צימרים יוקרתיים לזוגות | 28 סוויטות יוקרה

צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון הארץ בשילוב טיפולי ספא במתחמי צימרים לזוגות בלבד.

בחרו נופש רומנטי מבין 28 צימרים יוקרתיים לזוגות

תוכן עניינים

פנינה בגולן ממלכה קסומה בחד נס

צימרים בצפון הכנרת ביישוב חד נס - פנינה בגולן הינו מתחם שבו 2 וילות מפנקות ועוד 4 סוויטות יוקרתיות ליד אזור החצר שבו מתקני נופש לקבוצות ומשפחות עם בריכה מחוממת גדולה מרשימה ביותר. פנינה בגולן חד נס: חוות דעת מאומתות (9.1 בוקינג) מתחם סוויטות פאר לקבוצות, משפחות וזוגות.
לקבוצות גדולות

עדנ'ס בוטיק - חד נס

מתחם צימרים יוקרתיים בצפון הכנרת עם 4 סוויטות יוקרתיות. לשלוש סוויטות ישנן בריכות פרטיות בפרטיות, עם אפשרות של טיפולי ספא.
בריכות פרטיות

אהבתיה - חד נס

מתחם צימרים בצפון הארץ אהבתיה חד נס. 3 סוויטות שלכל אחת מהן בריכה פרטית וג'קוזי ספא רותח ונוף אל הכנרת בפרטיות.
בריכות פרטיות

רומנטיקה במרום

רומנטיקה במרום מתחם צימרים במושב כחל ליד ראש פינה בגליל העליון. מתחם ובו 3 בקתות עץ פסטורליות ומתחם בריכה מפנק ומושקע.
ג'קוזי ספא

הליוס סוויטות יוקרה

הליוס הוא אחד המתחמים היוקרתיים והטובים שיש לצימרים בצפון הארץ להציע. במתחם 4 סוויטות מפנקות ומתחם בריכה ענק.
סוויטות יוקרה

גן העדן של ליאורה בחד נס

ליאורה אישה מקסימה מאד ומלאת רוגע ושלווה. ליאורה תפנק אתכם במתחם הפסטורלי שלה, שבו 2 צימרים בעבודת עץ ייחודית שלכל אחד מהם חצר ומרפסת עם ג'קוזי ספא בפרטיות טוטאלית ובריכה אחת גדולה משותפת ל-2 הבקתות. גן העדן של ליאורה בחד נס: חוות דעת מאומתות (9.8 בוקינג) 2 צימרים כפריים ובריכה.
בקתות עץ

מתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות בעלי דירוג גבוהה 100% פרטיות

סוויטות יוקרתיות לזוגות 🍒 בשלוות נפש

צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון

צימרים יוקרתיים לזוגות בפרטיות ובריכה פרטית, מקום חווייתי של הנאות החיים עם כל אביזרי הנוחות הטובים.

צימרים יוקרתיים לזוגות עם ג'קוזי ספא חיצוני ובריכה
צימר בוטיק בצפון עם בריכות פרטיות לכל צימר יוקרתי לזוגות.
סוויטה יוקרתית לזוגות אשר מתאימה גם למשפחה גדולה עם ילדים

צימרים יוקרתיים לזוגות עם מתקני נופש מבודדים ופרטיים

אם אתם אוהבים את החיים הטובים, אין ספק שמתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות הם בשבילכם, ולא רק בגלל 100% הפרטיות שתהנו ממנה. בואו נדבר על היתרונות שיש במתחמי צימר יוקרתי לזוג, ובנוסף, נרחיב גם מה קיים במתחמים האלו. חופשה יוקרתית בצפון ב-2022, ככה נראית:

אין כמו אזור רמת הגולן, בין אם אתם מגיעים לבקר בו בחורף או בקיץ, בסתיו או באביב. אתם מוזמנים להנות מנופים קסומים במיוחד, כולל כל מיני מסלולי מים מרהיבים ביופיים, וזאת בצמוד ללינה במתחמי נופש יוקרה בצפון. עם כל מתקני הנופש, כל הפרטיות וכל הפסטוראליות בכל פינה – ככה הנופש שלכם נראה ב-2022. הנה קצת מידע לגבי סוויטות יוקרה לזוגות עם 100% פרטיות, צימרים יוקרתיים לזוגות בחד נס ועוד.

צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון הארץ בשילוב טיפולי ספא במתחמי צימרים לזוגות בלבד.

סוויטת יוקרה ונופש לזוג עם נוף פתוח ישירות לכנרת

ישנן לא מעט סוויטות יוקרה לזוגות, בין אם אתם מחפשים אותן באזור סובב כנרת, או שמא אתם מחפשים אותן באזורים אחרים בצפון. צימרים יוקרתיים מגיעים בשלל עיצובים וגדלים, ככה שאתם לחלוטין מוזמנים לבחור את הצימר הכי מדויק עבורכם.

אנחנו מזמינים אתכם למשל להכיר צימר יוקרתי לזוג בצפון עם נוף לכנרת, אפילו ישירות לכנרת. אגב, ישנן גם לא מעט סוויטות יוקרתיות בצפון עם נוף להרי הכנרת ולגליל המערבי. בין אם אתם אוהבים להביט בכנרת עצמה או בהרים המקיפים אותה, תוכלו למצוא צימרים יוקרתיים שיתאימו בדיוק למטרות האלה – מטרות של עונג במשך כל הסופ"ש!

צימר יוקרה לזוג עם סאונה, ג'קוזי ופרטיות בלי סוף

ואם כבר מדברים על עונג, אנחנו גם רוצים שתכירו צימר יוקרתי לזוג בצפון שמגיע עם סאונה פרטית משלו, במקרים מסוימים ובמתחמים מסוימים – גם ג'קוזי פרטי ובריכה צמודה. בין אם אתם בוחרים סוויטות יוקרה לזוגות בצפון, או סוגרים לעצמכם לסופ"ש איזה צימר יוקרתי עשוי עץ, סוויטה זוגית בחד נס, אתם עושים נכון.

אמה-מה, רק אל תשכחו להוסיף ל"תבשיל" הנופש שלכם גם איזו אטרקציה טובה. כדאי לדעת, צימר יוקרתי לזוג בצפון יכול להגיע גם עם אטרקציה לזוג שאתם סוגרים ומזמינים מראש, למשל אטרקציות של עיסוי, סדנאות בישול, ארוחות שף ועוד.

צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון - בחד נס ישוב ברמת הגולן הממוקם בצפון הכנרת

צימר יוקרתי בצפון לזוג עם עיסוי מפנק בסוף השבוע

אתם יכולים לסגור לעצמכם לסוף השבוע סוויטה יוקרתית לזוג עם ג'קוזי פרטי, שלדיל הנופש מתווסף גם איזה עיסוי רפלקסולוגיה מידיים של מעסה מומחית. יש גם עיסויים עם אבנים חמות (זה יותר טיפול מאשר עיסוי), צימר יוקרתי לזוג עם עיסוי שוודי ועוד.

מעבר לכל הטוב הזה שציינו כאן בשורות למעלה, צימרים יוקרתיים לזוגות מגיעים עם כל הפרטיות שאתם רק צריכים בנופש שלכם. מתחמי נופש יוקרתיים לזוגות כוללים מתקני נופש כאלו ואחרים, אבל לא משנה איזה מתקן נופש יהיה קיים במתחם, הוא יהיה נטו שלכם. אך ורק. זה בעצם מה שמייחד מתחמי נופש לזוגות בלבד.

צימרים לזוגות בלבד ברמת הגולן עם 100% פרטיות

אם אתם מחפשים אחר צימרים מפנקים ברמת הגולן והצפון לזוגות בלבד, אתם למעשה מחפשים אחר 100% פרטיות בכל שעה של היום והלילה. אתם מוזמנים להתעטף בשמיכה יחדיו, להביט בכוכבים, לפתוח עוד בקבוק יין ולהנות מהחיים האלו כאילו אין מחר.

אין ספק, צימר יוקרתי לזוג בצפון עם כל כך הרבה פסטוראליות ופרטיות, זה מתכוון להתאהבות ממש מהירה. ואם אתם כבר מאוהבים מזמן ועכשיו מעוניינים להציע נישואין, אנחנו מציעים לכם להכיר צימר יוקרתי לאירוע מיוחד לזוגות.

