מתחם בוטיק במושב דבורה

דולב 55

צימרים למשפחות בצפון עם בריכה בעמק יזרעאל: דולב 55

דולב 55 מתחם בוטיק

אחוזת נופש מטופחת לזוגות ומשפחות במושב דבורה עמק יזרעאל בגלבוע 

דולב 55 - מתחם בוטיק במושב דבורה 1

הסוויטה

דולב 55 - מתחם בוטיק במושב דבורה 2

מטבחון

דולב 55 - מתחם בוטיק במושב דבורה 3

חדר רחצה פרטי

דולב 55 – מתחם בוטיק במושב דבורה

מתחם דולב 55 – 4 סוויטות זוגיות + וילה בודדת

מתחם דולב 55 מורכב למעשה ממספר וילות עצמאיות מגוונות ומעוצבות. מתחם 4 סוויטות ווילה בודדת
כל סוויטה מעוצבת ומרווחת הפונה לבריכת גלישה יפיפייה אשר מחוממת ומקורה בעונת החורף. במתחם הסוויטות מוצבות מספר פינות ישיבה, ג'קוזי ספא חיצוני גדול, מנגל איכותי וסאונה יבשה יוקרתית.

4 סוויטות זוגיות

בכל סוויטה תתפנקו במיטה גדולה מעוצבת 180/160 על 200 בכל יחידה טלוויזיה סמארט לד 55 אינץ' של "סמסונג". המזרנים  של מלון "בראשית "עם תפריט כריות לבחירה אישית.
כלול באירוח: מגבות עבות, חלוקים מפנקים, מכונת "נספרסו" תמרוקים איכותיים, בקבוק יין ועוד.

הוילה במתחם דולב 55

וילה מדהימה עם פינת אוכל, סלון גדול ומטבח מאובזר.
הוילה משמשת לישיבה ביחד, ארוחות משותפות בילוי משותף ועוד.
לוילה פרגולה מדהימה עם מטבח חוץ מפואר.

חצר ענקית עם בריכה מרהיבה, גק'וזי ספא חיצוני ופינות ישיבה באווירה פסטורלית

הסוויטות פונות אל חצר רחבת ידיים בה תיהנו מבריכת גלישה היפיפייה המוקפת דק בחלקה בשילוב תאורת לילה, עמדת מנגל, פינות ישיבה מוצלות, מיטות שיזוף, ריהוט גן איכותי ויוקרתי, שמשיות מפוזרות, צמחייה פורחת ברחבי החצר וג'קוזי ספא מקורה ומפנק ל-6 איש

הגבלות:

במתחם ניתן לעשות על האש עד כניסת השבת.
לא ניתן להביא בעלי חיים.

מיקום:

מתחם הבוטיק שוכן באזור הגלבוע – עמק יזרעאל – המון אפשרויות של מקומות יפים לטיול – תצפית עוצרת נשימה בכתף שאול בגלבוע, פארק המעיינות, מעין חרוד, גן גורו, עתיקות מגידו, רמות השופט ועוד.
בנוסף מגוון אטרקציות כגון: טיולי ריינג'רים, כדור פורח, רכיבה על סוסים.

ניתן לארגן ארוחת שף, ארוחת בוקר עשירה, בשרים במעשנת, פיצות איכותיות, מסעדת בשרים וטיפולי מסאג' מהטובים ביותר!
במושב חנות בוטיק של יין, גבינות ופיצות מיוחדות מאוד. קונדיטוריה איכותית, מסעדת בשרים, מכולת ועוד.

אתר "Explorer צימר בצפון" אינו מתיימר להיות פלטפורמה מדרגת ולכן אנו נפנה אתכם לפלטפורמות אמינות שבהן נרשמות חוות דעת מאורחים אמיתיים שהתארחו במקום האירוח ללא כל השפעה משוחדת כזו או אחרת. אנו דוגלים בשקיפות והצגת מקום האירוח באופן הכי אותנטי שרק אפשר. כאן באתר תוכלו לדבר או לשלוח הודעה ישירות אל המתחם ולקבל את המחיר הטוב ביותר וללא מחירים מנופחים ועמלות מיותרות, למה? אתר שייך ומנוהל ע"י המתחמים עצמם. במקרה של בעיה אנו עומדים לרשותכם בכל זמן וניתן לפנות בהודעה להנהלת האתר תודה – חופשה מהנה ובטוחה   

