הצימרים הכי יוקרתיים והכי טובים ל-2022

צימרים בצפון הארץ, הכי מומלצים, וילות יוקרה בצפון לזוגות עם בריכות פרטיות ונוף.

הצימרים הכי יוקרתיים במתחמים הכי טובים בצפון בארץ

בלרד מצא דרך להמליץ על האתר Explorer צימר בצפון

הצימרים הכי יוקרתיים לשנת - 2022

יש צימרים ויש צימרים! אם מישהו אמר לכם פעם שהצימרים הכי FANCY נמצאים באזור יישוב חד נס והגליל המערבי, לא שיקרו לכם. ואם סיפרו כי הצימרים הכי יוקרתיים חייבים לכלול גם בריכה פרטית ומחוממת, גם זאת עובדה בדוקה בשטח. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הנופש שלכם, המדריך המלא:

אם אתם מחפשים אחר המדריך המלא לבחירת הנופש המושלם ב-2022, הגעתם למקום הכי מדויק, אפשר לכבות כבר עכשיו את אפליקציית WAZE. הגעתם למגזין הבוטיק EXPLORER צימר בצפון, שמוגדר למעשה מגזין בוטיק. כאן אתם תמצאו את הצימרים הכי יוקרתיים והכי מומלצים, כולל סוויטות יוקרתיות עם בריכות פרטיות ושאר תענוגות וחוויות. בואו נדבר על זה לרגע, כיצד אתם נוטים לדמיין את הנופש הכי מושלם בעולם? הנה מה שלדעתנו הנופש צריך לכלול ב2022:

מה הוא נופש מושלם ב-2022 ומה הוא חייב לכלול ברשימת הפינוקים?

אז, מה הוא נופש מושלם? ומי קובע בכלל מה היא שלמות? כנראה שלכל אחד מאיתנו יש רעיון אחר בראש לגבי המושג "שלמות", ככה שאין כאן חוקים. אבל בכל זאת, אם רוצים לדבר על שלמות, מדברים על הסוויטות הכי יוקרתיות והכי מומלצות עם בריכות פרטיות, לפעמים אפילו בריכה פרטית ליד צימר עם נוף לכנרת.

אנחנו רוצים שתכירו דרכנו צימרים לזוגות עם ג'קוזי מבעבע, שוצף וקוצף מול הכנרת, כמו כן גם צימרים יוקרתיים עם סאונות פרטיות ויבשות. זה אמנם מרגיש כמו חלום, אבל זו המציאות וזה כאן בארץ – לא בשווייץ.

EXPLORER צימר בצפון: חלום או מציאות? צימרים הכי יוקרתיים ל-2022

אתם לא חולמים, פשוט הגעתם למתחמי נופש אמיתיים עם כל תפנוקי העולם הכי מוגזמים. EXPLORER צימר בצפון יודע בדיוק עד כמה החופשה שלכם חשובה לכם, וכשאתם מזמינים דרכנו נופש אתם מקבלים מאיתנו גיבוי מלא.

שימו לב, בכל מקרה שחלילה אתם לא מסופקים מהחופשה שלכם, אתם מוזמנים לעדכן אותנו. אנחנו נייעד איש צוות מהמגזין שיבדוק את המקרה שלכם, ואם יהיה צורך, אנחנו גם נדאג שאתם תפוצו. אף אחד אצלנו לא נשאר מאוכזב.

מדוע כדאי לסגור נופש דרך אקספלורר צימר בצפון?

בין אם אתם סוגרים דרכנו על צימר יוקרתי לזוג, או צימר למשפחה ברמת הגולן, אנחנו כאן בכדי לדאוג שהנופש שלכם יהיה 100% של שלמות. אגב, גם 100% פרטיות. את הפרטיות תוכלו לקבל במגוון צימרים יוקרתיים, בפעמים רבות גם צימרים אטומים לגמרי לרעשים.

באופן הזה, אתם מקבלים את הפרטיות המושלמת. ושמעו לנו, מדוברת בפרטיות שהיא לא פחות מאשר 100% פסטוראליות שמימית. בין אם אתם מזמינים צימר משפחה או צימר זוג, אתם נהנים ממרחבים עצובים של פרטיות מכל הכיוונים.

