טיולי רייזרים בצפון בנהיגה עצמית

אקסטרים שטח טיולי רייזרים

אקסטרים עולמי - טיולי שטח: תיאור קצר

חופשת צימרים בצפון חייבת לכלול גם אטרקציית שטח טובה! טיולי רייזרים בצפון בנהיגה עצמית ועצמאית, זה מה שהחופשה שלכם מצריכה, בואו נדבר על מסלולי טיולי שטח עם ג'יפים ורייזרים. הכינו את בגדי הים בקיץ, היכונו לטיולי שלג בחורף.

אתם מוזמנים להכיר אקסטרים עולמי של ממש, אטרקציית שטח כזו שנמצאת במרחק פסיעה מהכנרת. ממנה, אתם יכולים לצאת למגוון מסלולים מומלצים לטיולי ג'יפים בצפון. למי שעדיין לא מכיר את המינוח "רייזרים", מדובר למעשה בכלי שטח עוצמתיים מאוגד, שגם מצוידים בכלובי התהפכות ממוגנים. לא שחלילה יש איזו כוונה להתהפך, אך טוב לדעת שאתם ממוגנים בכל מקרה.

פרטים נוספים

טיולי ג'יפים בצפון

אקסטרים עולמי - טיולי שטח

מיקום

אקסטרים עולמי – טיולי שטח ממוקמים ממש בכניסה למושבה מגדל בסמוך לחוף המערבי של הכנרת. במקום תמצאו מגרש חניה גדול (חינם), תחנת דלק ואת מרכז הקניות הגדול באזור הכנרת "דבאח". העיר טבריה במרחק של 10 דקות נסיעה מאטרקציית השטח אקסטרים עולמי – טיולי שטח במושבה מגדל בצפון הארץ.

טיולים לנוף הכנרת 

מסלול 1 – טיול רייזרים/תומקאר או ג'יפים "מסלול כנרת" (רייזרים+ ג'יפים )

 

נתחיל בבדיקת רישיונות נהיגה ומילוי טפסים ויאללה מתחילים להנות, לאחר תדרוך על נסיעה בטוחה בשטח, ניסע "ממעיין-נון" בנסיעה בטוחה בשבילי עפר ובמעברי בקר, נהנה מהנוף הפסטורלי מסביב ומאוויר הרים, נעבור דרך "נחל עמוד" אל עמק-גינוסר ומשם נמשיך דרך מטעי האשכוליות ופרדסי התפוזים אל מטעי הבננות – אווירה טרופית שאין דומה לה! נעלה ב – "שביל הנחש" המפותל שיוביל אותנו אל נקודת תצפית על רכס ההר עם נוף משגע שבה נצלם תמונה קבוצתית, המקום נקרא "מצפה אירע"!! נמשיך את הטיול לעבר וואדי עמוד דרך ירידות תלולות ומפותלות. נמשיך את הטיול לעבר "וואדי-עמוד", דרך ירידות תלולות ומפותלות, לשביל המוביל ל"וואדי עמוד" ונתחבר ל"שביל חוצה ישראל" וחזרה לחוות "אקסטרים שטח עולמי".

 

משך הטיול 60-75 דקות.

*הטיול בליווי מדריך

*היתרים והגבלות בהתאם לדין

טיול לנוף הכנרת – מסלול "אל המעיין" (אייזרידר +קלאב קאר)

 

מסלול טיול ורכיבת שטח עם איזי ריידר, רכב השטח החשמלי הייחודי מסוגו בעולם, כלי האקסטרימי והבטוח שלנו, בחוויה שלא הכרתם עם נופים מדהימים והסברים מרתקים על האיזור !

נצא ממתחם השטח בנסיעה בטוחה בשבילי עפר ומעברי בקר , נהנה מהנוף הפסטורלי ומאוויר ההרים.

נעבור דרך נחל עמוד אל עמק גינוסר דרך מעבר מטעי הבננות, אשכוליות והמנגו – אווירה טרופית בנסיעה ייחודית. 

משם נמשיך למפעל הבננות אשר הוקם בשנת 1926 ע"י קיבוץ גינוסר , מפעל המפיץ את כל הפירות של האיזור עד לסופר הקהילתי. 

נעצור להפסקת קפה ומשם נמשיך "אל המעיין" נגיע לנביעת מים שזורמת כל השנה.

