צימרים יוקרתיים ברמת הגולן

צימרים יוקרתיים ברמת הגולן מתחמי סוויטות יוקרתיות מול נוף הכנרת בחד נס.

צימרים יוקרתיים ברמת הגולן: הצגה של נופש בצפון

תוכן עניינים

מחפשים אחר הצגה של נופש בצפון ולא יודעים באיזה מתחם צימרים לבחור? צימר EXPLORER בצפון, מגזין תיירות, כאן כדי לדבר אתכם על צימרים יוקרתיים ברמת הגולן, שהם למעשה חבילות נופש ברמת הגולן עם רמות ההתענגות הגבוהות ביותר בארץ. בוא נתמקד ביישוב חד נס, בקרבה רבה לכנרת.

מי מאיתנו לא אוהב להניח בצד את כל הדאגות, לקפוץ לתוך בריכה קרירה ולהנות מכוס יין משובח (ועדיף בייצור מקומי-רמת-"גולני"). אם תרצו, כמובן שאפשר לאתר בקלות גם צימר ברמת הגולן עם בריכה מחוממת, הכול תלוי בחשקים שלכם ובמזג האוויר שם בחוץ. וכשמדברים על מזג האוויר, מדברים על מקומות בארץ, פיסות ארץ וטבע של ממש, שחובה להכיר באזור רמת הגולן (בחורף ובקיץ).

רמת הגולן מושלמת לנופש צימרים במשך כל השנה

הנופש המושלם בכל ימות השנה? כאן בארץ ישראל, רמת הגולן. סוויטות וצימרים יוקרתיים ויוקרתיות ברמת הגולן שחובה להכיר, במיוחד ב-2020, יאללה בוא נדבר על פינוקי הגולן.

יצא לכם לבקר לאחרונה ביישוב חד נס, שנמצא ברמת הגולן הפורחת? אם עדיין לא, אנחנו רוצים לתאר לכם עד כמה יפה כאן לאחרונה. מאחר שבחורף 2020 חווינו כולנו לא מעט גשמים כאן, לפעמים אפילו יותר מדי גשמים, כרגע המצב הוא מצב של פריחה ושגשוג בחיק הטבע!

אם בא לכם להיות מוקפים בטבע מפנק חושים ולהעיר גם את כל החושים שלכם בגוף, אזור הצפון קורא בשמכם לבוא לבקר בו. חוש הריח שלכם עומד להתעורר, אתם תידהמו לנוכח מראות הטבע הקסומים, תוכלו "להרים" אחלה פיקניק צוהריים בחיק הטבע ועוד.

צימרים בצפון עם בריכה פרטית בכל צימר

אחרי הרבה טבע ברמת הגולן מגיעה העייפות והפינוק בצימר!

אחרי כל זה אתם עומדים להיות טיפה עייפים, כי בכל זאת שמש והכול. עם כמה שנעים ברמת הגולן, אנחנו כולנו עדיין תחת השמש הישראלית הקופחת, ככה שבילוי בחוץ בחיק הטבע עשוי לעייף גם את הכי פרועים בינינו.

וכשאתם עייפים, מה יותר טוב מאשר עיסוי מפנק?

אז בואו נעבור לפינוק הבא שמגזין צימר אקספלורר ממליץ עליו – צימרים יוקרתיים ברמת הגולן עם עיסוי SUPER DUPER מפנק. מחפשים צימר יוקרתי ברמת הגולן עם מסאז' שלא תשכחו שנים? אתם מוזמנים להכיר לא פחות מאשר 12 מתחמי סוויטות יוקרתיות ברמת הגולן וצימרים מפוארים עם עיסוי, שניתן לכם על ידי מעסות מוסמכות ומקצועיות בלבד. לבחירתכם, צימר יוקרתי עם עיסוי רפלקסולוגיה, עיסוי שוודי, עיסוי אבנים חמות ועוד. בואו נגיד את זה ככה, כל עוד יש לכם חשק להתפנק ולהתענג על החיים האלו, תוכלו למצוא דיל צימרים יוקרתיים בצפון שיענה לכם על הצורך לפינוקי עולם.

סיימתם עיסוי בצימר? צאו לחצר המפנקת של הצימר, שם תמצאו תאורה מתחלפת ורומנטית, המון מרחבי דשא ובריכות מחוממות, מתקני שיזוף, נדנדות עץ, בריכות נוי עם דגים ועוד!

החצרות של מתחמי אירוח כפרי ויוקרתי ברמת הגולן – חד נס

ובכן, מאחר שאנחנו באמת מתרכזים כאן בפינוקי עולם, בוא נדבר על החצרות המפנקות של מתחמי אירוח כפרתי יוקרתי ברמת הגולן, חד נס. אוקי, כאן כבר באמת הגזמנו, אבל מה לעשות, הבטחנו לדבר על פינוק. שימו לב, החצרות של מתחמי צימרים יוקרתיים בחד נס וברמת הגולן מספקים לכם בדיוק את כל מה שאתם צריכים.

רוצים להזמין אטרקציה של סדנה להכנת פיצות ישירות למתחם הצימרים? אין בעיה, אתם יכולים למצוא צימר יוקרתי ברמת הגולן עם טבון להכנת פיצות. מדהים.

