צימרים המקבלים כלבים בצפון

צימרים בצפון הכנרת למשפחות וזוגות בחד נס שברמת הגולן.

מתחמי צימרים המקבלים כלבים בצפון הכנרת בברכה

תוכן עניינים

צימרים המקבלים כלבים בצפון במתחמים מיועדים לכך

איזה כיף שיש צימרים המקבלים כלבים בצפון הארץ – ברמת הגולן בפרט, ספציפית ביישוב חד נס (צפונית לכנרת). EXPLORER צימר בצפון מצא עבורכם מתחמי אירוח כפרי בצפון עם אפשרות לכלבים, כולל פינוקים לאנשים שאסור לפספס! בואו נדבר על חופשה ברמת הגולן עם הכלב.

הכלב שלכם הוא חלק מהלב שלכם, חלק מהמשפחה ועבור אנשים מסוימים, הוא חלק בלתי נפרד מחייהם. אם ככה, כשיוצאים לחופשה ברמת הגולן ובצפון, חשוב להושיב במושב האחורי של הרכב גם את האדון או הגברת עם הפרווה. ארזתם בגדי ים? בואו נדבר על צימרים בצפון עם בריכה מחוממת, סוויטות ברמת הגולן עם ג'קוזי מבעבע ועוד. המשותף להם? הם מתחמי סוויטות עם אפשרות לכלבים. 

חופשה ברמת הגולן עם הכלב!

אין כמו חופשה ברמת הגולן, במיוחד אם היא עם הכלב שלכם. יוצאים לנופש בקרוב? בואו נדבר על מתחמי צימרים עם כלבים, סוויטות בצפון עם הכלב ועוד. ישנן סוויטות בוטיק בצפון בכמויות בהחלט היסטריות, אבל אין הרבה מתחמי אירוח כפרי בצפון שמקבלים כלבים.

מתחמי צימרים עם כלבים ברמת הגולן זה מה שאתם צריכים, אם אתם לא מדמיינים את עצמכם משאירים את הכלב בפנסיון. יחד עם צימר מפנק ברמות על, תקבלו גם מרחב רב בחצר עבור השתובבות הכלב שלכם. חשוב לציין, אם מדובר בכלב ענק ומאוד שובב, יהיה עליכם לעדכן זאת מראש.

צימרים בצפון עם כלבים עם החבר הכי טוב על 4 ולא רק. יש צימרים שמקבלים בעלי חיים.

נופש כפרי ברמת הגולן עם הכלבים

צימרים עם כלבים בצפון בצפון הארץ במתחמי צימרים המקבלים כלבים בתאום מראש.

מגיעים צפונה ולא מוותרים על הכלב שלכם? צודקים, הוא חלק מהמשפחה! וכמו כל משפחה, גם לכם כדאי לברר על סוויטות משפחתיות בצפון, צימרים למשפחה עם בריכה מחוממת ועוד. נכון, להכניס את הכלב לבריכה זה מעט בעייתי ולא תמיד אפשרי בכל מתחמי האירוח, אבל לפחות אתם תוכלו להנות מבריכה SUPER מפנקת, מחוממת ופרטית!

רוצים צימר בהנחה בצפון עם בריכה? אתם מוזמנים לבדוק מה EXPLORER צימר בצפון מציע לכם – מגזין תיירות ברמת הגולן. המגזין מאפשר לכם לרכוש חופשה בצפון בהנחה, סוויטות בהנחות ברמת הגולן, צימרים עם אפשרות לכלבים בהנחה ועוד. 

הנחות על חופשה ברמת הגולן: חד נס עם הכלב!

הנחות על חופשה בצפון ניתנות על מתחמי סוויטות עם בריכות פרטיות ומחוממות, הנחה על צימרים עם ג'קוזי גדול, על מתחמי אירוח כפרי ועוד. צימרים המקבלים כלבים בצפון בדרך כלל יציעו לכם את האפשרות של שחרור הכלב בחצר, אבל כמובן שיהיה כדאי לוודא זאת מראש.

בעוד שישנם מתחמי אירוח כפרי בחד נס עם חצרות יחסית קטנות, תמיד תוכלו למצוא גם סוויטות המקבלות כלבים עם חצרות ענקיות. בכל מקרה, בין אם אתם הולכים על אירוח כפרי בצפון עם חצר קטנה, או סוויטות בחד נס למשפחות עם חצר ענקית, זה עדיף מאשר להשאיר את הכלב בפנסיון. 

גם אם לא יהיה מרחב רב לכלב להתרוצץ, הוא עדיין ישמח שהוא אתכם. ואתם? אתם תשמחו שהגעתם למתחם צימרים מפנקים ביותר, עם רמת הניקיון הגבוהה שניתן למצוא.

צימר עם עיסוי בצפון והכלב משתזף בשמש

תוכלו להתענג על סוגי שירותים שונים, כולל עיסוי בהזמנה מראש ובתוספת תשלום, ארוחת בוקר או ארוחת ערב בתוספת תשלום, טיפולי ספא ועוד. אתם הולכים להתענג על החיים האלו ולשכוח מכל מה שהטריד אתכם אפילו קצת, וכדאי מאוד גם לדאוג מראש לאיזו אטרקציה מומלצת בצפון.

מחפשים אחר אטרקציות מומלצות עם כלבים ברמת הגולן?

אנחנו ממליצים על טיולים רגליים במסלולי הליכה יפהפיים, למשל מסלול יהודייה. חשוב לציין, לא בכל מוקדי הטבע בצפון ניתן לשחרר את הכלב ללא רצועה. ישנן שמורות טבע ומוקדים אשר מאופיינים עם מחייתם של בע"ח נדירים, ככה שיהיה עליכם לקרוא את השילוט במקום הספציפי אליו אתם מגיעים.

טיולים עם הכלב בצפון | מסלולי כלבים ברמת הגולן

לאחר יום של טיולים בטבע עם הכלב, אתם תרצו להגיע למתחם סוויטות יוקרתיות בחד נס, צימרים כפריים וכדומה. צימר כפרי בחד נס נראה אחרת לגמרי בלילה, מאשר האופן בו הוא היה נראה ביום. הגעתם אחרי יום טיולים ארוך ועם שרירים כאובים?

דמיינו את עצמכם ישובים בחצר מפנקת ביותר, עם מתחם BBQ ואולי מטבח חוץ, ערסלים ונדנדות, בריכה משותפת גדולה, נוף לכנרת וכוס יין משובח. מה צריך חוץ מזה? לא הרבה, אבל יש עוד אם תרצו. למשל. אתם יכולים לדאוג מראש לאיזו סדנת אוכל מגניבה!

טיולי ג'יפים בצפון בנהיגה עצמית בכנרת, טיולי רייזרים ותומקארים ברמת הגולן

הנחה על צימרים המקבלים כלבים בצפון

תוכלו להזמין למתחם צימרים ברמת הגולן סדנה להכנת פיצות, שוקולד וגם גבינות. כיף גדול שמותאם מאוד לקבוצות, אירועים, זוגות. אם אתם מחפשים אחר צימרים המקבלים כלבים בצפון ובחד נס, אנחנו מזמינים אתכם כבר עכשיו לברר לגבי הנחות צימרים, הנחה על סוויטות בצפון שמקבלות כלבים ועוד.

ההנחה ניתנת דרך אתר EXPLORER צימר בצפון – מגזין התיירות שלכם. הרכישה היא אונליין ומאובטחת, הכיף כבר בפתח ואתם מוזמנים לארוז בגדי ים! מצאתם לעצמכם צימר עם בריכה מחוממת המקבל כלב בסופ"ש הקרוב!