בפארק המעיין נעצור לשחייה והשתכשכות במים ולאחר מכן נחזור למתחם האקסטרים.

משך הטיול 60-75 דקות.

*הטיול בליווי מדריך

*היתרים והגבלות בהתאם לדין

לפתיחה או הורדת מחירון יש ללחוץ כאן

מה עושים ברמת הגולן? אטרקציות שטח בנהיגה עצמית!

בשנים האחרונות טיולי רייזרים בצפון בנהיגה עצמית הפכו יותר ויותר פופולאריים, ולא בכדי. מדובר בסוג טיולי שטח בצפון שמומלצים לכל סוגי הקהלים, מגילאים קטנים ועד מבוגרים. בעוג שהכלים בהם אתם נוהגים חדישים ובטוחים, אתם למעשה חופשיים להנות מהדרך עמוסת החוויות.

הבטחנו שנכיר לכם חוות אקסטרים של ממש, ממנה ניתן לצאת לטיולי רייזרים בנהיגה עצמאית בצפון. אם כך, אתם מוזמנים להכיר את חוות אקסטרים עולמי – טיולי רייזר ברמת הגולן לנהיגה עצמית. מהחווה תוכלו לצאת למגוון רחב ביותר של טיולי שטח בצפון וסובב כנרת, לטיולים שלא יישכחו מזיכרונכם לנצח.

אקסטרים עולמי – טיולים עם רייזר ברמת הגולן וג'יפים

חוות אקסטרים עולמי ממוקמת במושבה הנקראת מושבת מגדל, מערב הכנרת. אם אתם חובבי שטח, החווה קוראת בשמכם. אתם יכולים לבחור בין מסלולי שקיעה יפהפיים (מתאים מאוד עבור טיולי שטח זוגיים בצפון), מסלולי זריחה, מסלולים המשלבים פעילויות ימיות בכנרת (בננה, סקי מים ועוד), מסלולים המשלבים בוץ ושלג (תלוי בעונה), מסלולי שטח ברמת הגולן, הגליל ועוד רבות.

בין הרי הגליל לכנרת תמצאו מסלולי טיולים מומלצים בצפון, כאלו שאנשים רבים כבר ביקרו בהם לפניכם וגם ימשיכו לבקר בהם אחריכם. באותם מוקדי טבע יפהפיים תמצאו גם מטעי פירות, נחלים קסומים, מפלי מים ועוד.

אטרקציות למשפחה ולכל סוגי האירועים כמעט – רייזרים בצפון

אין ספק, בילוי מומלץ לכל המשפחה, לקבוצות, לאירועים מיוחדים, לזוגות ועוד. בין אם אתם מחפשים אחר אטרקציה קבוצתית בצפון, אטרקציות למשפחה ברמת הגולן או פעילות קבוצתית בכנרת, הגעתם למקום הנכון.

טיולי רייזרים בצפון בנהיגה עצמית מתאימים מאוד לכל סוגי הפעילויות ולכל הקהלים.

אתם מקבלים תדריך והדרכה מהצוות של חוות אקסטרים עולמי, כך שאתם יכולים לצאת לנהוג בראש שקט. תוך כדי המסלולים השונים, אתם זוכים לפינוקי שטח שאי אפשר לסרב להם, להסברים מקצועיים, להדרכה מקיפה ועוד רבות.

אטרקציות בצפון עם רייזרים וג'יפים (כולל מסלולי מים)

בכל מקרה, אטרקציית שטח ברמת הגולן לקבוצות הולכת יד ביד עם רייזרים. בניגוד לטרקטורונים, רייזרים הם כלי שטח עוצמתיים ביותר, כך שתוכלו להגיע בעזרתם לכל מיני אזורים שלא דמיינתם שניתן להגיע אליהם.

עם טרקטורון אמנם יהיה מעט בעייתי לחדור לעומקו של חיק הטבע, אך טיול רייזרים ברמת הגולן בנהיגה עצמאית יפתור את הסוגייה הזו. עם רייזרים ניתן לחקור את הטבע על אמת, רק חשוב לא להשמיד צמחייה ובעלי חיים בדרך. זו הסיבה שאתם נהנים מליווי מקצועי והדרכה.

