זוהי כתיבה שחייבת להיות שיווקית מאוד ומניעה לפעולה, אך בד בבד עליה להיות קצרה מאוד וממוקדת. חשוב להימנע מכתיבת פוסט ארוך, אלא משפט-שניים ולא יותר. לדוגמה "בואו לשבת בג'קוזי ולהשקיף לנוף ירוק… הרוגע והשלווה כבר יבואו". רואים, לא צריך יותר מזה כדי למשוך לקוחות. כמובן שיש לצרף תמונה שווה של הג'קוזי.
כתיבת מידע על המתחם/צימר
גם כאן הכתיבה חייבת להיות שיווקית מאוד ומשכנעת. נכון שתמונות שוות אלף מילים, אבל בכל זאת יש גולשים שאוהבים לקרוא, ויש לנו עוד קורא סמוי שמאוד אוהב תוכן – והוא מנוע החיפוש של גוגל. כדאי ללכת על כתיבה מרגיעה, כזאת שתכניס את הגולש למוד של חופשה כבר מהמשפט הראשון. חשוב מאוד גם לתת מידע אינפורמטיבי אמיתי, כי יש דברים שלא רואים בתמונות כמו חוויית אירוח, אווירה טובה, מרפסת פרטית וכו'.
טיפ קטן: שלבו מילות מפתח בתוך הטקסטים לדוגמה 'צימרים בחד נס' שהפכו לפופולרית ובכלל למיקום הכי שווה בצפון. דוגמה נוספת: אם אתם מחפשים 'צימרים יוקרתיים בצפון', זה המקום שלכם.