צימרים יוקרתיים למשפחות

פרדייז ברמה - חד נס

אם עדיין לא ביקרתם במתחם פרדייז ברמה חד נס, אנחנו שמחים להציג בפניכם צימרים יוקרתיים למשפחות עם כל הפינוקים. צימרים עם ג'קוזי פרטי, בריכה משותפת ואוויר צלול כיין-רמת גולן מקומי. בואו נדבר על צימרים לקבוצות ומשפחות בצפון.

ישנם לא מעט צימרים יוקרתיים למשפחות באזור רמת הגולן, אז איך מאתרים סוויטות מפנקות שיתאימו בדיוק לכם? בואו ליהנות מהנופש שלכם ביישוב חד נס, הנמצא קרוב מאוד לאטרקציות מעולות ומסעדות, מסלולי טיולים ברמת הגולן ועוד. מחפשים אחר מקומות לינה בחד נס? ריכזנו עבורכם כאן מידע חשוב, בואו נדבר על כל מה ששווה ברמת הגולן.

סוויטות יוקרתיות למשפחות וקבוצות

אתם חיפשתם צימר עם ג'קוזי ענק ליד המיטה, ואנחנו איתרנו עבורכם מתחמי סוויטות וצימרים מפנקים ביישוב חד נס. הדליקו את האווירה הרומנטית בחורף, כנסו אל הבריכה המשותפת בקיץ ובגדול, תתחילו ליהנות מהחיים, הגעתם לרמת הגולן.

צימרים בצפון למשפחות עם ג'קוזי ובריכה מחוממת מקורה פרדייז ברמה
מתחם צימרים יוקרתיים בצפון למשפחות וקבוצות עם בריכה מחוממת

צימרים יוקרתיים - "פרדייז ברמה"

EXPLORER צימר בצפון – מגזין תיירות של צימרים יוקרתיים וסוויטות, מאתר עבורכם את המידע הרלוונטי והבולט. זאת, בכדי שאתם תוכלו להגיע אל החופשה שלכם כאשר כל הפרטים ברורים עד כמה שניתן. פרדייז ברמה מספק לאורחיו את החופשה המושלמת, הכוללת גם בריכה מחוממת ומשותפת. חוץ מהבריכה המשותפת, במתחם פרדייז ברמה גם תמצאו 4 צימרים יוקרתיים למשפחות וקבוצות.

סוויטות יוקרתיות למשפחות וקבוצה

פרדייז ברמה מתחם צימרים בצפון למשפחות וסוויטות יוקרתיות לזוגות

צימר עם כל האבזור והפינוק בחד נס

מעבר לבריכה מושלמת עבור כל ימות השנה, במתחם פרדייז ברמה גם אפשר ליהנות ממיטות שיזוף, מטבחונים מאובזרים, מכונות קפה ועוד. בחורף אנחנו מזמינים אתכם להתפנק וליהנות מפיזור חום אידיאלי בתוך צימר באווירה רומנטית עם ג'קוזי. הג'קוזי, אגב, הוא פרטי בתוך הצימר וצמוד למיטה.

צימר יוקרה זוגי עם סידור פרחים

בהחלט ניתן לסגור אירועים רבי משתתפים במתחם פרדייז, היות והמתחם מספיק גדול בכדי להכיל קבוצות. תוכלו לקיים במתחם אירועים משפחתיים עם צימרים וטיפולי ספא. צימרים ברמת הגולן מתאימים גם עבור אירועי גיבוש לעובדים בחברות קטנות. המעוניינים להתארח במתחם צימרים ולהפתיע את בן הזוג או אחד מבני המשפחה בהפתעה מיוחדת של סידור בלונים או פרחים, דברו איתנו לפני. אגב, אם אתם מגיעים אל מתחם פרדייז כזוג, ההמלצה היא להזמין צימר עם סידור פרחים ובלונים, יש כאן מומחית על בעיצובי אירועים, ושמה נועה לוי - Noa Levy Design (בעלת המתחם).

צימרים יוקרתיים למשפחות 1
טיפולי ספא ברמת הגולן - צימר עם עיסוי מפנק בסוויטה

צימרים בצפון למשפחות עם עיסוי (מסאז')

צימרים יוקרתיים למשפחות עם עיסוי, הם אופציה מצוינת עבור הורים המעוניינים לקבל את המרגוע האמיתי. לאחר יום טיולים ברמת הגולן עם הילדים, יש סיכוי טוב שאתם תצטרכו הרפיה מוחלטת של הגוף והנפש. לכן, כדאי כבר עכשיו לברר לגבי הנחות על צימרים עם עיסוי ברמת הגולן. ישנם סוגי עיסויים שונים אשר ניתן לקבל, כמו למשל עיסוי רפלקסולוגיה ואבנים חמות, ועוד. שימו לב, אנו נשמח להתעדכן במידה ואתם רגישים לשמני עיסוי או לקרמים-גוף למיניהם. העיסוי הניתן לאורחי פרדייז ברמה, הוא על ידי מעסות ומעסים מקצועיים ומומלצים בלבד.

מתחם צימרים מותאם משפחות פרדייז ברמה

אטרקציות ברמת הגולן | אירוח יוקרתי בחד נס

פשוט אי אפשר להגיד את צמד המילים "רמת הגולן", מבלי לציין את סוגי האטרקציות הרבות באזור. באזור חד נס תוכלו לבקר בלא מעט מוקדים תיירותיים לוהטים, כמו למשל שמורת הטבע גמלא. איתרתם צימרים יוקרתיים למשפחות בסופ"ש? עכשיו הגיע הזמן להחליט על מסלול טיולים מומלץ בצפון.

בשמורת הטבע גמלא תוכלו ליהנות מנופים יפהפיים וממסלולי הליכה ברמת קושי קלה עד בינונית. במהלך הדרך, תוכלו גם ליהנות ממוקדי מים קרירים. עם צימר מפנק, ג'קוזי צמוד למיטה וגם עיסוי בסוף היום, אי אפשר לטעות – פרדייז ברמה חד נס. 

הכנת צימרים לכל סוג של אירוע בתאום מראש

הכירו את נועה בעלת מתחם הצימרים "פרדייז ברמה" אמנית מיוחדת ומבוקשת מאד. מאחוריה סידורי פרחים בבית הנשיא, ואירועים רשמיים רבים אחרים. אז עם חשבתם להזמין צימר או סוויטה עם סידורי פרחים ובלונים ברמה גבוהה, ובכך להרשים ולהפתיע את בן או בת הזוג. חייכו מצאתם בגדול.