מה מעבר לאוקיינוס של פרטיות? 100% פסטוראליות ברמת הגולן:

כמובן, הפרטיות מגיעה בשילוב יחד עם צמחייה רומנטית וירוקה, פרחים ובריכות נוי, מרחבי דשא ומיטות שיזוף, מרפסות פרטיות ועוד המון. הצימרים הכי יוקרתיים ל-2022 גם בדרך כלל יגיעו עם בריכות עם קירוי. הבריכות לרוב יהיו מחוממות בחורף, אך קרירות בקיץ.

בכל מקרה, בין אם בחורף או בקיץ, תמיד הבריכות יהיו מקורות. אם אתם צריכים עזרה בבחירת מתחם הנופש עבורכם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר. מגזין EXPLORER צימר בצפון כאן בכדי לסייע לכם בדיוק הנופש שלכם. בין אם אתם מחפשים אחר הצימר הכי יוקרתי לזוגות, או צימרים הכי יוקרתיים למשפחה, אנחנו כאן בכדי לעזור. שיהיה בהצלחה, אל תשכחו להביא אתכם טונות של מצב רוח!

אפשרויות נוספות לנופש זוגי עם בריכה פרטית

Explorer צימר בצפון מגזין תיירות ונופש בגולן

צימרים ברמת הגולן – מתחמי לינה בין נופים קדומים

צימרים ברמת הגולן מציעים קרבה בלתי אמצעית לטבע היפה של האזור הצפוני. אנחנו מזמינים אתכם לצלול אל תוך מתחמי הצימרים היוקרתיים, המציעים למבקרים בהם את כל הטוב הדרוש לחופשה מושלמת. כל צימר מתוכנן בקפידה לחוויית הנופש הטובה ביותר שיש, עם מתחמי רביצה מפנקים, חצר רחבת ידיים מלאה בעצי פרי והמון ירוק, נופים מדהימים של פעם בחיים, ובחלקם יחכו לכם גם בריכות פרטיות וגדולות, ג'קוזי מפנק, סאונה פרטית ופינות ישיבה מפנקות במיוחד. כדי להבטיח שתיהנו מחווית החופשה הטובה ביותר, לא חסכנו על הפרטים הקטנים כגדולים – וכולם, ללא יוצא מן הכלל, מחכים רק לכם.

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית בכל צימר

צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת

צימר אקספלורר (EXPLORER) הוא בלש צימרים וסוויטות בצפון ובדרום הארץ. דרך צימר אקספלורר תוכלו לאתר בקלות צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת. הנופים הקסומים של הצפון יגרמו לכם לחזור לכאן שנית ושלישית. ארזתם הכול?

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים יוקרתיים לזוגות בשילוב עיסוי שוודי ומגוון טיפולי ספא

צימרים יוקרתיים לזוגות | 28 סוויטות יוקרה

אם אתם אוהבים את החיים הטובים, אין ספק שמתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות הם בשבילכם, ולא רק בגלל 100% הפרטיות שתהנו ממנה. בואו נדבר על היתרונות שיש במתחמי צימר יוקרתי לזוג, ובנוסף, נרחיב גם מה קיים במתחמים האלו. חופשה יוקרתית בצפון ב-2022, ככה נראית:

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב - כל הצימרים שנשארו פנויים לסוף שבוע ברמת הגולן.

צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב

יישוב חד נס הוא אחד היישובים היותר ידועים ברמת הגולן, אליו מגיעים עשרות אלפי תיירים במהלך השנה בכדי להתענג על צימרים מפנקים עם בריכה מחוממת, סוויטות ווילות עם ג'קוזי, מלונות בוטיק ועוד. אם אתם מחפשים אחר הנופש המושלם, אנחנו ממליצים להתחיל אותו בדיוק כאן, ביישוב חד נס, רמת הגולן וסובב כנרת. בדיוק כאן, אתם תמצאו את כל מה שחיפשתם בכדי לייצר את החופשה המושלמת עם יקיריכם (יש גם צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב עם כלבים!). כל מה שרציתם לדעת על תיירות ברמת הגולן ב-2022:

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים מבודדים לזוגות בפרטיות מוחלטת עם בריכה פרטית.

צימרים מבודדים לזוגות – בפרטיות מוחלטת

אין כמו השגרה, גם אם היא לפעמים יכולה להיראות ולהרגיש לנו משעממת. בשגרה שלנו, כולנו אוהבים צימרים מבודדים לזוגות בצפון, כאלו שאפשר לקחת מהם פסק זמן של שלווה אמיתית. מחפשים סוויטות מבודדות ברמת הגולן? בואו נדבר עליהן:

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים למשפחות עם ילדים בצפון חד נס ברמת הגולן. מגוון צימרים המותאמים למשפחות עם ילדים.

