מתחם 4 סוויטות יוקרה בטבע - חד נס

הליוס סוויטות יוקרה

צימרים למשפחות וזוגות בצפון הכנרת עם בריכה: הליוס סוויטות יוקרה

הליוס סוויטות יוקרה

מתחם נופש יוקרתי לזוגות ומשפחות בחד נס רמת הגולן בצפון הכנרת 

הליוס סוויטות יוקרה בטבע - חד נס 1

הסוויטה

הליוס סוויטות יוקרה בטבע - חד נס 2

מטבחון

הליוס סוויטות יוקרה בטבע - חד נס 3

חדר רחצה פרטי

הליוס סוויטות יוקרה בטבע יישוב חד נס רמת הגולן

ביישוב חד נס שברמת הגולן תמצאו מתחם יוקרתי 'הליוס סוויטות יוקרה בטבע'. 4  אוהלי יורט  יוקרתיים הבנויים כחלל עגול מרווח עם תקרה גבוהה ומעוצבים (חלל פתוח) בסגנון כפרי, עם ריצפת פרקט וריהוט אלגנטי. 'הליוס סוויטות יוקרה בטבע' מזמינים אתכם למקום שכולו טבע בצפון הכנרת. נופש ייחודי בסוויטות מיוחדות ולהתפנק בבריכה מחוממת ומקורה בעונת החורף ומזמינה בעונת הקיץ. 

הליוס סוויטות יוקרה מרווחות במבנים אקזוטיים, בריכת שחיה מחוממת ומקורה עם מערכת ג'טים.

 
מתחם נופש יוקרתי על שטח טבעי רחב ידיים, שופע של צמחיה מטופחת, עצי זית ומדשאות.במרכז המתחם ניצבת בריכת שחיה גדולה, מחוממת ומקורה, המאובזרת במערכת ג'טים, מושבים נוחים ותאורה פנימית. לרשות האורחים – מטבח משותף מקורה ומאובזר ומתחם בר-בי-קיו.

ארבע סוויטות מרווחות ממוקמות בתוך מתחמים פרטיים, מגודרים ומבודדים היטב, כאשר כל אחד מהם מכיל חצר מטופחת עם צמחיה עשירה ומדשאה ירוקה.

האירוח ממתאים לזוגות ומשפחות – 2 מבוגרים ועד 4 ילדים בכל סוויטה. הסוויטות מפוארות וכוללות מיטה זוגית גדולה ורחבה 2.2×2.1 , טלוויזיה מסך  שטוח 46 אינץ עם חיבור usb, פינת ישיבה מפנקת, מקלחון זוגי, מגבות וסבונים. המטבח ביחידות מאובזר הכולל מקרר, מיקרוגל, קומקום חשמלי, כלי אוכל, פלטה חשמלית, מיחם, קפה, תה ועוד.

לכל אחת מהיחידות חצר פרטית עם גינה מטופחת, דק ופרגולה, ג'קוזי חיצוני מפנק באווירת טבע ופינות ישיבה. בנוסף, לכל אחת מהיחידות חניה פרטית עד לסוויטה.

אזורים משותפים – מתחם בריכה ומנגל

באזור המשותף תמצאו בריכה מחוממת 9 מ על 4 מ, רצפה מחוספסת (נגד החלקה), ובתוכה יש מפל וג'קוזי ספא, פינות ישיבה, משחקי כדורסל מים.
מיטות שיזוף, ספסלים, גדר (נעילה בטיחותית לילדים), רשת צל.
כדורגל שולחן, פינגפונג כדורסל בריכה ..
ליד הברכה יש מדשאה עם פרגולה ענקית.
שולחן אוכל גדול, מטבח חוץ מרכזי מאובזר עם תנור ברוחב 90 ס"מ, גז, מדיח, מקרר ענק, קולר, מיקסר, מנגל מאבן עם מאוורר.

