פרסום צימרים בצפון | ia.enigma – בנייה, יח"צ וקידום אתרים

ia.enigma

Just Say the Word, We Can Do it all

צעד אחר צעד ניצור מפת דרכים להצלחה

סוכנות בוטיק של פרסום צימרים בצפון

פרסום צימרים בצפון | בניית אתרי צימרים | פרסום וקידום אטרקציות ומסעדות | פרסום ויח"צ מלונות ומתחמי נופש

כשמחפשים אחר אפשרות של פרסום צימרים בצפון, שירותי בניית אתרים, קידום אתרים ויח"צ, חשוב לבחור בחברת קידום שמבינה את התחום שלכם. דבר זה מקבל חשיבות גדולה יותר, כאשר מדברים על פרסום צימרים, סוויטות בצפון וגם מתחמי אירוח מכל הסוגים. מדוע? כי מדובר בתחום מאוד קשה לקידום וגם תחרותי מאד.

ia.enigma - דירוג אתרי תיירות למקומות ראשונים בתוצאות חיפוש

רשתות חברתיות

רשתות חברתיות: ל- ia.enigma יש דפי פייסבוק עסקיים וקבוצת פייסבוק לקידום והפצת התכנים שלכם באופן שותף ולא רק בפייסבוק אלה גם אינסטגרם - Pinterest - Linkedin ועוד.

ia.enigma - קידום ושיווק צימרים ומלונות ברחבי האינטרנט

SEO

:Search Engine Optimization אופטימיזציה עבור מנוע החיפוש באתר וגם לא פחות חשוב, אל מחוץ לאתר. שילובי טכנולוגיה תוך שימוש בתוכנות ייחודיות לנו ודירוג בשיטה מתמטית.

ia.enigma - מערכת הזמנות ותפוסה למלונות וצימרים ללא עמלות!!!

גוגל מודעות

קידום ממומן. ניתוח מילות מפתח רלוונטיות, יצירת מגוון קמפיינים ממוקדי מטרה לרשת החיפוש והמדיה האינטרנטית, ניתוח ומעקב מלא כולל הפקת דוחות אחת לחודש.​

ia.enigma - מערכת הזמנות ותפוסה למלונות וצימרים

מערכות ניהול הזמנות

מערכת ניהול הזמנות למלונות ומתחמי צימרים מהמעלה הראשונה. ניהול ערוצים Booking Expedia וכו'. הטמעת מנוע הזמנות באתר וקבלת הזמנות ללא עמלות באתר הפרטי.

ia.enigma - מערכות ניהול ערוצים, זמינות ותפוסה לצימרים ומלונות

בנייה ועיצוב אתרים

WIX & WordPress: אתרים תדמיתיים מותאם לצימרים ומלונות, עשירים בתכנים עם נתונים מובנים ושילובי טכנולוגיה: AMP JSON-LD

ia.enigma - מערכות ניהול זמינות ותפוסה לצימרים ומלונות

שיווק תוכן וייח"צ

יח"צ: מאמרי אורחים וקידום תכנים באתרים מובילים בענף התיירות והלייף סטייל. אתרי חדשות, אתרי תיירות ואתרי לייף סטייל ואירועים שיעצימו ויבליטו אתכם מעל כולם.

SEO - בין שלל מנועי החיפוש המובילים ביותר

Google
שילובי טכנולוגיה ו, SEO - VISIBILITY SCORE 94%
Yandex
שילובי טכנולוגיה ו, SEO - VISIBILITY SCORE 85%
Bing
שילובי טכנולוגיה ו, SEO - VISIBILITY SCORE 97%
Yahoo
שילובי טכנולוגיה ו, SEO - VISIBILITY SCORE 89%

Rise up to the top

הגדילו נפח הזמנות

בעלי מתחם צימרים בצפון או מלון סוויטות אירוח? אתם בוודאי כבר מודעים לתחרותיות האינטנסיבית שקיימת בענף פרסום צימרים בצפון. קידום במדיה האינטרנטית של ענף התיירות מצריך מלאכה דיגיטלית רבה, היות וקיימים המון מתחמי אירוח וחברות שיווק דיגיטלי בארץ ולכן התחרות רבה מאד.

תנו בנו אמון - count on us

פרסום צימרים ויח"צ!

