מדביר מזיקים בצפון, גרינלנד הדברות מס' רישיון 2431

מדביר מזיקים בצפון ע"י שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה תוך הקפדה על כל כללי הבטיחות..

מדביר מזיקים בצפון | גרינלנד הדברות בצפון 1

כל סוגי החרקים

החרקים הפופולריים ביותר בקטגוריה של הדברת חרקים המזיקים לבני אדם, הם - זבובים, יתושים, נמלים, עכבישים וג'וקים..

מדביר מזיקים בצפון | גרינלנד הדברות בצפון 2

פשפש המיטה

פשפש המיטה המזיק שלא תרצה להכיר. הדברת פשפשי המיטה בבתים, מלונות, אכסניות ,פנימיות וכדומה..

מדביר מזיקים בצפון | גרינלנד הדברות בצפון 3

מכרסמים

לא נעים לצאת בבוקר מחדר השינה ולהיתקל בעכבר או בחולדה – שני המכרסמים הרווחים ביותר בארצנו הקטנטונת..

מדביר מזיקים בצפון | גרינלנד הדברות בצפון 4

הרחקת יונים

כמומחים בהרחקת יונים, אנחנו בגרינלנד, הכשרנו צוות מיוחד שלמד את דרכן של היונים, את אורח חייהן ודרכי הטיפול המגוונות.

מאיר אלבז - מדביר מוסמך ובעל רישיון הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה.
הדברת מזיקים בצפון הארץ - בקיבוצים ובתים פרטיים.
לעוד פרטים ואמצעי התקשרות עבורו אל הכרטיס ביקור, אל תחכו - צרו עמנו קשר ואנחנו בדרך!.

כאשר מדובר בהדברת מזיקים ושימוש בחומרים רעילים, מזמינים רק מדבירים מורשים!

אנו נעזרים בחומרים ידידותיים לסביבה וללא ריח המאושרים ע"י משרד להגנת הסביבה. לכן תוכלו לחזור לפנים הבית כשעה לאחר הריסוס.

לרשותכם עומד מאיר אלבז מדביר מזיקים בצפון הארץ מורשה ובעל רישיון הסמכה אשר יבצע הדברה באופן קפדני ויעיל ביותר כדי שתוכלו ליהנות מהבית ריק ממזיקים.

מדביר מזיקים בצפון - גרינלנד

מדביר מזיקים בצפון הוא איש המקצוע עבור הדברת צימרים ברמת הגולן, שירותי הדברות למוסדות ותעשיות, לקוחות פרטיים ועוד. ייתכן שביתכם הותקף בידי נמלי אש אדומות, אולי בכלל אתם צריכים הדברות תיקנים והרחקת לטאות. בין אם כך או כך, גרינלנד הדברות בצפון, בבעלותו של מאיר אלבז, יהיו שם.

מחפשים אחר הדברת צימר בצפון, אולי שירותי הדברות ברמת הגולן מסוג אחר? אנחנו מזמנים אתכם להכיר מדביר מוסמך בצפון עבור כל סוגי ההדברות ובעזרת חומרים אקולוגיים וידידותיים לסביבה. כמו שכולנו יודעים, כשכבר יש צורך בשירותי הדברה בצפון או בכל מקום אחר, בדרך כלל האדם המבקש את שירותי ההדברה כבר נמצא במצוקה כזו או אחרת. הדברת עקרבים בצפון? בהחלט יש סיבה להגיע מהר ובהחלט יש סיבה להיזהר (לאו דווקא להילחץ).

מדביר מזיקים לצימרים ועסקים בצפון (גם פרטיים)

אם אתם מחפשים אחר מדביר מזיקים מוסמך בצפון, כנראה שגם אתם, בדומה לאנשים אחרים, לא מוכנים להתפשר על שירותי הדברות. זאת, כנראה מכיוון שאתם מבינים עד כמה חשוב להסתייע באנשי המקצוע הנכונים בתחומים אלו של הדברות ברמת הגולן ובכל אזור אחר בצפון.

