צימרים בכנרת כל כך מאובזרים וגם סוויטות יוקרתיות, כל מה שצריך להביא מהבית זה בגדי ים

חוויית אירוח בכל הצפון

רשת מלונות עספור

צימרים בכנרת כל כך וגם סוויטות יוקרתיות, כל מה שצריך להביא מהבית זה מצב רוח
EXPLORER צימר בצפון, נעים להכיר. אתר מגזין תיירות ונופש בצפון

במשך כל ימות השנה, תוכלו למצוא פינת אירוח לבבית וקסומה באזור הכנרת. רשת מלונות עספור פותחת בפני אורחיה בתי הארחה הממוקמים באזור רמת הגולן והצפון, וניתן לסגור את החופשה המושלמת עבור משפחות, זוגות וגם מסיבות ואירועים.

רשת מלונות עספור מפנקת את אורחיה בכל טוב ובכל מה שרק אפשר לדמיין. אם יצא לכם לפנטז על בריכות מפנקות מול נוף הכנרת או מול נוף ההרים, האירוח בעספור הוא בחירה שלא תצטערו עליה. הרשת מאפשרת לאורחיה להנות מחמישה מתחמי צימרים וסוויטות באזור הצפון, בין הבקתות תוכלו גם למצוא בקתות המצוידות בהוט-טאב ענק, מיטות קינג סייז וכל האבזור הנדרש מחופש צימרים מושלם.

יחידות האירוח המפנקות מציעות את חוויית האירוח המושלמת באזור הצפון, וכדאי להגיע עם תיקים מלאים במצב רוח מצוין. עם צימרים כל כך מאובזרים וגם סוויטות יוקרתיות, כל מה שצריך להביא מהבית זה בגדי ים, ואולי כמה סטייקים לזרוק על המנגל.

Salina Jola

צימרים באזור כנרת

רשת מלונות עספור מציעה לכם אירוח כפרי אותנטי לחלוטין במושב ליבנים, שנמצא בגליל התחתון.

אם חלמתם על חופשת צימר מפנקת ברמות הכי גבוהות, יש סיכוי שתוכלו למצוא בדיוק את מה שחיפשתם בבית ההארחה של מלונות עספור במושב זה, שעונה לשם TOUCHWOOD. במתחם זה תמצאו לא פחות מאשר 4 בקתות עץ חלומיות, שנראות כאילו נלקחו היישר מסרטי האהבה הטובים ביותר.

רשת מלונות עספור דאגה לצייד את מתחם TOUCHWOOD בבריכה מפנקת ביותר, מדשאה גדולה, טלוויזיות לוויין, ג'קוזי בכל צימר ובקתה, ריהוט יוקרתי בעבודת יד ועוד רבות. אתם מוזמנים להנות מחופשה צפונית, כמו שחופשה בצפון אמורה להיות! רשת מלונות עספור מקמה את הבקתות במושב ליבנים אל מול נוף כפרי עוצר נשימה, כזה שפשוט לא ניתן להסתכל לעברו מבלי לנשום עמוק ולתת לשלווה "להשתלט" על הגוף.

חמישה מתחמי צימרים וסוויטות באזור הצפון.

מתחמי צימרים מפנקים

עוד במושב ליבנים, תכולו גם להתארח במתחם צימרגיה הזוגי והמשפחתי. במתחם צימרגיה אפשר למצוא חצר ירוקה ומטופחת, צימרים לזוגות וגם למשפחות. לא רחוק ממושב ליבנים, תוכלו גם למצוא את מתחם אגמה או בשמו השני, מתחם אגם האגדות הנמצא בלב ליבו של מטע מנגו. בין עצי המנגו והריח הקסום של הפירות הללו, רשת מלונות עספור מיקמה שני צימרים ושתי סוויטות יוקרתיות.

מדובר במתחם שיכול להכיל עד 20 אנשים, אך כמובן שגם ניתן לסגור צימרים לזוגות במתחם זה. צימרים למשפחות, סוויטות לזוגות וכל מה שרק צריך, אל מול הנוף הגלילי והירוק של הכנרת. מתחם אגמה (אגם האגדות) נמצא בבקעת גינוסר (לא בתוך קיבוץ גינוסר עצמו, שימו לב).

צימרים בסובב כנרת ביישובי רמת הגולן, מגדל וטבריה.

בקתות עץ בצפון

"מול כנרת" הוא מתחם נוסף המנוהל על ידי רשת מלונות עספור, וגם הוא נמצא במושב ליבנים. במתחם מול כנרת תמצאו לופט ענק עם ג'קוזי ספא מפנק, 5 סוויטות יוקרתיות וגם בריכה מחוממת כמובן. באזור מעלה גמלא ישנם מוקדים תיירותיים רבים, אטרקציות משפחתיות ועוד.

במתחם GOLANA ישנן ארבע בקתות עץ מרהיבות ביופיין, ותוכלו גם להתארח בבקתות עץ הנמצאות במתחם INDIGOLAN. בין אם אתם מחפשים אחר צימרים לזוגות או צימרים למשפחות, גם גולנה וגם אינדיגולן הם מתחמי צימרים שיספקו לכם מענה מושלם. בכל מתחם תמצאו 4 בקתות עץ, בריכות מפנקות, ג'קוזי, מדשאות ועוד.