אתר "Explorer צימר בצפון" אינו מתיימר להיות פלטפורמה מדרגת ולכן אנו נפנה אתכם לפלטפורמות אמינות שבהן נרשמות חוות דעת מאורחים אמיתיים שהתארחו במקום האירוח ללא כל השפעה משוחדת כזו או אחרת. אנו דוגלים בשקיפות והצגת מקום האירוח באופן הכי אותנטי שרק אפשר. כאן באתר תוכלו לדבר או לשלוח הודעה ישירות אל המתחם ולקבל את המחיר הטוב ביותר וללא מחירים מנופחים ועמלות מיותרות, למה? אתר שייך ומנוהל ע"י המתחמים עצמם. במקרה של בעיה אנו עומדים לרשותכם בכל זמן וניתן לפנות בהודעה להנהלת האתר תודה – חופשה מהנה ובטוחה   

חוות דעת

מה אומרים עלינו

Atniel
Atniel
חוות דעת בוקינג
קרא עוד
מיקום מעולה, במיוחד לאוהבי טבע, הבקתות מיוחדות מאוד, מיטה ענקית, ג'קוזי נפלא. ענב הוא מארח מקסים, תמיד זמין, ונתן תשובה לכל שאלה שהייתה לנו. הייתה לנו חוויה נפלאה בבית של הליוס, וגם זכינו להכיר את גולדי הכלבה של המארח. ממליץ בחום על המקום:)
רוני
רוני
חוות דעת בוקינג
קרא עוד
מקום קסום !! יורטים ברמה גבוהה ,שלווה אין סופית עיצוב חכם ונוח בול כמו בתמונות מיטה ענקית ! ונוחה להפליא מקלחת מרווחת עם 2 ראשי גשם שוס ! ג'קוזי ענק מחוץ ליחידה עם פרטיות מירבית בריכה מחוממת נעימה להפליא מטבח בחצר מאובזר להפליא והבעלים ,קסם אמיתי ! שווה לדבר איתו ולשמוע קצת יותר 🙂 התאהבנו ביורט וזה הכניס לנו כיווני מחשבה נוספים 🙂 תודה על אירוח מקסים ביורט מושקע להפליא נהננו מאוד ההשקעה שלך מכל הלב במתחם מורגשת מאוד ! ושמחנו עוד יותר להכיר אותך 💕 ** אין כמו לקום עם אור יום מהתקרה שוס אמיתי !
Noy
Noy
חוות דעת בוקינג
קרא עוד
אהבנו את היורט, העץ, המקלחות, הגקוזי והמארח היה מקסים לא אהבו · נטפליקס היה משפר את החוויה ואינטרנט יותר חזק גם היה עוזר יותר כריות שמיועדות למיטה על המיטה, והכריות של הספה רק על הספה (מטעמים סטריליים)
Adi
Adi
חוות דעת בוקינג
קרא עוד
המקום עלה על כל הציפיות! עינב הבעלים דואג שכל המתחם יהיה ברמה הכי גבוה שאפשר, החל מג׳קוזי חיצוני ענק לכל בקתה שהיה נקי, הסוויטה עצמה שלא היה חסר בה דבר ואפילו פינק אותנו בבקבוק קאווה לבילוי מושלם. החצר נקיה, נעימה, מרווחת, עם כל הפרטים הקטנים כולל מפל מים בבריכה, ג׳קוזי בבריכה שהייתה מחוממת במידה המושלמת, כיסאות וערסל ואפילו משחקים שהפכו את הבילוי בבריכה לאפילו כייפי יותר. הבעלים בעצמו דאג לפנק אותנו בסוויטה עם פרטיות מקסימלית ככה שגם אם יש אחרים שמתארחים במתחם אפשר לבלות בפרטיות. המיקום עצמו שקט ונעים וקרוב להמון מקומות בילוי באזור. בהחלט מקום שנחזור אליו!
Daniel
Daniel
חוות דעת בוקינג
קרא עוד
ממליץ בחום, מתחם מושקע ונעים, נקי ומסודר, מתתחם מטבח ומנגל מעולה, מקווה לשוב בקרוב. בקתה מרווחת ומיוחדת, מתקנים ברמה גבוהה ביותר, ממליץ בחום. מתאים במיוחד למשפחות מורחבות, מעולה לזוגות
Previous
הבא

שרינו מקום עכשיו: התקשרו להליוס

הליוס סוויטות יוקרה – מתחם צימרים בצפון למשפחות וזוגות בלב היישוב חד נס