צימרים עם בריכה פרטית - Eden's Boutique

צימרים עם בריכה פרטית בכל צימר במתחם

צימרים עם בריכה פרטית בצפון ביישוב חד נס רמת הגולן, ג'קוזי קמין, וסאונה במתחם ספא פרטי 

צימרים עם בריכה פרטית 1

הסוויטה

צימרים עם בריכה פרטית 2

מטבחון

צימרים עם בריכה פרטית 3

חדר רחצה פרטי

צימר יוקרתי בחד נס לזוגות ומשפחות

סוויטת ענתיק

סוויטה עם בריכה פרטית בפרטיות מושלמת!

עדנ'ס בוטיק צימר יוקרתי למשפחות

סוויטה יפנית

סוויטה משפחתית עם מתחם ספא ובריכה פרטיים!

צימרים יוקרתיים בחד נס עם בריכה פרטית בכל צימר

סוויטה מודרנית

סוויטה עם בריכה פרטית בפרטיות מושלמת!

צימר יוקרתי לזוגות הסוויטה המרוקאית עם ג'קוזי גדול בסוויטה

סוויטה מרוקאית

ללא בריכה מתאימה לזוג + 2 ילדים

צימרים עם בריכה פרטית בכל צימר!

רמת הגולן לא מפסיקה לפרוח ולקבל תיירים כל השנה, במיוחד מטיילים שמחפשים אחר צימרים עם בריכה פרטית ומחוממת לכל ימות השנה. בואו נדבר על תענוגות עולם שנמצאות ברמת הגולן, עם בריכות פרטיות וסוויטות מלכותיות!

מחפשים אחר צימר זוגי עם בריכה פרטית? אולי בכלל סוויטה למשפחות ברמת הגולן ולקבוצות? בין אם ככה או ככה, אנחנו כמעט מפצירים בכם לברר את כל הפרטים מראש! אין ספק, בכדי למנוע אי נעימויות כאלו ואחרות, מומלץ יהיה לברר מראש כל פרט ופרט, וזאת בכדי שכולם יוכלו להנות מחוויית אירוח כפרי בצפון במיטבה. אז מה נברר מראש, חוץ מהעניין של צימר עם בריכה מחוממת ופרטית?

תיירות ברמת הגולן וצימרים עם בריכות מחוממות

אם אתם מגיעים לרמת הגולן בקרוב, כדאי לדעת שיש שיעורי בית להכין! למשל, ידעתם שבאזור רמת הגולן ישנן אטרקציות אשר מיועדות למהלך כל ימות השנה ועבור כל סוגי המטיילים? מעבר לאטרקציות בצפון, ישנם גם צימרים שלא נחים ולא מפסיקים לפנק אורחים מכף רגל ועד ראש.

סוויטות בחד נס עם בריכות פרטיות מציעות לכם תפנוקי עולם, כאלו ששמענו עליהם בסיפורים. מה למשל? אוקי, בואו נדבר רגע על צימר עם עיסוי שוודי ובריכה פרטית ברמת הגולן. סוויטות בצפון עם עיסוי (אפשר עיסוי שוודי ואפשר גם סוויטה טיפולי ספא שונים ועיסויים מגוונים), זו בעצם חבילה שאנשים רבים רוכשים עבור אירועים מיוחדים.

חבילות נופש לאירועים מיוחדים בחד נס

החבילה של סוויטה בחד נס עם טיפולי ספא או עיסוי, היא דיל צימרים בצפון שאפשר להתאים אישית לכל אורח ואורחת. למשל, אם אתם רגישים לכל מיני שמני עיסוי, תוכלו לעדכן זאת מראש ולהימנע ממצבי סיכון שונים.

אז מה היה לנו עד כה?

היו לנו צימרים עם בריכה פרטית בחד נס, שמציעים לכם להתפנק גם על חבילת צימר עיסוי בצפון. מעבר לחבילות סוויטות ברמת הגולן עם עיסויים, חשוב כמובן גם לדבר על ארוחת בוקר עשירה ו-SUPER מפנקת! בין אם אתם מגיעים רעבים ליישוב חד או אלי קצת פחות, אין ספק שבשלב מסוים אתם תרצו להתנפל על צלחת מפנקת של תפנוקי ומטעמי אמת!

מה נאכל במתחמי אירוח ברמת הגולן?

צימר בצפון עם ארוחת בוקר מאפשר לכם ליהנות ממטעמים שונים ומגוונים, ואפילו תוכלו למצוא סוויטות עם בריכות פרטיות וארוחת בוקר הכוללת גבינות ביתיות, טעים ממש. לידיעתכם, סוויטה בחד נס עם ארוחת בוקר היא מומלצת ביותר כשהיא מלווה בכוס יין משובח!

