מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית

סוויטות יוקרה בצפון לאלפיון העליון עם בריכות פרטיות ומתקני ספא.

מלונות בוטיק בצפון עם בריכה פרטית לכל סוויטה

מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית לכל סוויטה

מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית מחוממת. חורף? קיץ? נופש בצפון הארץ ברמת הגולן בפרט לא היה מושלם ללא סוויטה עם בריכה פרטית מחוממת או ג'קוזי מבעבע, ממש לא משנה מה מזג האוויר בחוץ. להיפך, מה יותר מדהים ורומנטי מאשר סוויטות עם בריכות מחוממות פרטיות ומקורות בחורף? מדהים.

אם יש דבר אחד יותר כיפי מאשר מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית ומחוממת, הרי שזה מלון בוטיק עם חמאם טורקי. אנחנו כבר נסביר לכם למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים מלון בחד נס עם חמאם טורקי מפנק, אבל קודם כל בואו נדבר על צימרים ברמת הגולן עם בריכות מחוממות. מחפשים אחר סוויטה בצפון עם כל הפינוקים? מדליקים את ה-WAZE, מקלידים "חד נס" ומגיעים לעיירה שכולה קסם.

מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות מחוממות להנאתכם

חופשה שכולה קסם ב-2020: צימרים ברמת הגולן

אז מה נמצא בעיירת חד נס, העיירה הכי כפרית בישראל ואולי אפילו במזרח התיכון? אתם מוזמנים לחוות את פיסת הארץ, רמת הגולן, כמו שעדיין לא חוויתם אותה. עיירת חד נס נמצאת ברמת הגולן והיא כוללת המון מתחמי אירוח כפרי מפנקים במיוחד.

רמת הגולן כולה מוקפת בצמחייה פסטוראלית ובאווירה ייחודית, ואלו גם יהיו הנופים שלכם ממתחמי מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית ומחוממת. רוצים צימרים עם נוף לכנרת? קיבלתם! ביישוב חד נס תמצאו סוויטות עם נוף לכנרת ומלונות בוטיק עם נופים ייחודיים אחרים.

סוגי מתחמי אירוח כפרי ביישוב חד נס: רמת הגולן

ישנם מתחמי אירוח כפרי בחד נס המשקיפים לנופים הרריים, בעוד שגם תוכלו למצוא מלונות בוטיק עם ג'קוזי ונוף ישירות לימה עצמה, אגם הכנרת. אם מדברים על מלונות בוטיק ברמת הגולן עם בריכות מחוממות, חובה להזכיר גם מלון בוטיק עם חמאם טורקי מפנק ביותר.

דמיינו לכם סוויטה מעוצבת וענקית, שמתחברת לעוד צימר קטן ולחמאם טורקי SUPER מפנק. בחד נס, מעבר לסוויטות עם חמאם מפנק, תמצאו צימרים משפחתיים מבודדים בטבע, סוויטה למשפחות עם בריכה פרטית, סוויטות לזוגות עם בריכה פרטית ועוד. בכל מקרה, הנופש שלכם בידיים טובות. בואו נעבור רגע לחצרות של מתחמי אירוח כפרי ברמת הגולן, מה נמצא שם בדרך כלל?

אירופה הקטנה צימרים בחד נס עם בריכה פרטית בכל צימר יוקרתי לזוגות ומשפחות
צימרים מבודדים לזוגות בפרטיות מוחלטת עם בריכה פרטית.

חצרות מתחמי מלונות בוטיק עם בריכה פרטית בצפון

חצרות של מתחמי אירוח כפרי בצפון כוללים את כל הטוב שבעולם, כולל גם בריכות גדולות בדרך כלל. מחפשים צימר בצפון עם בריכה פרטית ומחוממת? מעבר לכך שתוכלו למצוא בחד נס מתחמים עם בריכה מחוממת פרטית ממש בתוך הצימר עצמו, תוכלו למצוא גם מתחמי סוויטות בצפון עם בריכות ענקיות בחצרות.

במקרים רבים, אלו יהיו בריכות פסיפס גדולות אשר מתאימות ל-8 אנשים, לפעמים יותר. ואם בחצרות של מתחמי אירוח בחד נס עסקינן, בואו נדבר לרגע על מתחמי מלונות בוטיק בחד נס עם חצרות-ענק.

חופשה ברמת הגולן עם תו סגול: צימרים מומלצים ב-2020

צימרים בצפון בימי נגיף הקורונה ובהתאם להוראות משרד הבריאות, אתם מוזמנים ליהנות ממתחמי-ענק, שנקראים גם מתחמי אירוח כפרי בעלי תו סגול. מלונות עם תו סגול מאפשרים לכם להתארח במתחם ע-נ-ק של 200 מ"ר. עם המון ספייס וביטחון, נופש ברמת הגולן מעולם לא היה מושלם יותר. סוויטות עם תו סגול ובריכה פרטית? קבילתם ביישוב חד נס!

בעלי צימרים בחד נס אוהבים לפנק את המבקרים שלהם, וזה מורגש. כשמגיעים למתחמי מלונות בוטיק בחד נס עם בריכה פרטית ומחוממת, מיד מבינים שהגענו למקום בו כל האנרגיה הושקעה לטובת החוויה של האורחים.

צימרים בצפון עם בריכה פרטית למשפחות עם ילדים ביישוב חד נס בצפון הכנרת.

תפנוקי מתחמי אירוח כפרי ברמת הגולן

במתחמי אירוח רבים בחד נס תוכלו לקבל שוקולדים על חשבון הבית, יין משובח, פירות, חלב, שתייה קלה ועוד. מה יותר מושלם מאשר צימר עם ג'קוזי שוצף ובקבוק יין משובח? אם חיפשתם אחר מלון בוטיק ברמת הגולן עם בריכה פרטית ומחוממת, מצאתם בדיוק את מה שיעשה לכם טוב על הנשמה. מה עוד תכלול חופשה רמת הגולן ב-2020?

רוצים נופש ברמת הגולן ב-2020 ולאחר הסרת הגבלות הקורונה? בהתאם להוראות משרד הבריאות, ב-1 במאי צימרים עם תו סגול בצל הקורונה נפתחים מחדש. חופשה ברמת הגולן יכולה לכלול ארוחות בוקר SUPER מפנקות ועשירות! רוצים סוויטה עם בריכה פרטית ברמת הגולן וארוחת בוקר? יש! אתם מוזמנים ליידע את המארחים שלכם בנוגע להעדפה שלכם: מה תרצו לאכול?

סוויטה עם ארוחת בוקר בצפון ובריכה צמודה

תעצמו את העיניים, דמיינו מלון עם בריכה צמודה (ממש בתוך הסוויטה עצמה וליד הסלון) וארוחת בוקר שמוגשת לכם עד פתח הבקתה. מלונות בוטיק בחד נס מגישים לכם את ארוחות הבוקר הכי עשירות שאפשר לקבל.

אתם מוזמנים להתחיל לנשנש גבינות איכותיות ביותר, סלטים בהתאמה, מאפים מיוחדים ועוד המון. לאחר שאתם מסיימים לאכול, מחכה לכם בריכה פרטית שנמצאת צמוד-צמוד בתוך הצימר עצמו. מחפשים דיל של מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית בתקן תו סגול וארוחת בוקר? אתם מוזמנים כבר עכשיו לברר לגבי הנחות על צימרים ב-2020, סוויטות בהנחה בצפון, מחירים בצל הקורונה לחופשה ברמת הגולן ועוד.

חושפה נעימה, שמרו על בריאותכם ועל הוראות משרד הבריאות!