צימרים למשפחות עם ילדים

החזאים מדברים על כך שבחורף 2020, אנשים לא מפחדים מהגשם ופוקדים מתחמי צימרים למשפחות עם ילדים. דני רופ מאיים בגשמים חזקים? סוויטות למשפחות עם ילדים יתאימו בדיוק עבורכם, גם עבור חופשה חורפית ברמת הגולן.

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים בצפון לזוגות דקה 90 - אם חיפשתם צימרים ברגע האחרון לזוגות אנו הכתובת עבורכם.

צימרים בצפון לזוגות דקה 90

סוויטות זוגיות דקה 90 עם מירב הרומנטיקה, מוצאים ביישוב חד נס, רמת הגולן. אם אתם מחפשים אחר דילים לזוגות בצפון דקה תשעים, אנחנו מזמינים אתכם להכיר עולם שלם של תיירות כפרית בצפון הארץ. חד נס היא עיירה כפרית באמצע המזרח התיכון, בקרבה רבה לכנרת. במרחק קצרצר מהכנרת, תמצאו את העיירה ובה עשרות מתחמי צימרים מפנקים במיוחד, אם לא יותר.

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים יוקרתיים בצפון עם מטבח גדול מושקע ומאובזר לכל מטרה של אירוע משפחתי

מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים

רמת הגולן היא פיסת ארץ פסטוראלית במיוחד, אליה מגיעים תיירים מכל העולם. תוכלו למצוא בקלות מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים עם כל הפינוקים, כולל פינוקי ספא שונים. אם מדברים ספציפית על יישוב חד נס, הרי שתיירים מגיעים לעיירה כפרית זו מכל קצוות תבל. בואו נספר. חד נס היא העיירה הכי כפרית בארץ, אבל גם הכי מפנקת ויוקרתית. תוכלו בקלות למצוא מתחמי סוויטות לקבוצות, צימרים לאירועי עובדים, מלון בוטיק לאירועים משפחתיים ועוד. ביישוב אתם יכולים להנות ממתחמי אירוח כפרי המציעים לכם גם פינוקי ספא, כאלו שאי אפשר לסרב להם.

מעבר לפרטים נוספים »
פאב בחד נס - "לונה בר" אורחי צימרים בחד נס יוכלו ליהנות מבר שכונתי יוצא מגדר הרגיל.

מה יש לעשות באזור חד נס

אז מה יש לעשות בחד נס? חופשה בצפון יכולה לכלול אין-סוף אפשרויות של מקומות בילוי ואטרקציות, אבל אם אתם מתארחים בקרוב בכפר חד נס ועדיין לא ביקרתם בפאב LUNA , אתם מחמיצים הופעות חיות בחד נס, בירות מקומיות, יין מקומי ועוד רבות.

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים יוקרתיים ברמת הגולן עם עיסוי מפנק וארוחת בוקר עד לצימר.

צימרים יוקרתיים ברמת הגולן

מחפשים אחר הצגה של נופש בצפון ולא יודעים באיזה מתחם צימרים לבחור? צימר EXPLORER בצפון, מגזין תיירות, כאן כדי לדבר אתכם על צימרים יוקרתיים ברמת הגולן, שהם למעשה חבילות נופש ברמת הגולן עם רמות ההתענגות הגבוהות ביותר בארץ. בוא נתמקד ביישוב חד נס, בקרבה רבה לכנרת.

מעבר לפרטים נוספים »
מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה ולכל סוויטה בריכה פרטית.

מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית

אם יש דבר אחד יותר כיפי מאשר מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית ומחוממת, הרי שזה מלון בוטיק עם חמאם טורקי. אנחנו כבר נסביר לכם למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים מלון בחד נס עם חמאם טורקי מפנק, אבל קודם כל בואו נדבר על צימרים ברמת הגולן עם בריכות מחוממות. מחפשים אחר סוויטה בצפון עם כל הפינוקים? מדליקים את ה-WAZE, מקלידים "חד נס" ומגיעים לעיירה שכולה קסם.

מעבר לפרטים נוספים »