מציעים נישואין? צימר יוקרתי מול הכנרת! היא בטוח תגיד "כן"!

בואו נגיד ככה, אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם שהיא תגיד "כן" כשאתם מבקשים את ידה, אין ספק שיהיה כדאי להציע נישואין במתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות ולאירועים מיוחדים. קחו לכם סוויטה יוקרתית לזוג עם ג'קוזי ספא מול הכנרת, תתרפקו לכם על הנופים הקסומים ותמקסמו את הנופש כמו שצריך.

אם תכננתם להציע נישואין במהלך הנופש, ההמלצה הכי גורפת לטעמנו היא יישוב חד נס. אין ספק, ישנן סוויטות יוקרה לזוגות גם בגליל המערבי וגם באזורים רבים אחרים ברמת הגולן והצפון, אבל יישוב חד נס הוא אחת ההמלצות הכי חשובות שאנחנו רוצים שתיקחו אתכם.

המלצה חשובה לגבי סוויטות יוקרה לזוגות ברמת הגולן

קבלו מאיתנו טיפ, ביישוב חד נס תוכלו למצוא צימרים יוקרתיים לזוגות מכל הסוגים ובכל הגדלים, בכל העיצובים ולכל מטרות הנופש. מדובר ביישוב יפהפה שגם מאוד מקורב לכנרת, ככה שאתם זוכים פעמיים. גם נהנים ממתחם נופש יוקרתי, וגם נמצאים קרוב מאוד לכנרת ושלל אטרקציות לזוגות בצפון וברמת הגולן.

אתם מוזמנים להכיר למשל טיולי ג'יפים לזוגות בצפון, כולל גם טיולי רייזרים וג'יפים לנהיגה עצמית. קחו את הג'יפים או את הרייזרים ליום של כיף בחיק הטבע, כולל גם טיולים בין מטעי פירות רומנטיים במיוחד בצפון. מישהו ביקש קטיף פירות ברמת הגולן ולא קיבל?

אם אתם צריכים סיוע נוסף בבחירת צימרים יוקרתיים לזוגות וסוויטות, EXPLORER צימר בצפון זמין לפנייתכם. צרו עמנו קשר, אנחנו נדע לאתר עבורכם את הצימר המושלם עבורכם. בין אם אתם צריכים סוויטת יוקרה לזוג עם בריכה מול הכנרת, או שמא צימר יוקרתי לזוגות עם ג'קוזי ספא, אנחנו על זה ואנחנו נאתר עבורכם רק את מתחמי הנופש הכי מובילים לזוגות. תיהנו!

צימרים יוקרתיים לזוגות שאוהבים

סוויטות יוקרתיות שנבנו ביצירתיות ונשמה, מקום שקט ורגוע היוצר הרמוניה מושלמת בין שלווה וטבע לבין יוקרה ופאר

צימרים יוקרתיים לאלפיון עליון בצפון לזוג

חוויה מושלמת של אירוח זוגי בצפון. מה הוא אירוח לזוגות, אם לא חוויה שצריכה להשאיר בלב טעם של עוד? טעם של רומנטיקה ביישוב חד נס, סביר להניח שתרצו להגיע לכאן שנית ושלישית. אתם מוזמנים להציץ בדף הביקורות וברשימת הממליצים על כל מתחם צימרים יוקרתיים לזוגות, במיוחד בצפון הארץ.

אורחים רבים אשר חיפשו צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות, נשארו מתארחים קבועים של מתחם בו התארחו. לפחות פעם בחודשיים-שלושה, צוות המתחמים זוכה לארח זוגות קבועים אשר מגיעים לאזור כבר שנים. מחפשים צימר לזוגות בהנחה בצפון? צימר אקספלורר (EXPLORER) – בלש הצימרים הפרטי שלכם, יאתר עבורכם צימרים לזוגות בהנחות ללא עמלות כבר בסופ"ש הקרוב.

צימרים לאלפיון העליון בצפון, ברמת הגולן מתחמי יוקרה בגליל המערבי.
צימרים לאלפיון העליון

הזמינו עוד היום: צימרים יוקרתיים לזוגות עם עם בריכה פרטית ושלוות נפש

המקומות המושקעים ביותר באווירה משחררת עיצוב מתקתק אותנטי ויוקרתי