פרסום ושיווק צימרים בדרך כלל יעבוד בצורה טובה יותר, אם תבחרו חברת פרסום וקידום אתרים אשר מכירים את התחום מקרוב וחיים אותו יום-יום. אחת האפשרויות שאנו מציעים, היא האפשרות של פרסום צימרים בצפון, קידום אורגני, קידום ממומן וכתבות יח"צ ברחבי המדיה האינטרנטית.

ia.enigma - קידום SEO - קידום אתרי צימרים בצפון באופןאורגני
חברת ia.enigma מציעה לכם אלטרנטיבה שכולה יחס אישי של קידום אתרים למתחמי נופש, פרסום ממוקד של צימרים בצפון,

פרסום צימרים בצפון | ia.enigma - We Can Do it all

נמאס לכם להיבלע בתוך ים השיווק העמוק של פרסום צימרים בצפון, וזה לחלוטין מובן. חברת ia.enigma מציעה לכם אלטרנטיבה שכולה יחס אישי של קידום אתרים למתחמי נופש, פרסום ממוקד של צימרים בצפון, ותוצאות שבאמת מורגשות בשטח. אנחנו כאן במלוא המקצועיות נטו בשבילכם, בואו נרחיב בעניין קצת.

אתם מוזמנים להכיר שחקן חדש בשטח. אנחנו חברת ia.enigma – בניית אתרים לצימרים ומתחמי נופש מכל הסוגים, פרסום כתבות יח"צ במגוון אתרים ומגזינים של תיירות בצפון, קידום אתרים לצימרים בצפון ו-SEO מוביל ומנצח.

קצת עלינו - ia.enigma

 ia.enigma היא חברת בוטיק לקידום אתרים של מתחמי אירוח ונופש ברמת הגולן ובכל הצפון, שמנוהלת על ידי מקצועני בניית מערכות אבטחה מתקדמות, תכנות מחשבים, בניית אתרים וכתיבת תוכנות מחשוב ייחודיות. ויחד עם כל זה, חברת ia.enigma הוקמה ומנוהלת על ידי מקומיים מרמת הגולן, שנושא התיירות קרוב ביותר לליבם.

אם אתם מחפשים אחר קידום אתרים לצימרים ושיווק באינטרנט למתחמי נופש, יש סיכוי שגם אתם נתקלתם בכל מיני סיפורי עוקץ מצערים של אתרי אינטרנט גדולים לפרסום מתחמי אירוח. אנחנו כמובן לא נזכיר שמות כי אנחנו לא רוצים לגרום עוול לאף אחד, אבל חשוב להבין משהו עקרוני ביותר, בואו נסביר:

חשוב לדעת לגבי פרסום צימרים בצפון ושיווק מתחמי נופש באינטרנט

מאחר שהאתרים הגדולים (מגזינים של תיירות בצפון) מספקים במה פרסומית עבור למעלה מ-700 מתחמי אירוח ונופש בממוצע, בעלי צימרים בצפון שמעוניינים לקדם את עצמם באינטרנט – פשוט נבלעים בים הפרסום העמוק של אותם מגזינים מפרסמים.

חברת ia.enigma היא חברת בוטיק אשר מתחייבת לפרסם עד 60 מתחמי אירוח ונופש, ככה שכל מתחם ומתחם מקבל את הבמה המיועדת לו ואת מקום הכבוד שלו. עוד חשוב לדעת, מגזינים גדולים של תיירות ברמת הגולן אמנם יציעו לכם פרסום צימרים בצפון באתר שלהם, אבל הם לא יהיו ממוקדים על תהליכי הקידום שלכם.

פרסמתם ועבר האשראי? אתרים אלו יפרסמו אתכם ביער הפרסום הענק שלהם וישכחו ממכם באותו הרגע. מעבר לכך, לצערנו, לא מעט בעלי צימרים ומתחמי נופש שחיפשו אחר שיווק באינטרנט, נותרו נעקצים על ידי אתרים גדולים אלו, ושוב, אנחנו לא נזכיר שמות. אנחנו רק מבקשים ממכם להיות מודעים לכך ולהיזהר.

שיווק ופרסום, קידום ובניית אתרים למתחמי נופש

כידוע לכולנו, ישנם המון מתחמי נופש בארץ, צימרים, מלונות בוטיק, סוויטות, וילות אירוח ועוד. מאחר שאנחנו ארץ גדושה במתחמים שכאלה, הנושא של פרסום צימרים בצפון (במיוחד באזור הצפון) הוא טריקי ביותר. התחום שבו כולנו עוסקים הוא תחרותי ביותר, מה שמשאיר את בעלי הצימרים עם תהליכי קידום אתרים שעולים לא מעט כסף.

במילים אחרות, ככל שתחום מסוים יהיה תחרותי יותר, ככה יהיה יותר קשה לצלוח את התחרותיות העזה שקיימת שם בחוץ. בנוסף לכך, חברות קידום אתרים גם יגבו ממכם לא מעט כסף עבור שיווק ופרסום צימרים בצפון.