צרו עמנו קשר

צרו עמנו קשר לכל בקשה או המלצה, אנו מצפים לשמוע ממכם

פרטים ליצירת קשר

צרו עמנו קשר לכל שאלה ואנו נחזור בהקדם

חברת קידום אתרים בצפון

האם כל צימר בצפון חייב שיווק דיגיטלי?

בין אם אתם בעלים של צימר בצפון, סוויטה בכנרת, מלון בוטיק ברמת הגולן או בכלל יורטים יוקרתיים ליד החרמון, התשובה היא בהחלט כן! כל צימר, סוויטת יוקרה ומלון בוטיק זקוקים לשיווק דיגיטלי כדי להגיע לקהלי היעד שלכם. רגע לפני שמתחילים לשווק דיגיטלית את הצימר שלכם, ריכזנו עבורכם את כל המידע החשוב בנושא – קראו כאן.

קרא עוד »
רשת מלונות עספור 2

אטרקציות צימרים בצפון: מה אפשר להזמין לצימר?

רמת הגולן אמנם עמוסה וגדושה באתרי טבע יפהפיים, שמורות טבע ומבנים היסטוריים בבחינה האדריכלית והארכיטקטונית, אבל יש גם אטרקציות צימרים שניתן להזמין ישירות לצימר. רגע לפני שמזמינים צימר ברמת הגולן, צימר בכנרת ועוד, כדאי לעבור על המידע הבא שריכזנו עבורכם – קראו כאן.

קרא עוד »
רשת מלונות עספור 3

EXPLORER בשיתוף סתיו טולדנו: כושר בחופשה – אפשרי?

צוות EXPLORER צימר בצפון חיפש תשובה לשאלה הבאה: האם אפשר לשמור על כושר במהלך חופשה בצימר? כדי לענות על כך, צוות הצימרים המפנקים ריכז כמה דגשים מעניינים בנושא של כושר במהלך חופשה, בשיתוף סתיו טולדנו מאמנת כושר אישית ויועצת תזונתית.

קרא עוד »
חברת קידום עסקים בצפון

חברת קידום אתרים בצפון: באילו תחומים היא נדרשת?

אין ספק, ישנם תחומים פחות ויותר תחרותיים מאחרים, והדוגמה המושלמת לכך היא הודגמה של צימרים בצפון שחייבים לעבור תהליכי קידום אתרים כדי להצליח בתחום כל כך תחרותי. מצד שני, מכולת, למשל, לא תצטרך קידום אתרים בכלל, שכן לקוחותיה לא מגיעים אליה מהרשת.

קרא עוד »
מלון בוטיק בצפון רמת הגולן - רמי הוטל סוויטות בחרמון

אתר החרמון – על מה שחשוב ורצוי לדעת!

אתר החרמון הוא אחד מאותם אתרים שמעניקים תחושה של חו"ל, ואף מדובר באתר הסקי היחידי בארץ. אז מתי האתר פתוח, אלו אטרקציות מחכות בו, כיצד ניתן להוזיל עלויות, בין אלו תאריכים הכניסה לאתר בחינם, ואף איזה מידע שימושי ניתן למצוא באתר הבית?

קרא עוד »
3 מסלולי טיול ברמת הגולן

3 מסלולי טיול ברמת הגולן

לאחר שמבינים מעט יותר טוב מה מחפשים, יותר קל להבין על אלו מסלולי טיול ברמת הגולן מסמנים וי בטיול הנוכחי, ואלו מסלולים שומרים עבור הטיול הבא.
מבקשים המלצה?
קבלו 3 מסלולים מקסימים שמאפשרים גמישות מבחינת הקריטריונים הנ"ל

קרא עוד »
עיצוב בלונים לאירועים בצפון

עיצוב בלונים בצפון – עיצוב צימרים ליום הולדת ברמת הגולן – עיצוב אירועים

בלונים הם שדרוג לכל אירוע – בין אם זה עיצוב צימר ליום הולדת, חגיגות בר מצווה או בת מצווה, וכמובן שהצעות נישואין. העיצובים המגוונים משמחים כל חגיגה ויוסיפו צבע לרגעים המרגשים שלכם.

קרא עוד »
פארק הירדן האטרקציה המומלצת ביותר בצפון ובגולן שיט בנהר הירדן וטיול רינג'רים

פארק הירדן – 8 מסלולי טיול טחנות קמח עתיקות ועוד

מחפשים שמורת טבע מרהיבה ועשירה במסלולים? מחפשים נקודה צפונית בה ניתן לעשות קמפינג, פיקניק, להיכנס למים, לראות עתיקות ואף לחוות טיול ליילי? מוזמנים להכיר את פארק הירדן! מקום מדהים בו יש המון מה לראות ולחוות.

קרא עוד »

קחו בחשבון, אטרקציות בצפון וברמת הגולן

עוד

מסעדות-בחרמון

עוד

ספא ברמת הגולן

עוד