מתחם צימרים למשפחות וקבוצות בישוב חד נס

צימר חופשה קסומה בחד נס

צימרים למשפחות, זוגות וקבוצה עם בריכה מחוממת מקום חווייתי של הנאות החיים

מתחם צימרים למשפחות | צימר חופשה קסומה בחד נס 1

הסוויטה

מתחם צימרים למשפחות | צימר חופשה קסומה בחד נס 2

מטבחון

מתחם צימרים למשפחות | צימר חופשה קסומה בחד נס 3

חדר רחצה פרטי

מתחם צימרים למשפחות וקבוצות - חופשה קסומה בחד נס

חופשה קסומה בחד נס הוא מתחם צימרים למשפחות המעוצב עד לפרטים הקטנים עם בריכת שחייה מחוממת. במתחם, שבנוי כולו באהבה שלמה ובהתאמה לחיק הטבע הסובב אותו, תמצאו את כל מה שהחופשה שלכם צריכה. מחפשים אחר צימר בצפון עם בריכה פרטית? אולי סוויטה בצפון עם ג'קוזי? צימר אקספלורר – מגזין התיירות שלכם, כאן בכדי לכוון. 

מתחם צימרים למשפחות וקבוצות ואירועים משמחים, חגיגות עד הבוקר ביישוב חד נס. אתם מוזמנים אל היישוב, ואנו ממליצים כבר מעכשיו לבדוק את ההנחות שאתר צימר אקספלורר מציע לכם על צימרים בצפון עם מסאז'. מעוניינים להגיע אל מתחם חופשה קסומה בחד נס, ושתחכה לכם בצימר עצמו מעסה מקצועית? מומלץ! אנו במיוחד ממליצים על צימר עם עיסוי זוגי ורומנטי.

צימרים למשפחות וקבוצות בצפון

צימרים למשפחות בחד נס הם מפוארים במיוחד, אך זו לא הסיבה היחידה להגיע אל היישוב. מסביב ליישוב חד נס תוכלו למצוא מוקדי טבע יפהפיים, מקומות בהם ניתן לערוך תצפיות כוכבים רומנטיות, ליהנות מזריחות מוקדמות ומלטפות ועוד.

אטרקציות מומלצות בצפון ובאזור חד נס? קיבלתם! אחת ההמלצות החמות, היא לקחת רייזר לנהיגה עצמית ולטייל אתו באזור חד נס. רייזרים הם טרקטורונים עוצמתיים, אותם ניתן לשכור לנהיגה עצמית. הכלים ממוגנים ובטיחותיים.

מתחם סוויטות של פינוק בעיצובים שונים

כשאתם מגיעים אל מתחם חופשה קסומה בחד נס – צימרים מפנקים בצפון, מומלץ מאוד להתייעץ עם הצוות של המתחם באשר לאטרקציות שוות, מסעדות מומלצות, ברים ועוד. אם אתם באזור חד נס, תוכלו ליהנות ממסלולי טיולים רבים, רובם מומלצים ביותר עבור זוגות. מסלולי טיולים מומלצים בצפון מתאימים רבות גם למשפחות, ובדרך כלל ניתן לבחור את רמות הקושי של המסלול.

דרך צימר אקספלורר (EXPLORER צימר בצפון) – מגזין תיירות בארץ, תוכלו להתבונן בתמונות המגרות של מתחם חופשה קסומה בחד נס – מתחם צימרים למשפחות וקבוצות (אפשרי בשמחה גם אירועים, אירועים משפחתיים, ימי גיבוש במרכז ספא, מסיבות רווקות ועוד).

הנחות על צימרים בצפון ודילים אונליין

רוצים לסגור אונליין חופשת צימרים מקסימה בחד נס? אנחנו נשמח לעזור לכם לבחור את מתחם הצימרים שהכי יעשה לכם את זה. מה צריך בצימר? מלבד ג'קוזי, בריכות פרטיות ומחוממות, מיטות שיזוף ומטבחונים מאובזרים, סוויטות בצפון צריכות להגיע עם נוף קסום!

ביישוב חד נס, שנמצא בקרבה רבה לכנרת, תוכלו ליהנות ממתחמי צימרים למשפחות וסוויטות זוגיות, סוויטות עם בריכות מחוממות ועוד. אם אתם מטיילים עם ילדים למשל, מומלץ מאוד לקחת אותם לחצי יום של צפרות. בצמוד ליישוב חד נס, ישנו את אזור עמק החולה. באזור זה מתקיימים מאות מינים של עופות דורסים, נשרים וינשופים. פשוט חובה ומהמם. כדאי לדעת שאנשים מגיעים מכל העולם (חובבי צפרות וגם לא בהכרח) לעמק החולה, היות ובאזור זה ישנם מיני ציפורים ועופות דורסים שאינם קיימים באף מקום בעולם.

הזמינו עכשיו: מתחם צימרים למשפחות, זוגות וקבוצות

אחד המקומות המושקעים ביותר באווירה פסטורלית בישוב חד נס מול אגם הכנרת