מאידך, חברת ia.enigma היא חברת בוטיק לקידום אתרים SEO, תכנות, בניית מערכות אבטחה מתקדמות, בניית אתרים ועוד. החברה מנוהלת על ידי מקומיים מרמת הגולן, שמבחינתם המטרה היא ברורה ועיקרית – שיווק מוביל ומנצח של צימרים ומתחמי נופש בצפון.

ia.enigma – חברת בוטיק לקידום ושיווק מתחמי אירוח

חשוב לדעת, חברת ia.enigma מתנהלת ללא משרדים מפוארים וללא דאווין. הכסף המתקבל בעבור פרסום צימרים ושיווקם, מתגלגל ישירות לתהליכי הקידום והשיווק, ללא שום מזכירה שצריך לשלם לה משכורת וללא מנקה שמגיעה 3 פעמים בשבוע.

חברת ia.enigma מנהלת את אתר Explorer ו- צימרים בצפון הארץ – צימר גייד – מגזין תיירות מוביל אשר מדורג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל במספר ביטויים תחרותיים ביותר בישראל. אנחנו מזכירים, ככל שתחום תחרותי יותר, ככה יהיה קשה יותר להתברג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. וחברת ia.enigma עשתה את זה עם לא מעט ביטויים, שמופיעים בדף הראשון ואף במקום הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל.

מה תקבלו מאיתנו אם תפרסמו אצלנו?

אתם תקבלו מאיתנו לא רק שיווק צימרים במחירים SUPER אטרקטיביים, אלא תקבלו מאיתנו שירות מקיף וכולל של קידום אתרים לצימרים, בניית אתרים למתחמי נופש, בניית אתר אינטרנט למלון בצפון ועוד. למעשה, מה שאנחנו מציעים לכם זה להצטרף לקבוצה שהולכת וגדלה אשר מהווה שחקן משמעותי ביותר בתחום התיירות בצפון הארץ.

הקבוצה הזו נקראת חשיפה לגולן, קבוצה שמיועדת עד 60 מתחמי נופש וצימרים בלבד. נכון לכתיבת שורות אלו, נשארו עדיין מקומות פנויים עבור פרסום צימרים בצפון באתר – צימרים בצפון הארץ – צימר גייד ו- Explorer – צימר בצפון (בקרוב אתר ראשי מושקע מאד שיושק בקרוב) ואנחנו נשמח לצרף גם אתכם לשורותינו.

אנחנו כאן בעבורכם ואנחנו מכירים את התחום יותר מכל אחד אחר

חברת ia.enigma משרתת נאמנה כבר עשרות בודדים של מתחמי נופש בצפון, נתון שרק הולך וגדל בזמן האחרון. אתם מוזמנים להתרשם מאתר צימרים בצפון הארץ – צימר גייד, שם אתם תמצאו את המתחמים שכבר מפרסמים אצלנו וזוכים מאיתנו ליחס אישי, לקידום אתרים מנצח, בניית אתרים ועוד.

בכל מקרה שבו אתם צריכים משהו, או שמא משהו לא ברור לכם, חברת ia.enigma כאן בכדי לספק מענה מדויק. אנחנו מדגישים, אנחנו לא לוקחים על עצמנו פרסום של מאות צימרים, וזה נטו בגלל שהאג'נדה שלנו היא מתן יחס אישי למתחמים שמצטרפים אלינו.

חבילות פרסום צימרים בצפון משתלמות לבעלי מתחמי אירוח

מקומות הפרסום אצלנו מוגבלים, ואנחנו ממליצים להצטרף אלינו עוד היום ולנצל את חבילות הפרסום הייחודיות שלנו. המחירים אטרקטיביים ביותר, אנחנו מתמחים ספציפית בקידום צימרים בצפון, עושים את זה מהלב, ותהליכי העבודה הם שקופים לחלוטין וללא עוקצים, חלילה.

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר כבר היום, אנחנו מבטיחים לספק לכם את הצעת המחיר הכי אטרקטיבית שתמצאו עבור פרסום צימרים בצפון ושיווקם באינטרנט. מעבר לכך, אנחנו מבטיחים לכם מקצועיות מוחלטת, קידום אתרים מנצח ומוביל, יח"צ בריא והמון אהבה והשקעה בקידום מתחמי הנופש שלכם. בסופו של דבר, מקימי ומנהלי חברת ia.enigma (וגם האתרים Explorer ו- צימרים בצפון הארץ – צימר גייד) הם בעלי צימרים בעצמם, ככה שהם יודעים בדיוק עד כמה חשוב לכם הנושא ועד כמה הוא קרוב לליבכם.

