יש לכם את כל הסיבות להזמין דרך אקספלורר צימר בצפון!

כבר הודעתם לבוס שלוקחים חופש, יודעים מי יהיה הבייביסיטר, ברור איזה סגנון עיצובי מחפשים ואפילו ערכתם רשימה של סך האטרקציות המשלימות שלא מתכוונים להתפשר לגביהן? עתה רק נותר לסגור חופשה, ואם הגעתם עד לכאן, טוב לדעת שאתם במקום הנכון!

למה להזמין דרך אקספלורר צימר בצפון
יש לכם את כל הסיבות להזמין דרך אקספלורר צימר בצפון! 1
צימרים יוקרתיים לזוגות בשילוב עיסוי שוודי ומגוון טיפולי ספא
יש לכם את כל הסיבות להזמין דרך אקספלורר צימר בצפון! 2
יש לכם את כל הסיבות להזמין דרך אקספלורר צימר בצפון! 3

מחפשים את היעד הבא?

ובכן טרם תעברו על ההיצע המרשים שבחרנו עבורכם בקפידה, מבקשים להציג את עצמנו, את פורטל התיירות האיכותי "אקספלורר צימר בצפון", ועל הדרך להסביר למה שווה לסגור נופש ממש כאן.

מדוע אם כן להזמין דרכנו?

ובכן אם מחפשים את התשובה הקצרה, נקפוץ לשורה התחתונה:

לעומת אתרים אחרים, אנחנו לא גובים עמלה ומציגים בפניכם רק מתחמי אירוח שנבחנו על ידנו בקפידה. נשמע טוב, אך מעוניינים בתשובה המלאה? בשמחה!

5 סיבות זהב לסגור דרכנו את החופשה הבאה:

5 סיבות זהב לסגור דרכנו את החופשה הבאה:

צימרים יוקרתיים בכנרת עם בריכה פרטית ונוף ישירות מרמת הגולן.

# סיבה 1

משיגים דיל שווה ללא עמלה!

# סיבה 2

100% שקיפות - גם משלבים ביקורות

# סיבה 3

100% איכות - תחזוקה, עיצוב וניקיון

# סיבה 4

בוחנים יעדי נופש משלימים

# סיבה 5

יש שאלה? מוזמנים לפנות אלינו!

  1. ללא עמלה!

אנחנו לא גרידים והמטרה שלנו היא לא להרוויח על הגב שלכם – אצלנו לא גובים עמלה!

 

בעוד ששאר אתרי התיירות הגדולים "גוזרים" בין 18 ל20 אחוזים מסך העסקה, אנחנו לא גובים דבר. לא מכם ולא מבעלי הצימרים. חושבים שבכל מקרה בעלי הצימרים הם אלו שמשלמים את העמלה, כך שהשיקול הזה אינו נוגע אליכם? טועים! 

 

מבחינת אתרי התיירות הגדולים אין זה משנה מי משלם, כל עוד מישהו משלם, ולכן את אותם 18% בעלי הצימרים נוהגים "לגלגל" לעבר הלקוח, אותו לקוח שאינו יודע שאם רק יסגור את ההזמנה הרצויה דרך אפיק אחר, הוא עתיד לחסוך עשרות שקלים, אותם ניתן להוציא על ארוחה שווה, מסא'ז זוגי וכדומה.

 

  1. סינון מוקפד שמבטיח היצע איכותי

מי שמזמין דרכנו יודע שאין דבר כזה צבע מתקלף, ניקיון לקוי, או כל פרמטר אחר שעשוי להעיב על סך החוויה. אנחנו מבינים עד כמה הציפייה מחופשה גבוהה ועד כמה ראוי לכבד אותה, ועל כן סך הצימרים ווילות הנופש שתמצאו כאן נבחרו על ידנו בקפידה יתרה.

 

סיננו עשרות אפשרויות שלא ענו על הקריטריונים הגבוהים, כך שיכולים להיות בטוחים שכל אופציה שתמצאו כאן עומדת איתן מאחורי ההבטחה שהיא מציעה.

 

כמו כן, ראוי לציין שכאן לא תמצאו אינספור אפשרויות, אלא נבחרת שהיא חוד החנית של מתחמי הנופש, כך שלא תבזבזו זמן על אופציות שמראש אינן כדאיות.

 

  1. הצצה מקדימה

חלק מהסיכון שכרוך בהזמנת צימר שלא מכירים, נוגע לחוסר היכולת לדעת מה באמת עומד מאחורי התיאור המילולי. כידוע, אם בעל צימר מבטיח בריכה גדולה ועיצוב כפרי, אין זה בהכרח אומר שמה שתקבלו יעמוד בציפיות. לעיתים הבריכה לא גדולה כמובטח ולעיתים העיצוב אינו עונה על ההגדרה הפרטית שלכם.

 

על מנת לעקוף מכשול כה משמעותי, מציעים שני כלים יעילים:

  • תמונות עדכניות באיכות גבוהה.
  • ביקורות של לקוחות. לא ביקורות שתולות, אלא ביקורות אותנטיות, אותן אנו אוספים מאתרי תיירות אחרים (כגון Booking & (Airbnb ואף ממוקדים משלימים, כגון "גוגל מפות".

 

  1. זמינות ואדיבות

אנחנו ב"אקספלורר צימר בצפון" מבקשים להעניק ללקוחות שלנו חוויית שירות מלאה, ועל כן מקפידים על אדיבות וזמינות. מתקשים למצוא מתחם נופש שמתאים למשפחה גדולה שצריכה מספר צימרים סמוכים, יש שאלות לגבי אופי סגירת ההזמנה, מבקשים להבין באלו תקופות ניתן ליהנות ממבצעים? עבור כל שאלה אנחנו כאן!

 

  1. הרבה ומעבר

כאתר נופש מוביל, חשוב לנו לספק חווייה שלמה, ועל כן לצד מתחמי צימרים ווילות נופש, משלבים נותני שירות משלימים. בין היתר תמצאו כאן טיפולי ספא, עיצובי צימר ליום הולדת, מבחר אטרקציות מומלצות בהתאם לסביבה הרצויה, שירותי שף ואוכל מוכן ובאופן כללי כל מה שקשור לחוויה משלימה.

שורה תחתונה

אקספלורר צימר בצפון – אתר הזמנות שאינו גובה עמלה, מקפיד על איכות ומעניק גישה לנותני שירות משלימים!

תנסו ותתאהבו – מגיעה לכם חופשה שמתחילה ברגל ימין!

© 2022 All Rights Reserved optimize.