בקתות יוקרתיות בחד נס עם בריכה וסאונה

אור הקרן בחד נס

בקתות יוקרה בצפון עם בריכה וסאונה פרטית מול הכנרת: אור הקרן

אור הקרן

אחוזת נופש יוקרתית לזוגות ומשפחות בחד נס רמת הגולן ממש בצפון הכנרת 

אור הקרן - בקתות יוקרתיות בחד נס 1

הסוויטה

אור הקרן - בקתות יוקרתיות בחד נס 2

מטבחון

אור הקרן - בקתות יוקרתיות בחד נס 3

חדר רחצה פרטי

להפתיע ולהתרגש ב-2021: פינוק בבקתה יוקרתית עם סאונה פרטית

אם חשבת שראיתם הכול, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את אור הקרן בחד נס – בקתות יוקרה בצפון מול הכנרת, ברמת הגולן. מדובר במתחם צימרים כפריים עם בריכה משותפת בפרטיות ל-2 הצימרים, ג'קוזי וסאונה פרטית ועוד. חיפשתם צימר בוטיק בטבע בצפון? מצאתם סוויטות וצימרים סובב כנרת, יש להביא בגדי ים!

האוויר הצלול של רמת הגולן והיין המקומי שמיוצר ביקבי היין הצפוניים, הן לא הסיבות העיקריות בגללן אנשים פוקדים את רמת הגולן. כשמדברים על נופש ברמת הגולן או חופשה בצפון, חובה להזכיר באותו המשפט את אור הקרן בחד נס – חוויית צימרים מומלצים בטבע ומול הכנרת. בפסיעת הצעד הראשונה שעושים בתוך מתחם הבוטיק של אור הקרן, מיד מבחינים במתחם כפרי מפנק.

אתר "Explorer צימר בצפון" אינו מתיימר להיות פלטפורמה מדרגת ולכן אנו נפנה אתכם לפלטפורמות אמינות שבהן נרשמות חוות דעת מאורחים אמיתיים שהתארחו במקום האירוח ללא כל השפעה משוחדת כזו או אחרת. אנו דוגלים בשקיפות והצגת מקום האירוח באופן הכי אותנטי שרק אפשר. כאן באתר תוכלו לדבר או לשלוח הודעה ישירות אל המתחם ולקבל את המחיר הטוב ביותר וללא מחירים מנופחים ועמלות מיותרות, למה? אתר שייך ומנוהל ע"י המתחמים עצמם. במקרה של בעיה אנו עומדים לרשותכם בכל זמן וניתן לפנות בהודעה להנהלת האתר תודה – חופשה מהנה ובטוחה   

שרינו מקום עכשיו: התקשרו לבקתות אור הקרן בחד נס

אור הקרן הינו מתחם בקתות יוקרה בצפון בפרטיות מוחלטת בלב היישוב חד נס