3 צימרים עם בריכה מחוממת וסאונה פרטית

טרה נוסטרה בחד נס

3 צימרים עם בריכה מחוממת בצפון הכנרת: טרה נוסטרה בחד נס

טרה נוסטרה בחד נס

מתחם צימרים עם בריכה מחוממת וסאונה פרטית בכל סוויטה בעיירה חד נס רמת הגולן ממש בצפון הכנרת 

3 צימרים עם בריכה מחוממת - טרה נוסטרה 1

הסוויטה

3 צימרים עם בריכה מחוממת - טרה נוסטרה 2

מטבחון

3 צימרים עם בריכה מחוממת - טרה נוסטרה 3

חדר רחצה פרטי

טרה נוסטרה בחד נס - צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה

אחד האזורים היותר יפים ברמת הגולן והצפון, הוא האזור שמקיף את יישוב חד נס. ביישוב נמצא גם את מתחם טרה נוסטרה, צימרים עם בריכה מחוממת לזוגות, סוויטות למשפחות, ג'קוזי וסאונה פרטיים בצימר ובריכה מחוממת במתחם משותף. מה עוד? בואו נדבר על פינוקים!

אנשים מגיעים לבקר ביישוב חד נס מכל רחבי העולם, ולא רק בגלל שהוא מקורה לימת הכנרת ולהר החרמון. מעבר לכך שיישוב חד נס מקורב לכל כך הרבה אטרקציות מהממות בצפון, ביישוב עצמו תמצאו מתחמי אירוח כפרי שלא נופלים ממתחמים מאוד יוקרתיים בחו"ל. מחפשים אחר חופשה ברמת הגולן? מתחם טרה נוסטרה מציע לכם צימרים עם בריכה מחוממת לזוגות וג'קוזי מפנק, צימרים בחד נס עם סאונה פרטית, בריכה מחוממת לכל ימות השנה ועוד.

טרה נוסטרה 3 צימרים עם בריכה מחוממת בחד נס: ככה חווים צימרים ב-2020

מתחם טרה נוסטרה כוללן בתוכו לא פחות מאשר 3 בקתות אירוח מפנקות במיוחד, כאשר לכל בקתה וצימר ניתן להוסיף ארוחת בוקר עשירה. אם אתם מחפשים אחר צימר עם בריכה מחוממת וארוחת בוקר, זהו המקום להגיע אליו. מדובר בארוחות באמת מפנקות, כאלו שיגרמו לכם לפתוח את הכפתור בג'ינס, להתרווח אחורנית בכיסא ולהודות על החיים האלו.

ומה יותר טוב מאשר צימר עם בריכה מחוממת, סאונה, ג'קוזי וארוחת בוקר?

נופש מושלם ברמת הגולן חייב לכלול את זה! בכל מקרה, בין אם אתם מחפשים אחר צימר לזוגות או צימרים ברמת הגולן למשפחות, במתחם טרה נוסטרה תוכלו למצוא גם את זה וגם את זה. כמובן, שבמתחם גם ישנה חצר גדולה המיועדת לבילויים שונים, כמו למשל ה-FUN של BBQ. מתכננים ברביקיו? אולי בישולים קצת יותר רציניים? קבלו צימרים עם בריכה מחוממת, מטבחונים מאובזרים, פינת מנגל ועוד.

אווירה קסומה של אירוח כפרי בחד נס

כשמטיילים בחצר של מתחם טרה נוסטרה, קשה מאוד להתעלם מהעובדה שהושקעה במקום המון אהבה. זה ניחן בפרטים הקטנים, בתאורה המותאמת, בצמחייה שמקיפה את אזור התיירות בצפון ועוד.

אם חיפשתם אחר אווירה ייחודית של סוויטות בצפון, וילות ברמת הגולן וכדומה, הגעתם למקום הכי נכון. אתם מוזמנים להכיר וילות בצפון עם כל הפינוקים, כולל סוויטה בצפון עם בריכה מחוממת. כיף ענק! ואם כבר מדברים על כיף ענק, חובה לדבר על אטרקציות בצפון.

אטרקציות שאפשר לשלב עם צימר בצפון

מחפשים אחר אטרקציות ברמת הגולן והאזור? הצוות של מתחם טרה נוסטרה ממליץ על טיולי ג'יפים לזוגות בצפון, טיולי שטח למשפחות בג'יפים לנהיגה עצמית, קייקים ואבובים, אטרקציות בכנרת ועוד. שימו לב, במתחם טרה נוסטרה, כמו במתחמים נוספים ביישוב חד נס, תוכלו להנות מדילים של צימרים בעלות נמוכה בצפון.

