סוויטת הפינס – סוויטות בחד נס

Happy Ness suites

מתחם סוויטות למשפחות וזוגות עם בריכה: הפינס בחד נס

הפינס חד נס (HAPPY NESS)

מתחם סוויטות למשפחות וזוגות בחד נס רמת הגולן ממש בצפון הכנרת 

סוויטת הפינס – סוויטות בחד נס 1

הסוויטה

סוויטת הפינס – סוויטות בחד נס 2

מטבחון

סוויטת הפינס – סוויטות בחד נס 3

חדר רחצה פרטי

מתחם סוויטות יוקרתיות – צימר הפי נס Happy Ness

לפחות פעמיים בשנה, מומלץ להגיע לצפון הארץ! יישוב חד נס הוא יישוב כפרי ושקט, פסטורלי וקרוב לכנרת. סוויטת הפינס Happy Ness שנמצאת ביישוב, מונה 2 סוויטות יוקרתיות עם תחושה של צימרים מהסרטים. אתם מוזמנים להתארח כמו שאמורים, עם בריכה, ג'קוזי ואבזור מלא בתוך הסוויטות.

אין ספק, כך אחד נופש אחרת. יחד עם זאת, כולנו תמיד נעדיף שבקרבת מקום יהיה ג'קוזי או הוט-טאב, בריכה וגם פינת בישול (ברביקיו). אם אתם מחפשים אחר צימרים בצפון או סוויטות יוקרתיות, כדאי תמיד לבדוק אילו דילים אפשר למצוא ביישוב חד נס. בית הארחה מופלא בשם סוויטת הפינס Happy Ness –  סוויטות יוקרתיות, הוא אחד המקומות המומלצים עבור זוגות וגם עבור משפחות. הצימרים היוקרתיים של מתחם הפינס מציעים לכם אירוח קסום באמצע פינה שקטה ומבודדת ביישוב חד נס.

 

סוויטות הפינס חד נס: צימר לחורף עם בריכה

בתוך המתחם של סוויטת הפי נס תמצאו גם בריכה (מחוממת בחורף), מיטות שיזוף ומטבחים מאובזרים. הסוויטות עצמן מצוידות בריהוט שנבחר בקפידה רבה, תוך היצמדות לעיצוב פנים מרהיב ביופיו. כאשר סוגרים על דיל צימר בצפון, כדאי תמיד לברר אילו עוד סוגי שירותים ניתן לקבל במתחם הצימרים בחד נס או באזור.

במתחם סוויטות הפינס תוכלו להזמין עיסוי על ידי מעסים מקצועיים שמגיעים אליכם עד פתח הצימר. אגב, אופציה נפלאה נוספת היא לעבור את העיסוי תחת כיפת השמיים (בחצר). כמובן שנופש הוא לא באמת נופש אם אין ארוחת בוקר מפנקת, כך שאתם מוזמנים לעדכן את המארחים שלכם אם אתם מעוניינים בתפריט מיוחד כלשהוא. מעדיפים ארוחת בוקר ללא גלוטן? אולי ארוחת בוקר צמחונית או טבעונית? מומלץ כמובן לעדכן מראש!

נופש צימרים בצפון עם עיסוי וטיפולי ספא

אתם מוזמנים לעצב לעצמכם את הנופש הקרוב, בדיוק איך שאתם רוצים. אנשים רבים מעדיפים להישאר בתוך מתחם הצימרים במשך מרבית השהות שלהם, אך כמובן שבאזור חד נס גם תוכלו ליהנות מאטרקציות רבות ונפלאות. אטרקציות בצפון כוללות בילוי עבור זוגות, עבוד ילדים ומשפחות.

באזור חד נס תוכלו למצוא אתרי עתיקות רבים, כך שהאזור בהחלט מומלץ עבור חובבי ארכיטקטורה וארכיאולוגיה. מעבר לכך, ישנן גם פינות חי וליטוף, יקבי יין מקומיים ועוד. מתחם סוויטות הפינס תמצאו ג’קוזי רומנטי שמוקף בפאנלים של עץ, מה שמקנה תחושה נעימה ביותר. בחצר המתחם תוכלו להנות מפינת ישיבה ואכילה. פינת הישיבה מקורה, כך שניתן לשבת בה במהלך כל ימות השנה.

סוויטות יוקרה בחד נס

גם אם מאוד קר בחוץ, עדיין תוכלו תמיד לקפוץ אל תוך הבריכה המחוממת שנמצאת בחצר המשותפת לשתי הסוויטות, כך שתמיד מומלץ להביא בגדי ים. הסוויטות כמובן אטומות מפני רעשים, ככה שתוכלו להנות מפרטיות מוחלטת.

תוכלו להזמין טיפולי ספא שונים (חוץ מהעיסוי), ואפילו לשכור טרקטורונים בתוך יישוב חד נס. אחת האופציות הנפלאות ביותר, היא שכירת רייזר לנהיגה עצמית ביישוב חד נס. אמנם לא כל מתחמי הצימרים בצפון מציעים את האפשרות הזו של שכירת רייזר עבור טיולי רייזרים עצמיים, אך תמיד כדאי לברר. גם אם מתחם הצימרים בו בחרתם אינו מאפשר השכרת רייזרים לנהיגה עצמית, בהחלט יהיה אפשרי לקשר אתכם עם מקומות באזור שאכן עושים זאת.

צוות האירוח של מתחם סוויטות "הפינס" ישמח לדעת מה אתם חוגגים, בכדי לסדר עבורכם סוויטה או צימר לאירועים מיוחדים.

חופשה נעימה!

אתר "Explore צימר בצפון" אינו מתיימר להיות פלטפורמה מדרגת ולכן אנו נפנה אתכם לפלטפורמות אמינות שבהן נרשמות חוות דעת מאורחים אמיתיים שהתארחו במקום האירוח ללא כל השפעה משוחדת כזו או אחרת. אנו דוגלים בשקיפות והצגת מקום האירוח באופן הכי אותנטי שרק אפשר. כאן באתר תוכלו לדבר או לשלוח הודעה ישירות אל המתחם ולקבל את המחיר הטוב ביותר וללא מחירים מנופחים ועמלות מיותרות, למה? אתר שייך ומנוהל ע"י המתחמים עצמם. במקרה של בעיה אנו עומדים לרשותכם בכל זמן וניתן לפנות בהודעת WhatsApp למבקר האיכות: מר דודו שמש 052-327-4530 תודה וחופשה מהנה ובטוחה   

3 סוויטות במתחם הפינס

2 סוויטות זוגיות וסוויטה משפחתית

סוויטה משפחתית

סוויטה משפחתית גדולה ומרווחת לאירוח משפחה גדולה עם כל הפינוקים האפשריים שיש למתחם נופש למשפחות בצפון להציע. מרפסת פרטית שבה ישנה עמדת ברביקיו, מתקני ספא (כולל ספא דגים) ובריכה משותפת גדולה.

2 סוויטות זוגיות

במתחם הנופש הפינס ישנן 2 סוויטות יוקרתיות לזוגות (זוג+2) בפרטיות מוחלטת עם גישה מלאה לכל מתקני הספא והבריכה במתחם. הסוויטות מאובזרות בכל טוב גם למשפחה קטנה. לכל סוויטה מרפסת, מטבחון מאובזר וג'קוזי מפנק. 

שרינו מקום עכשיו: התקשרו ל-הפינס מתחם נופש למשפחות וזוגות

הפינס הינו מתחם נופש בצפון המארח משפחות וזוגות מאושרים לתפארת במשך שנים