לפנות בהודעה להנהלת האתר תודה – חופשה מהנה ובטוחה   

חוות דעת

מה אומרים עלינו

Raphaël
Raphaël
booking
קרא עוד
Attention... c'est un lieu EXCEPTIONNEL ! Les maisonnettes sont MAGNIFIQUES et d'un confort inégalé en Israël même dans les plus grands hôtels. Le cadre de cet hôtel est SPLENDIDE en plein milieu du Golan. Tout est fait dans les moindres détails pour que nous nous sentions au paradis et tout est entretenu avec un goût hors du commun: les chambres, les jardins, les arbres fruitiers, les terrasses, le barbecue et la piscine PARFAITE pour adultes et enfants. Noa et Doudou sont des hôteliers incroyables. Ils nous ont indiqués de beaux endroits à visiter dans la région et ils étaient disponibles à chaque fois que nous avions besoin d'aide ou de conseils. Nous souhaitions rester plus longtemps mais les réservations étaient déjà pleines alors nous reviendrons, c'est certain ! לא אהבו · S'il fallait améliorer quelque chose alors il faudrait agrandir cet endroit afin de faire profiter à plus de monde de ce lieu paradisiaque !
Lidor
Lidor
booking
קרא עוד
מתחם נקי ומסודר והכל היה מתוקתק מה שתרם לאווירה הכללית. המארחים מאוד נחמדים ואכפתיים ודאגו לנו לכל דבר שביקשנו!
 יצחק
יצחק
booking
קרא עוד
קבלת הפנים של המארחים שנתנו לנו הרגשה שאנחנו בבית . המקום נקי ומצוחצח ברמות ומאובזר ברמה מקסימלית. המיקום קרוב להמון אטרקציות. והכי חשוב המארחים דודו ואישתו אנשים נחמדים ואדיבים מאוד . אני ממליץ מאוד ותאמינו לי אני מתארח לפחות ארבעה פעמים בשנה אין דברים כאלה אני בטוח חוזר
Tatyana
Tatyana
booking
קרא עוד
המתחם מושקע ומהמם , בריכה ופינות אוכל בחוץ פשוט תענוג.הסוויטה מהממת , נקייה, פונקציונלית.הבעלים מדהימים ואדיבים. מומלץ בחום !!!
Dan
Dan
booking
קרא עוד
נעה ודודו המדהימים נתנו לנו שירות של מלכים כל הזמן הפתיעו נתנו לנו להינות הנופש הכי טוב שהיה לנו
Previous
הבא

שרינו מקום עכשיו: התקשרו למתחם פרדייז

פרדייז ברמה הינו מתחם סוויטות יוקרה בצפון הארץ בפרטיות מוחלטת בלב יישוב חד נס

מינימום הזמנה: 2 לילות ו-3 סוויטות