חוות דעת

מה אומרים עלינו

ron jaworski
ron jaworski
חוות דעת גוגל
קרא עוד
המתחם מדהים ומעוצב. הציוד ברמת גבוהה מאוד אבל יותר מהכל זאת אוולין שנותנת תחושה של בית , שכל הזמן דואגת, ממליצה ועוזרת. ואפילו הפתיעה בעוגת יומולדת מושקעת לכבוד המאורע. מתאים למשפחות ולזוגות
Yael Mor Aljadeff
Yael Mor Aljadeff
חוות דעת גוגל
קרא עוד
בסוף השבוע האחרון התארחנו בהרכב משפחתי מורחב בדולב 55 כדי לחגוג יום הולדת מיוחד, והיתה לנו חוויה מדהימה ובלתי נשכחת. מדובר במתחם גדול מאוד ומושקע ביותר. 2 סוויטות משפחתיות גדולות עם חדר שינה + סלון + פינת מטבח + חדר רחצה עצום ועוד 2 סוויטות זוגיות מרווחות שבהן יש ג'קוזי פרטי. כולן עם כניסות נפרדות כך שלכל משפחה יש פרטיות. בנוסף יש מבנה מרכזי עם מטבח (מצויד בכל מה שיש במטבח ביתי - מקרר גדול, תנור, כיריים, מדיח(!), המון המון כלי אוכל, הגשה ובישול ובר מים), שולחן אוכל ענק, ספה וכורסאות. בחוץ נהננו מפינות ישיבה רבות ומפנקות, פינת אוכל גדולה, מנגל, סאונה, ג'קוזי גדול ומשוכלל ומעל הכל - ברכה מחוממת גדולה ונפלאה שהיא באמת מחוממת מספיק כדי לשחות גם ביום לא חם (אנחנו הגענו במזג אויר סתוי וגם כשהיו 19 מעלות בחוץ היה מושלם בבריכה). הכל הכל חדש, נקי בטירוף, מסודר ומוקפד עד לפרטים הקטנים והכל ניתן ברוחב לב - מגבות בלי סוף, בקבוק יין בכל חדר, מטבח המצויד להפליא ועוד. גבי ואבלין הנהדרים שאהבתם לאירוח ניכרת, עשו כל מאמץ כדי לדאוג שנהנה ונהיה מרוצים. החל מהשאלות שלי לפני ההגעה, ההסברים על כל פרט כשהגענו ועד למגש פירות טרופיים טעים ומיוחד ועוגה מדהימה שאיתה הפתיעו אותנו בערב יום ההולדת. ממליצה בחום!!
קרן שניצר דותן
קרן שניצר דותן
חוות דעת גוגל
קרא עוד
הגענו לדולב 55 כדי לחגוג יום הולדת לבעלי ומצאנו מקום יוצא דופן מכל הבחינות בסטנדרט שלא ראינו כמוהו בארץ - מקום שמאפשר גם פרטיות וגם להיות יחד - סוויטות יפהפיות, מעוצבות ומפנקות, בריכה מחוממת שנעים לשחות בה בכל שעה, ג׳קוזי, סאונה ומתחם משותף בו אפשר לאכול יחד. אבלין וגבי אירחו אותנו ברוחב לב, ואנחנו רק מחכים לחגיגה הבאה כדי לחזור לשם.
Liron Shani
Liron Shani
חוות דעת גוגל
קרא עוד
מתחם מפנק ביותר! רמה אחרת לגמרי, לא משתווה לשום מקום שהיינו בו בעבר. מארחים מקסימים שהרעיפו עלינו פינוקים במהלך השהות שלנו שם! בהחלט שנחזור!
Mendi Kokoush
Mendi Kokoush
חוות דעת גוגל
קרא עוד
דולב 55 דבורה הגענו למתחם הסויטות היוקרתי של אבלין וגבי המהממים. את קבלת הפנים עשתה לנו אבלין עם חיוך מקסים בסיור הדרכה על המתחם המושקע. הגענו 4 משפחות עם ילדים. למתחם יש שפע חניה והכל מונגש. שפע פינות ישיבה מהממות, המתחם חדש נקי ומסודר להפליא, חדרים מרווחים מאוד ,מאובזרים במטבחון קטן עם מקרר,מיקרו גל,קומקום חשמלי מכונת קפה וכמובן פינוק זוגי של בקבוק יין משובח. אנחנו בחרנו חדר עם גקוזי חוויה מעלפת. יש בית נוסף במתחם שם יש מטבח מאווזר כמו בית רגיל עם כל הציוד שם בישלנו את ארוחות המשפחיות המשותפות. בחוץ יש שולחן אירוח משפחתי ענק ומוצל עם פינת מנגל נעימה ומסודרת. בצמוד לכל חדר וגם בחדרים שולחן וכיסאות לנוחיות השוהים. בחוץ תפגשו בריכת שחיה גדולה עם שפע כיסאות נוח ושימשיות להצללה שניתן לקרב אותן לשפת הבריכה להצללת הבריכה מפני השמש החמה. בערב הבריכה הופכת לאטרקציה של מופע צבעים ואורות .הילדים ממש התלהבו חשוב לציין ששומרים על שקט במתחם וניתן לשים מוסיקת רקע נעימה לבחירתכם. להורים שרוצים להתפנק פינת הגקוזי הגדול תעמוד לרשותכם ואם תרצו להתייבש בסאונה חמה ויבשה גם זה נמצא במתחם המפנק. במהלך היום פינקו את המשפחות בפינת שתיה מיוחדת וטעימה. אי אפשר בערב שלא לשבת בחוץ בכורסאות המפנקות. וכשישבנו שם הפתיעו אותנו אבלין וגבי עם מגש ענקי של פירות טרופיים פינוק אמיתי. אז אל תתלבטו תבואו ותהנו ושוב תודה לאבלין וגבי על חוויה יחודית מהנה במתחם המושקע תודה ובהצלחה . נ.ב יש מגבות בשפע שולחן פינגפונג ותודה על פירגון ושיתוף פעולה למסיבת יומולדת בהפתעה ועוגה תודה נ.ב של הנ.ב (בסוד ) יש גינת תבלינים תהנו
Previous
הבא

שרינו מקום עכשיו: התקשרו לדולב 55

דולב 55 מתחם צימרים בצפון למשפחות וזוגות בעמק יזרעאל בגלבוע