וזה עוד משהו שכדאי לברר מראש, ישנם צימרים בחד נס עם בריכה פרטית שמגישים לכם בקבוק יין במתנה, ישנן סוויטות ברמת הגולן עם בריכה מחוממת שמציעות לכם פירות ושוקולדים, כך שכדאי לברר זאת עוד לפני רכישת דיל הצימרים. עוד דברים שמומלץ לדעת כשמגיעים למתחמי אירוח כפרי בחד נס? בואו נדבר החצרות של מתחמי אירוח בחד נס.

חצרות של מתחמי סוויטות עם בריכה פרטית

אירוח כפרי בצפון כולל שלל מתחמים שונים, חלקם בעלי חצרות ענקיות, חלקם האחר בעלי חצרות המתאימות אפילו לאירועים קבוצתיים. בעוד שתוכלו למצוא בחד נס צימר לקבוצות גדולות, תוכלו גם למצוא צימר זוגי המאפשר לכם פרטיות מושלמת.

בין אם אתם הולכים על דיל כזה או אחר, בדרך כלל אתם תוכלו להנות מחצרות ענקיות ופרטיות לחלוטין. בכל מקרה, תמיד אפשר להתבונן בתצלומים של המתחם ושל החצר, ככה שתוכלו להבין בדיוק אם המקום עונה על צרכיכם. והיכן מבררים את כל המידע הזה? בדיוק כאן, באתר EXPLORER צימר בצפון – מגזין תיירות ברמת הגולן וביישוב חד נס.

EXPLORER צימר בצפון: כל המידע על צימרים עם בריכה פרטית

אקספלורר צימר בצפון מרכז עבורכם את כל המידע הכי לוהט וחשוב על תיירות בצפון, כולל טיפים על מתחמי אירוח עם בריכות פרטיות בחד נס. בין אם אתם מטיילים כזוג או כמשפחה, אתם מוזמנים להתייעץ עם בעלי המתחם בו אתם עומדים להתארח.

אתם יכולים לברר לגבי אטרקציות מומלצות בצפון, מסעדות טובות ברמת הגולן, אטרקציות שטח בצפון, ג'יפים לנהיגה עצמית ועוד. מחפשים אחר אטרקציות EXTREME ברמת הגולן? מומלץ לשקול סנפלינג או טיול רייזרים בשטח (אפשר גם טיול ג'יפים ברמת הגולן בחורף, בשלג!). ואם אנחנו חוזרים לרגע לנושא שעבור התכנסנו כאן, צימרים עם בריכה פרטית בצפון, הרי שחשוב לדבר על רמת הניקיון!

צימרים נקיים בצפון עם בריכות פרטיות מחוממות

צימרים נקיים בצפון אפשר למצוא בקלות ביישוב חד נס, העיירה הצפונית שכוללת בתוכה עשרוץ מתחמי סוויטות נקיות עם בריכה פרטית. EXPLORER צימר בצפון מרכז עבורכם מידע אך ורק על מתחמי אירוח נקיים בצפון, כאלו שגאווה וכיף לדבר עליהם.

אם אתם לא בטוחים בכל דבר כזה או אחר, כולל עניין הניקיון, אתם בהחלט מוזמנים לברר ביקורות על המתחם בו אתם עומדים להתארח. בימינו הדיגיטליים, כבר כמט לכל מתחם צימרים יוקרתיים בצפון יש דף פייסבוק, שם אפשר לברר ביקורות בקלות.

מתכננים להגיע לרמת הגולן? בדקו כעת דיל צימרים בהנחה אונליין – הדרך הבדוקה לחסוך כסף על חופשה ברמת הגולן! (רכישה מאובטחת)

חוות דעת

מה אומרים עלינו

הרגשת ניתוק מוחלטת. סוויטות יוקרתיות יפות להפליא. נופשון של 48 שעות בלי לצאת מהצימר, חוויה שלא נשכח לעולם.   
תמר רחמינוב
תמר רחמינוב
נופש זוגי
קרא עוד
צימר מושלם עם גינה פסטורלית מהממת ומרגיעה. שהינו פעמיים בסוויטה המרוקאית המרווחת ונהנינו מכל רגע. חגית בעלת המקום תמיד דואגת שלא יחסר דבר והיחס החם שווה הכל. מומלץ בחום!
אורלי ג'ונס
אורלי ג'ונס
נופש משפחתי
קרא עוד
אתר נופש יוצא מן הכלל. נקי מאד ומסודר למופת. התארחנו בסוויטה הענתיק עם בריכה מחוממת בסוויטה ונהנו מאד מכל רגע
רז קלר
רז קלר
נופש זוגי
קרא עוד
מקום מושלם לחופשה זוגית או משפחתית. המתחם מתוחזק ברמה גבוהה. חגית ואיציק הם מארחים למופת, אדיבים וניעימים. מאוד נהננו ובטוח שעוד נחזור.
הקודם
הבא

הזמינו עכשיו: צימרים עם בריכה פרטית

Eden's Boutique אחד מבין המתחמים המושקעים ביותר ברמת הגולן והצפון בכלל – סוויטות יוקרתיות עם בריכה פרטית וסאונה