וילות יוקרתיות לזוגות

ארמונות אסתר - מתחם צימרים בצפון עם בריכה
צימרים
ia.enigma

צימר ארמונות אסתר בחזון

מתחם 5 יחידות: 2 בקתות ו- 3 סוויטות. מתחם אירוח יוקרתי ומושקע עם 5 צימרים מטופחים ומאובזרים. הצימרים המיוחדים של מתחם ארמונות אסתר ממוקמים מול הנופים של הגליל התחתון.

בקרו בוילה »
מתחם צימרים בצפון עם בריכות זרמים פרטיות ואירוח מצוין בעל דירוג גבוה.
מתחמי לינה ברמת הגולן
ia.enigma

3 צימרים עם בריכות זרמים: אהבתיה חד נס

אם מדברים על צימרים עם בריכות זרמים ונוף מקסים לאזורי הכנרת ואזורים הרריים, מדברים על מתחם אהבתיה שביישוב חד נס. אתם מוזמנים להכיר 3 בקתות אירוח כפרי בחד נס, כאשר באחת מהבקתות ישנם 2 חדרי שינה וסידורי שינה נוספים.

בקרו בוילה »
פרדייז ברמה חד נס
מתחמי לינה ברמת הגולן
ia.enigma

סוויטות יוקרה למשפחות – פרדייז ברמה

כולנו עמלים במשך השבוע, ככה שהחופשה חייבת להיות לא פחות ממושלמת. כמובן שבחיים, כמו בחיים, לא תמיד הכול מושלם, אך אנחנו בהחלט ננסה לגרום לחופשה שלכם להיות הכי טובה. סוויטות יוקרה למשפחות וקבוצות ביישוב חד נס, שנמצא ברמת הגולן, אנחנו כאן כדי לספר ואתם תחליטו היכן אתם מתארחים בסוף השבוע הקרוב.

בקרו בוילה »
צימרים בצפון - גן העדן של ליאורה בחד נס
מתחמי לינה ברמת הגולן
ia.enigma

צימר עץ בצפון – גן העדן של ליאורה

אנחנו כאן כדי לתאר לכם נופש מושלם בתוך צימר עץ בצפון. במתחם גן העדן של ליאורה תמצאו אמנם בריכה פרטית לאורחי המתחם בלבד, אבל גם הרבה יותר מזה. חיפשתם צימר עץ עם בריכה ופרטיות מכל כיוון? אנחנו שמחים להכיר לכם מתחם צימרים בחד נס עם כל מה שצריך מסביב.

בקרו בוילה »
צימרים עם בריכה מחוממת ברמת הגולן לזוגות ומשפחות בפרטיות מוחלטת
מתחמי לינה ברמת הגולן
ia.enigma

3 צימרים עם בריכה מחוממת – טרה נוסטרה

אחד האזורים היותר יפים ברמת הגולן והצפון, הוא האזור שמקיף את יישוב חד נס. ביישוב נמצא גם את מתחם טרה נוסטרה, 3 צימרים עם בריכה מחוממת לזוגות, סוויטות למשפחות, ג'קוזי וסאונה פרטיים בצימר ובריכה מחוממת במתחם משותף. מה עוד? בואו נדבר על פינוקים!

בקרו בוילה »
בקתות רינה ברמה - צימרים בדרום רמת הגולן
מתחמי לינה ברמת הגולן
ia.enigma

בקתות רינה ברמה – צימרים בגבעת יואב

במתחם בקתות רינה ברמה 6 בקתות עץ רומנטיות יפיפיות ומרווחות בגודל 52 מ"ר המעוצבות בסגנון כפרי ומתאימות לזוגות ומשפחות, לכל בקתה יש את מלוא הפרטיות, בכל בקתה חדר שינה וסלון

בקרו בוילה »
נופש בהרים רמות נפתלי מתחם פסטורלי בגליל
וילות
ia.enigma

נופש בהרים – מתחם צימרים ברמות נפתלי

הכירו את 'נופש בהרים' – חוויה יוצאת דופן הכוללת מגוון מתקני נופש שישאירו לכם טעם של עוד! 
יחידות אירוח מאובזרות המתאימות לזוגות, משפחות וקבוצות
חצר עם בריכה, ג'קוזי ספא ומגוון פינות ישיבה נעימות המשקיפות לנוף מרהיב
חוות סוסים, משחקיה חיצונית ומועדון עם סנוקר, הוקי אוויר, מתקני כושר ועוד!