אתם לא בקטע של פיצות ומעדיפים לספור קלוריות? אחלה, ביישוב חד נס אתם תוכלו למצוא סוויטות יוקרתיות עם חצרות ענקיות שמתאימות עבור סדנה להכנת גבינות. אל תדאגו, כנראה שתוכלו לבקש ממפעילת הסדנה ללמד אתכם להכין גבינות דלות בקלוריות.

צימרים יוקרתיים ברמת הגולן עם בריכה פרטית לכל צימר וסוויטה.

פחות צימר עם סדנת אוכל? אולי מעדיפים מסעדות מומלצות ברמת הגולן?

בכל מקרה, בין אם אתם בקטע של להכין או כל או אולי פחות, ברמת הגולן תוכלו גם למצוא מסעדות מומלצות ביותר. מסעדות מומלצות בצפון, צימרים יוקרתיים ברמת הגולן, עיסוי בתוך הצימר הכפרי ואתם מסודרים מכל הכיוונים.

אמרנו שנדאג לכם, לא? יופי. אז בואו נעבור לדבר הבא שאנחנו רוצים לדבר עליו – ההבדלים בין צימרים משפחתיים יוקרתיים ברמת הגולן לצימרים יוקרתיים לזוגות בצפון ובגולן.

מחפשים אחר צימר משפחתי? אולי צימר יוקרתי לזוגות? בין אם כך או כך, ישנם הבדלים בין סוגי הצימרים שכדאי לדעת עליהם. קודם כל, בואו נדבר גודל. מה לעשות, הגודל לפעמים קובע. אם אתם מחפשים אחר צימרים יוקרתיים למשפחות ברמת הגולן, אנחנו מזמינים אתכם להכיר מתחמי אירוח כפרי בחד נס שגודלם עולה על 150 מ"ר! ענק! אגב, יש גם מתחמי סוויטות יוקרתיות בחד נס שגודלם הוא גם 200 מ"ר. בהחלט כיף.

צימר יוקרתי למשפחות VS סוויטות יוקרתיות לזוגות

בכל אופן, בין אם אתם מחפשים אחר סוויטות יוקרתיות לזוגות או סוויטות למשפחות, תוכלו למצוא כאלו גם עם בריכות מחוממות. וכמו שכולנו יודעים, אין יותר כיף מאשר חופשת צימרים יוקרתיים עם בריכות פרטיות, בריכות משותפות, מחוממות וכדומה.

בין אם קיץ או חורף, וגם אם דני רופ חושש מענני הגשם שעתידים להגיע בסופ"ש הקרוב, אתם מסודרים כי איתרתם צימר יוקרתי עם בריכה מחוממת, סוויטה יוקרתית עם בריכה משותפת וכדומה. מחפשים כבר עכשיו צימר לסוף שבוע הקרוב בהנחות ועם בריכות מחוממות? מגזין התיירות שלכם – צימר EXPLORER בצפון שמח לספר לכם את החדשות המרעישות הבאות:

סוויטה יוקרתית לזוגות בלבד

צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון - חלום יוסף בחד נס ישוב ברמת הגולן הממוקם בצפון הכנרת

צימר יוקרתי לזוגות ומשפחות

מתחם צימרים יוקרתיים בצפון למשפחות וקבוצות עם בריכה מחוממת

איך אפשר להשיג הנחות על צימרים יוקרתיים בסוף שבוע הקרוב?

אם אתם מחפשים אחר צימרים יוקרתיים ברמת הגולן לסופ"ש הקרוב, אתם תשמחו ממש לדעת שביישוב חד נס יש קבוצה של בעלי צימרים שהתאגדו לכדי כוח אחד מניע ומוביל של תיירות ברמת הגולן. מה זה אומר לגביכם ואיך זה רלוונטי לגבי סוויטות יוקרתיות ברמת הגולן לסוף שבוע הקרוב?

מאוד פשוט – אותם בעלי צימרים בחד נס (בעלים של 12 מתחמי אירוח כפרי ביישוב) אינם נעזרים בגורמי שיווק חיצוניים. אותם בעלי 12 מתחמי אירוח כפרי בחד נס, החליטו מזמן כבר שהם מפרסמים את עצמם באינטרנט ואחראים על השיווק של עצמם בגוגל.

12 מתחמי אירוח יוקרה בחד נס דואגים להנחות על צימרים עבור הנופשים

לגבי הצרכן הסופי שמגיע להתארח במתחמי צימרים יוקרתיים בחד נס, זה אומר הנחות על צימרים! מחפשים אחר הנחה על צימר בצפון עם בריכה מחוממת? אולי עם ג'קוזי מפנק? זה כאן. ביישוב חד נס תמצאו את אותם 12 מתחמי אירוח יוקרתי עם בריכות מחוממות, וילות עם בריכות פרטיות ועוד. אתם מוזמנים להכיר את היישוב, את סביבת היישוב, את האטרקציות סביבו ועוד.

אם תצטרכו ייעוץ לגבי אטרקציות ברמת הגולן, לגבי מסעדות מומלצות בצפון ועוד, אתם מוזמנים לפנות באופן חופשי לבעלי צימרים בחד נס ולקבל ייעוץ על תיירות ברמת הגולן, מידע לגבי הנחות על צימרים יוקרתיים ברמת הגולן, מידע לגבי סוויטות פאר עם בריכות מחוממות בהנחה, צימרים בצפון ועוד.