מאחר שמתחם טרה נוסטרה דואג לפרסם את עצמו ולא תלוי בגורמים חיצוניים של שיווק, ניתן להעניק לנופשים אירוח צימרים זול ככל הניתן ומבלי לפגוע באיכות האירוח. מחפשים אחר צימר לא יקר לחגים? זה המקום להגיע אליו, אפשר להדליק את ה-WAZE ולצאת לדרך.

צימר לזוגות | צימרים משפחתיים | חושפה ברמת הגולן

בכל מקרה, בין אם אתם מחפשים אחר צימר עם עיסוי, צימרים בצפון עם טיפולי ספא, סוויטות עם ארוחת בוקר, או כל סוג נופש אחר ברמת הגולן, מצאתם את מה שחיפשתם. המתחם הוא מתחם של צימרים עם בריכה מחוממת בהתאמה אישית לכל דבר, כאשר ניתן להתאים צימרים לאירועים מיוחדים גם כן.

רוצים צימר להצעת נישואין? אולי מתחם לערוך יום הולדת עם הפתעה קטנה ב-2020? ימי הולדת ניתן לערוך במתחמי צימרים עם התו סגול בצפון. אם אתם צריכים מידע נוסף, צוות האירוח של מתחם טרה נוסטרה מחכה לשיחתכם. בהצלחה!

תיהנו!

אתר "Explorer צימר בצפון" אינו מתיימר להיות פלטפורמה מדרגת ולכן אנו נפנה אתכם לפלטפורמות אמינות שבהן נרשמות חוות דעת מאורחים אמיתיים שהתארחו במקום האירוח ללא כל השפעה משוחדת כזו או אחרת. אנו דוגלים בשקיפות והצגת מקום האירוח באופן הכי אותנטי שרק אפשר. כאן באתר תוכלו לדבר או לשלוח הודעה ישירות אל המתחם ולקבל את המחיר הטוב ביותר וללא מחירים מנופחים ועמלות מיותרות, למה? אתר שייך ומנוהל ע"י המתחמים עצמם. במקרה של בעיה אנו עומדים לרשותכם בכל זמן וניתן לפנות בהודעה להנהלת האתר תודה – חופשה מהנה ובטוחה   

חוות דעת

מה אומרים עלינו

David
David
ישראל
קרא עוד
מאיפה להתחיל ..... אממ .... ??? אולי אתחיל עם הסגנון הנהדר של הבקתה, מעוצב אבל מחבק, או אולי אתחיל עם הדגש על הפרטים הקטנים, מהפינוקים שמחכים רק שנגיע, מהטעם הטוב של הריהוט, מהחלוקים והכפכפים ..? או אולי בגלל המיטה הנוחה כל כך שלא רוצים לצאת ממנה ואיכות כיסויי המיטה והכריות? או למיקום המעולה מול הכנרת ??? לא, אני חושב שאני אתחיל עם החשוב ביותר ... מהמארחים שלנו - ויקי וחזי המקסימים! שום דבר לא משתווה לאדיבות והחום של השירות שקיבלנו, תשומת הלב, המאמץ לספק יותר מהצפוי, לדאוג לכל הדברים, ולתת לנו להרגיש הכי בנוח! זה מה שעושה את ההבדל הגדול !! כל צימר הוא השתקפות של בעליה וללא ספק הבקתה היפה, הנקייה והנוחה שהיה לנו העונג ליהנות ממנה, היא השתקפותה של המארחים שלנו. בדאגותיי ובדרישותיי השונות במקצת, ויקי הראתה יותר מדאגה (באופן חיובי כמובן) וכל זה נעשה בטעם טוב ובסבלנות יוצאת מן הכלל. ללא ספק שנחזור שוב בחופשה הבאה!!! רק מקווה שיהיה לנו מקום 🙂 תודה באמת על הכל!!! 10000% מומלץ!
ישצוגן
ישצוגן
ישראל
קרא עוד
המארחים נחמדים מאוד ואדיבים, הצימר נקי מאוד ומסודר, מאוד מרווח ונוח, מקום שקט ואיזור פרטי, ריח נפלא של המצעים והמגבות. יש בצימר מכונת אספרסו עם קפסולות וגם שתיה קלה ושוקולד לאורחים. במילה אחת מקום מדהיייייים
Shay
Shay
ישראל
קרא עוד
בעלי המקום כבר חשבו על הכל. לנו נשאר רק לנוח ולהנות. מומלץ! אהבו · הצימרים נמצאים במקום מושלם. בעלי המקום נותנים אחלה שירות!!!!!! מאוד נקי. הכל נראה חדש. המתחם מוקף עצים, אוירה ממש מעולה. מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ
הקודם
הבא

שרינו מקום עכשיו: התקשרו למתחם טרה נוסטרה צימרים עם בריכה מחוממת

טרה נוסטרה הינו מתחם צימרים עם בריכה מחוממת המארח זוגות מאושרים לתפארת במשך שנים