בקרו בוילה »
צימר קסם האשוח
מתחמי לינה ברמת הגולן
ia.enigma

קסם האשוח 2 בקתות בחד נס

קסם האשוח 2 בקתות בחד נס. הפינוק המרכזי בכל צימר הוא אמבט ג'קוזי רומנטי מוקף נרות ריחניים. הלינה היא במיטה זוגית כאשר בעבור ילדים או אורחים נוספים ישנה ספה נפתחת בסלון. כל הצימרים ממוזגים ומאווררים.

בקרו בוילה »
הליוס 4 סוויטות יוקרה בטבע בצפון
מתחמי לינה ברמת הגולן
ia.enigma

הליוס סוויטות יוקרה בטבע – חד נס

ביישוב חד נס שברמת הגולן תמצאו מתחם יוקרתי 'הליוס סוויטות יוקרה בטבע'. 4  אוהלי יורט  יוקרתיים הבנויים כחלל עגול מרווח עם תקרה גבוהה ומעוצבים (חלל פתוח) בסגנון כפרי, עם ריצפת פרקט וריהוט אלגנטי. 'הליוס סוויטות יוקרה בטבע' מזמינים אתכם למקום שכולו טבע בצפון הכנרת. נופש ייחודי בסוויטות מיוחדות ולהתפנק בבריכה מחוממת ומקורה בעונת החורף ומזמינה בעונת הקיץ. 

בקרו בוילה »
וילות יוקרתיות לזוגות 3
סוויטות בוטיק בצפון
איציק אניגמה

צימרים רומנטיים בגליל העליון – רומנטיקה במרום

במתחם 3 בקתות עץ מעוצבות ומאובזרות בטוב טעם ובנוסף סוויטה משפחתית מרווחת קסומה בקומה א מעל בית המארחים.
בחצר תהנו בבריכת שחייה מרעננת וחדשה (בעונה),ריהוט גן, גינה מטופחת, פרגולה ותאורה לילית נעימה.

בקרו בוילה »
צימר בוטיק בצפון עם בריכות פרטיות לכל צימר יוקרתי לזוגות.
מתחמי לינה ברמת הגולן
ia.enigma

צימר בוטיק בצפון – אחוזת עדנ'ס בוטיק

אם חשבת שראיתם הכול, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את אחוזת עדנ'ס בוטיק – צימר בוטיק בצפון מול הכנרת, ברמת הגולן. מדובר במתחם צימרים כפריים עם בריכות פרטיות לחלק מהצימרים, ג'קוזי פרטי ועוד. חיפשתם צימר בוטיק בטבע בצפון? מצאתם סוויטות וצימרים סובב כנרת, יש להביא בגדי ים!

בקרו בוילה »
מתחם נופש למשפחות עם בריכה מחוממת ו 3 צימרים משפחתיים.
מתחמי לינה ברמת הגולן
ia.enigma

מתחם נופש למשפחות: הפינס (HAPPY NESS)

ישנם המון תענוגות ספא בצפון, צימרים מומלצים וגם מתחמי סוויטות מעולות עם בריכות פרטיות, אבל קיים מתחם נופש בולט בשטח שנקרא הפינס ביישוב חד נס. HAPPY NESS הוא מתחם נופש של צימרים למשפחות וגם צימרים זוגיים, כולל ג'קוזי פרטי ועוד פינוקים שכבר נציין.

בקרו בוילה »
פנינה בגולן וילה בחד נס ברמת הגולן וילת נופש בצפון הכנרת עם בריכה מחוממת
צימר בוטיק בצפון
ia.enigma

פנינה בגולן: ממלכה קסומה בחד נס

פנינה בגולן פונה למגוון רחב של קהלים וביניהן קבוצות גדולות וחוגגים המחפשים מקום רגוע ושקט. כאן נמצאות 6 יחידות נופש כפריות: היחידות הזוגיות “טל” ו”בר”, הסוויטות המשפחתיות “רותם” ו”בן”, וילה “דניאל” וסוויטת הכנרת. כל היחידות משקיפות לנוף פתוח לכנרת וחולקות מתחם ספא מפואר, בריכה ושטח גן רחב ידיים. ניתן גם להזמין ארוחות בוקר וערב מפנקות לבחירתכם.

