מתחם 2 צימרים בחד נס

וולקנס

צימרים למשפחות בצפון עם בריכה פרטית ליד הכנרת: וולקנס

וולקנס

צימר נופש מטופח לזוגות ומשפחות בחד נס רמת הגולן ממש בצפון הכנרת 

וולקנס - מתחם 2 צימרים בחד נס 1

הסוויטה

וולקנס - מתחם 2 צימרים בחד נס 2

מטבחון

וולקנס - מתחם 2 צימרים בחד נס 3

חדר רחצה פרטי

וולקנס – סוויטות מפוארות בחד נס לזוגות ולמשפחות

מתחם אירוח המתאים לזוגות ומשפחות. סוויטות מבודדות בעיצוב כפרי רענן במבני האבן משולבות אבני בזלת המייצגות את ההשראה של דרום הגולן. המתחם ממוקם בלב היישוב חד נס על צוקי דרום רמת הגולן מול נוף ציורי במיוחד בצפון הכנרת. בחצר המתחם בריכה גדולה שמחוממת בעונת החורף.

 

2 סוויטות עד 4 אורחים כל אחת

במתחם שתי סוויטות מרווחות ומפנקות הבנויות בחלל פתוח אחד. בכל סוויטה מיטה זוגית מרווחת, תאורה רומנטית, חדר רחצה מפנק, ג'קוזי הצופה דרך חלון פנורמי לחצר הירוקה ולנוף ההררי, מערכת קולנוע ביתית, פינות ישיבה ססגוניות, מטבחון מאובזר, פינת קפה, מכונת אספרסו, יציאה למרפסת מוקפת בחצר אותנטית וטבע ציורי.

 

מתחם חוץ והבריכה

מתחם הבריכה של וולקנס משותף לכל אורחי המתחם וכולל בריכה מחוממת ומקורה בעונת החורף בלבד, ובעונת הקיץ הבריכה צלולה ומושלמת לשכשוך ולהתרעננות מסביב לבריכה ריהוט גן יוקרתי ומפנק ובנוסף מיטות שיזוף נוחות וכסאות. במתחם חוץ עמדות ברביקיו משוכללות ופינות ישיבה.

אתר "Explorer צימר בצפון" אינו מתיימר להיות פלטפורמה מדרגת ולכן אנו נפנה אתכם לפלטפורמות אמינות שבהן נרשמות חוות דעת מאורחים אמיתיים שהתארחו במקום האירוח ללא כל השפעה משוחדת כזו או אחרת. אנו דוגלים בשקיפות והצגת מקום האירוח באופן הכי אותנטי שרק אפשר. כאן באתר תוכלו לדבר או לשלוח הודעה ישירות אל המתחם ולקבל את המחיר הטוב ביותר וללא מחירים מנופחים ועמלות מיותרות, למה? אתר שייך ומנוהל ע"י המתחמים עצמם. במקרה של בעיה אנו עומדים לרשותכם בכל זמן וניתן לפנות בהודעה להנהלת האתר תודה – חופשה מהנה ובטוחה   

חוות דעת

מה אומרים עלינו

יהודית דקל סבאג
יהודית דקל סבאג
חוות דעת גוגל
קרא עוד
פעם שנייה שאנחנו מגיעים לבועז. הצימרים של בועז מקסימים ונקיים. חשוב לציין שבועז המארח מאוד נחמד,נדיב נותן מענה לכל דבר ובמיוחד נותן פרטיות …
 עקיבא הראש
עקיבא הראש
חוות דעת גוגל
קרא עוד
הינו בוולקנס יומיים והיה פשוט מעולה! כשנכנסנו החדר היה נקי ומסודר עם כל מה שהיה צריך, הבריכה מבודדת ומפנקת! והיא גם מגודרת ככה שעם ילדים זה ממש נוח. יש גם פינה חמודה עם דשא לשבת ליד המנגל. נשמח לחזור בפעם הבאה.
ליטל נויבאואר
ליטל נויבאואר
חוות דעת גוגל
קרא עוד
מתחם מקסים של שני צימרים עם בריכה. הבריכה מגודרת ועם שער... הצימר מאובזר ונעים. מומלץ לבוא עם עוד משפחה ולסגור את המתחם לכם..
 עופר ניסים
עופר ניסים
חוות דעת גוגל
קרא עוד
מתחם פרטי לחלוטין של שני צימרים מושקעים, מיוחדים עם בריכה פרטית. המקום נקי מאוד, מאובזר בכל הדרוש כולל גקוזי בכל צימר. בועז , הבעלים הוא איש חביב ונכון להסביר ללוות וללמד כל מה שצריך. מומלץ ביותר.
נבו ימיני
נבו ימיני
חוות דעת גוגל
קרא עוד
נהננו מאוד המקום היה נקי, ניכר שחשבו שם על הפרטים הקטנים חשוב לנו לציין שבעל המקום היה אדיב ונתן מעל ומעבר! ממליצים מאוד
Previous
הבא

שרינו מקום עכשיו: התקשרו לוולקנס

וולקנס מתחם צימרים בצפון למשפחות וזוגות בלב היישוב חד נס