על החתום, חברת קידום אתרים לצימרים שבחיים לא תחלום על לעקוץ אתכם, או לספק לכם שירותי קידום חובבניים. אצלנו תהליכי הקידום והעבודה הם שקופים, אתם מוזמנים להטריד אותנו בכל שעה של היום אם יש שאלות. בהצלחה!

צוות הניהול של ia.enigma 🥇

נועה לוי
נועה לויסמנכלי"ת שיווק
קרא עוד
נועה לוי סמנכלי"ת שיווק ותיקי לקוחות בחברת ia.enigma ואחראית תחום שיווק ויח"צ. בין היתר היא גם מעצבת הבית בבית נשיא מדינת ישראל. 053-7104895
דודו שמש
דודו שמשבקרה וניהל תוכן
קרא עוד
דודו שמש מנהל ובקר תוכן ראשי בחברת ia.enigma לרבות סינון והתאמת מתחמי אירוח על פי נוהלי חברת ia.enigma. 053-7931622
יצחק ארמה
יצחק ארמהתכנת ו- SEO
קרא עוד
ארמה יצחק בנייה ועיצוב אתרים ייחודיים, תכנת מערכות ניהול הזמנות ומקדם SEO ראשי בשילובי טכנולוגיה מתקדמת בחברת ia.enigma.

אנו שואפים לשמח את לקוחותינו

אז בואו נשמח ביחד

EXPLORER צימר בצפון, בלש צימרים פרטי

חבילה בסיסית

פרסום וחשיפה ממוקדת
0 חינם
  • פרסום וחשיפה ממוקד ע"פ מחקר ואיתור קהל יעד
  • חבילת פרסום חינם באתר תיירותי מקודם
  • אפשרות קידום ממומן בשליטתכם המלאה
  • מתאים לכל עסק בתחום התיירות פנים
  • תהליך פשוט להקמת נכס באתר + תמיכה
45 חבילות

חבילת קידום

פרסום וקידום ב-2 אתרים
0 חודשי
  • פרסום וקידום ממוקד ע"פ מחקר ואיתור קהל יעד
  • חבילת פרסום ב-3 אתרי תיירות מקודמים
  • התחייבות הקמה ראשונית ל-4 חודשים
  • ניתן להפסיק את הקידום בכל חודש
  • 2 אתרים המוגבלים ל- 60 מתחמי אירוח!!!
25 חבילות

חבילת פרמיום

פרסום, קידום ויח"צ ב-2 אתרים
0 חודשי
  • את כל מה שבחבילת קידום 💪
  • מיתוג בכתבות יח"צ ברחבי המדיה
  • הופעה בדף הבית הראשי ב-3 אתרים
  • קמפיין גוגל מודעות אישי ממוקד 🎯
  • 2 אתרים המוגבלים ל- 60 מתחמי אירוח!!!
18 חבילות

קידום ויח"צ אפקטיבי ביותר עבור אתרי אינטרנט, לעסקים החותרים למיתוג

כתבת יח"צ

כתבה ממותגת באתרי פרמיום
3500
2400 חד פעמי
  • כתבת תוכן של 1000 מילים באתרי פרמיום
  • אתרים: וואלה, ישאל היום, ערוץ 13TV
  • קישור הכתבה לדף הנחיתה באקספלורר + מספר הטלפון שלכם
  • בניית דף נחיתה באתר EXPLORER צימר בצפון + קישור לבית העסק
  • אפשרות למאמר SEO לקידום ביטוי
פרמיום

כתבת יח"צ

כתבה ממותגת באתר חדשות מקומי
1700
999 חד פעמי
  • כתבת תוכן של 600 מילים במקומונים
  • אתרים: מודיעין ניוז, רוטר, ועוד
  • קישור הכתבה לדף הנחיתה באקספלורר + מספר הטלפון שלכם
  • בניית דף נחיתה באתר EXPLORER צימר בצפון + קישור לבית העסק
  • אפשרות למאמר SEO לקידום ביטוי
בוסט

כתבת קידום

כתבה באתר EXPLORER צימר בצפון
800
590 חד פעמי
  • מאמר 500 מילים לקידום אתר
  • פרסום הכתבה באתר EXPLORER צימר בצפון
  • הכתבה נשארת באתר באופן קבוע + מספר הטלפון שלכם
  • ניתן לספק עד 2 קישורים של בית העסק, אתר העסק ודף הפייסבוק
  • אפשרות למאמר SEO לקידום ביטוי
SEO

אל תהססו ליצור עמנו קשר אנו נשמח לענות על כל שאלה. בנוסף ניתן לתאם פגישה לא מחייבת, להסבר מפורט.