בקרו בוילה »

וילות יוקרתיות לזוגות עם כל הפרטיות המתבקשת

מחפשים אחר כל הפרטיות המתבקשת, אבל לא יודעים היכן למצוא אותה? וילות יוקרתיות לזוגות מסיימות את החיפושים שלכם בנרות, אתם מקבלים את כל מה שרציתם והרבה יותר מזה. הכירו את פינוקי 2020 עם בריכות פרטיות, משותפות, טיפולי ספא ועוד.

אין כמו נופש זוגי, בין אם הוא בצפון או בדרום הארץ. ארץ ישראל עמוסה בכל טוב, החל מהדרום המדברי ועד לצפון המושלג בחורף. כשאנשים מחפשים אחר וילה יוקרתית לזוג בחורף, תמיד יהיה חשוב לוודא כי באותה וילה יש גם בריכה מחוממת, או לפחות ג'קוזי מחומם. כשהמים רתוחים וממתינים לכניסתכם אליהם, ממש לא ישנה לכם שבחוץ יורד שלג, או שמא בחוץ מורגשת הצינה המדברת של דרום הארץ. ככה או ככה, אתם מסודרים עם בריכה מחוממת, או ג'קוזי מחומם, ג'קוזי ספא, חמאם טורקי וכו'.

מוודאים את כל הפרטים מראש על הנופש הזוגי היוקרתי

אם אתם מחפשים אחר החופשה המושלמת באמת, אין ספק כי בפניכם לא מעט אופציות שונות, חלקן יתאימו לכם בול, בעוד שחלקן האחר של אופציות האירוח בארץ עשויות אפילו לאכזב אתכם. בכדי לוודא שאף אחד לא מתאכזב משום דבר, אנחנו תמיד ממליצים לכם לדבר עם בעלי הווילה היוקרתית בטלפון.

זה נחמד לקרוא מידע באינטרנט ולראות תמונות, אבל חשוב לזכור שמתחמים רבים עורכים שיפוצים במהלך השנה, ככה שמה שאתם רואים בדפי האינטרנט לא בהכרח תמיד אקטואלי או רלוונטי. למשל, תוכלו למצוא וילות יוקרתיות לזוגות עם ג'קוזי, שבאינטרנט זה ייראה לכם בדיוק מה שאתם מחפשים.

ואז מה יקרה? נגיע לווילה היוקרתית ונגלה שאין ג'קוזי?

בפועל, ייתכן שבאותו מתחם אירוח כבר מזמן התבצעו שיפוצים ונכון להיום, במקום ג'קוזי לזוגות, אותה וילה יוקרתית לזוג מכילה דווקא בריכה פרטית. לטעמנו, זה הרבה יותר נחמד, אבל כמובן שזה עניין של טעם. בכל מקרה, אנא וודאו את הפרטים החשובים לכם מראש בכדי לא להתאכזב.

וכשמדברים על ווידוא של פינוקים מראש, מדברים על וילות יוקרתיות לזוגות עם ארוחת בוקר מוזמנת מראש! איי יאי יאי, כמה שאתם הולכים לסעוד! וילה לזוגות עם ארוחת בוקר זה MUST ובמיוחד אם אתם מגיעים למשך כל הסופ"ש.

ואם אני אהיה רעב בערב? יש ווילה יוקרתית לזוג עם ארוחת ערב?

הסירו חששות, אפשר בקלות גם לאתר וילות יוקרתיות לזוג עם ארוחת ערב בהזמנה מראש. כמובן, בכל מקרה, הזמנה של ארוחות בווילות כרוכות בתוספת תשלום. אוקי, נעבור הלאה, בוא נדבר על עוד כל מיני פינוקים שאפשר ומומלץ להזמין מראש.