טיולי שטח בכנרת והרי הגליל עם רייזרים וג'יפים

מה עוד יכלול הליווי המקצועי של צוות אקסטרים עולמי? למשל, הדרכת הגעה למוקדי הטבע הכי מרהיבים שניתן למצוא בצפון. חשוב לזכור שבמקרים בהם אתם יוצאים לגמרי בגפכם לטייל בשטח, אתם בקלות יכולים לפספס מוקדים יפהפיים שמחייבים את הביקור שלכם!

יחד עם ליווי מקצועי, תוכלו לפקוד את האזורים היפים ביותר סביב הכנרת.

טיולי רייזר ברמת הגולן בנהיגה עצמאית ועצמית, זו חוויה שמומלץ לעבור בכל עונה, לא משנה אם אתם יותר מתחברים לטיולי שטח עם מים, בוץ או שלג. בכל מקרה, אתם ממוגני בתוך כלים עוצמתיים ביותר, רייזרים חדישים שניתן לשכור לשעה וחצי ועד ארבע וחצי שעות מחוות אקסטרים עולמי – מושבה מגדל.

כדאי לדעת, ניתן להתאים מסלולי שטח בצפון עם רייזרים לכל סוגי האירועים. בין אם אתם חוגגים אירוע כזה או אחר, הצוות של חוות אקסטרים עולמי יתאים עבורכם טיול רייזרים בצפון לכל סוגי האירועים. מומלץ מאוד עבור אירועים קבוצתיים ומשפחתיים!

שלומי חמרה
שלומי חמרה
חוות דעת גוגל
קרא עוד
חלום עולמי בילינו זוג הגענו למקום התארגנות מקום נחמד לשבת בר לשתיה פינת קפה יצאנו למסלול אם צוות שיודע מה עושה עצרנו לתצפיות על הכנרת חוויה מגניבה תודה לכם
Shira Meltzer
Shira Meltzer
חוות דעת גוגל
קרא עוד
עשינו טיול חברה 50 איש והיה לנו ממש כיף, אווירה טובה מאוד. גם כשהיה בעיה באחד הרכבים, ישר תיקנו והביאו רכב חלופי. גם אחרי כן עשו לנו ארוחה בשרית טעימה ומושקעת. הכל היה נהדר.
לילך עשור
לילך עשור
חוות דעת גוגל
קרא עוד
מקום מקסים שירות מעולה נהנינו מאוד ממליצה מאוד ❤
Arkady
Arkady
חוות דעת גוגל
קרא עוד
ממליץ בחום. שירות מהיר, לא יקר, מקצועי, אדיב. סיור רייזרים מגניב, מדגדג עצבים, כיפי ומהנה. בשטח הסיור רואים חיות.
לילך ברוקס
לילך ברוקס
חוות דעת גוגל
קרא עוד
היינו ברייזרים ב17.08.21. תיאמנו ל15:00 ואפילו הגענו בכמה דק' איחור. הצוות קיבל אותנו יפה, הרגיע, הדריך והוציא אותנו לדרך כייפית ומלאת חוויות! המדריכים היו חמודים, היו הפתעות לאורך המסלול, לא נגלה 🙂 יצאנו עם 4 רייזרים וחזרנו מלוכלכים ומרוצים!!!
zehavi.m
zehavi.m
חוות דעת גוגל
קרא עוד
היה כיף מאוד!!! אחלה מקום, טיול שיזכר לנו עוד הרבה זמן. הבנות נהנו אף הן 7, 10. אנחנו נהגנו ולפנינו המדריך ברייזר נפרד.
שי אוצטר
שי אוצטר
חוות דעת גוגל
קרא עוד
למי שרוצה לשחרר אדרנלין, ולהכיר את הגליל לזוגות ולכל המשפחה מקום מעולה שירות אדיב!
הקודם
הבא

נצלו הנחות בלעדיות בהזמנה מהירה

לפניכם 2 מסלולי תומקארים ורייזרים בנהיגה עצמית סובב כנרת בהנחה.

עברו להזמנה מהירה בוואטסאפ בהנחה בלעדית – אקסטרים שטח עולמי

טיולי רייזרים בצפון בנהיגה עצמית - אקסטרים עולמי 5

הזמינו אקסטרים עולמי - טיולי שטח בין נופים קסומים באזור הכנרת

072-330-1887