אתם מוזמנים להכיר ווילות יוקרתיות לזוגות עם עיסוי כל כך מפנק, עד שתרצו לארוז במזוודה את המעסה יחד עם הבגדים שלכם ולקחת אותה הביתה לכל החיים. אין ספק, אין הרבה דברים יותר מענגים מאשר וילה יוקרתית לזוג עם עיסוי אבנים חמות, אולי בכלל עיסוי רפלקסולוגיה ועיסוי שוודי.

ווילה יוקרתית לזוג עם עיסוי: מתאים לכל אחד ואחת?

צימרים יוקרתיים לזוגות בשילוב עיסוי שוודי ומגוון טיפולי ספא

חשוב לדעת, עיסוי שוודי למשל, הוא סוג עיסוי אשר לא מתאים תמיד לכל אדם. מדובר בסוג עיסוי עמוק למדי, שמלווה בדרך כלל במתיחות של השרירים ובלחיצות עמוקות בגוף. חשוב לציין, אם אתם רגישים למגע עמוק, או שמא אתם רגישים לשמני עיסוי וקרמים של עיסוי, חובה לעדכן זאת מראש!

אנא עדכנו את המעסה שלכם בנוגע לרגישויות כאלו ואחרות. לא חובה ליידע גם את המארחים שלכם, כמובן, כי פרטיותכם היא החשובה ביותר. רק לפני שמתחיל העיסוי עצמו, תעדכנו את המעסה כי אתם רגישים ל-X ו-Y דברים.

מה אחרי עיסוי טוב בווילה יוקרתית לזוג? יש משהו לנשנש?

אנחנו מזהירים אתכם מראש, אתם הולכים לישון טוב אחרי העיסוי! אולי אפילו תירדמו תוך כדי! בכל מקרה, כשתתעוררו ממנו, אתם בטח תרצו לאכול משהו, אז אתם מוזמנים להכיר את החצרות היפהפיות של מתחמי וילות יוקרתיות לזוגות בארץ. לידיעתכם, במקרים מסוימים, מתחמי האירוח לזוגות יכולים להגיע גם לגודל של 2000 מ"ר! מדובר במתחמים באמת גדולים, שבהם תוכלו למצוא אפילו מטבחי חוץ ענקיים.

סיימתם את העיסוי רעבים? מעולה, תוכלו לבשל לכם מה שתרצו בפינות BBQ מוסדרות, במטבחי חוץ, בטבון פיצות אותנטי ועוד. לאחר כל זה, תוכלו לטבול את גופכם בבריכה המשותפת (או הפרטית) שיש בחלק נכבד ממתחמי האירוח היוקרתיים בארץ.

הבריכות הפרטיות והמשותפות שתמצאו במתחמי אירוח יוקרתיים בארץ

צימרים יוקרתיים לזוגות עם ג'קוזי ספא חיצוני ובריכה

וילות יוקרתיות לזוגות יכולות לכלול בריכות פסיפס ענקיות, לפעמים אלו בריכות שמשקיפות ישירות על הכנרת. בואו נגיד את זה ככה, אם חיפשתם אחר נופש זוגי ורומנטי בטירוף, וילה יוקרתית לזוג היא הדרך לעשות את זה.

אם יתחשק לכם גם לטייל קצת בחוץ, תוכלו לעשות זאת באמצעות מספר דריכם, כאשר הדרך הכי פופולרית בימינו היא באמצעות ג'יפים חדישים וממוגנים, טרקטורונים ורייזרים. למי שלא מכיר את המושג "רייזר", מדובר בעצם בכלים ממונעים וממש עוצמתיים, שגם ממוגנים בכלובי התהפכות מפלדה ומתכת. זה מזכיר אמנם טרקטורון, אבל הרבה יותר עוצמתי.

טיפ קטן מאיתנו אליכם, מומלץ ב-2020 לברר לגבי הנחות על ווילות יוקרתיות לזוגות, במיוחד אם אתם מחפשים אחר מתחמי אירוח יוקרתיים בעלי תו סגול! תהנו לכם, צלמו הרבה תמונות ותעופו על החיים האלו, מגיע לכם!