בשורה התחתונה, מדובר בפיזור של רעל, כך שאתם צריכים לאתר מדביר מוסמך ובעל רישיון הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה. מאיר אלבז, הינו אותו איש מקצוע ומדביר מוסמך, מס 2431, שאתם מחפשים אחריו.

מינימום הפרעה להתנהלות העסק: גרינלנד הדברות ברמת הגולן

כדאי לדעת בנוסף, מאיר אלבז, בעלי חברת ההדברה גרינלנד, הוא גם חבר בארגון המדבירים הארצי. בין לקוחות חברת גרינלנד, תוכלו למצוא קיבוצים ובתי מלון, מסעדות, מתחמי אירוח בתים פרטיים ועוד. חשוב לציין, אם אתם מחפשים אחר מדביר מזיקים בצפון עבור צימרים, גרינלנד מתמחים רבות בנושא זה של הדברות מזיקים בצימרים בצפון.

עם מינימום הפרעה ותהליך הדברה יחסית קצר, בדרך כלל כבר תוכלו לשוב לצימר ולבית הפרטי בתום שעה בודדת. כדאי לדעת, גרינלנד מבצעים הדברת מזיקים בווילות נופש ואירוח בצפון, הדברות נמלי אש במתחמי מלונות בוטיק ברמת הגולן, הדברה נגד תיקנים במתחמי צימרים יוקרתיים מכל הסוגים ועוד.

הדברה מוסמכת בצפון ותחת נהלי הבטיחות הכי מחמירים

בין אם אתם צריכים מדביר מזיקים בצפון עבור הדברה מסוג כזה או אחר, בחברת גרינלנד הדברות תמצאו את כל פתרונות ההדברה הקיימים. החברה מספקת שירותי הדברות עבור כלל סוגי החרקים והמכרסמים. חשוב לדעת, כל פתרונות ההדברה מתבצעים תוך כדי הקפדה על כללי הבטיחות והנהלים הכי מחמירים.

בסופו של דבר, מדובר בפיזור של רעל, מה שכמובן אינו מותר על פי החוק ללא הסמכה של מדביר מוסמך. חשוב לדעת, בכל מקרה שבו אתם מחליטים לפזר בעצמכם רעלים בסביבת ביתכם ובמקומות ציבוריים, לא רק שאתם עוברים על החוק וצפויים לעונשים וקנסות, אלא אתם גם מסכנים את עצמכם, את הציבור, את בעלי החיים, חיות המחמד, והכי חשוב, את הילדים שלכם.

גרינלנד הדברת מזיקים בצפון: כל פתרונות ההדברה במינימום הפרעה

חברת גרינלנד הדברות משתמשים בחומרים ידידותיים לאדם ולסביבה, מאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה. כדאי לדעת, בחברת גרינלנד ניתן למצוא פתרונות הדברת מזיקים בצפון לצימרים ומתחמי נופש, כולל פתרונות הדברה "סמויים", שלא כוללים ריסוס.

כבר נרחיב מה הן שיטות אלו, אבל קודם כל כדאי להזכיר ששיטות אלו מתאימות גם עבור הדברת מסעדות בצפון, הדברת בתי קפה ברמת הגולן ועוד. אז במה בעצם מדובר, כשאומרים "הדברה סמויה"? ובכן, מדובר בעצם בהדברה אשר סמויה מן העין והיא כוללת הדברת מזיקים בצפון בעזרת קוביות ג'ל, שהן רעל לכל דבר.

היכן מניחים את אותן קוביות הדברה סמויה מן העין?

קוביות אלו מונחות בשלל מיקומים אסטרטגיים, חשוכים ואפלים, אותם פינות מסתר שמזיקים נהנים לקנן בהן ולהקים מושבות. מדובר בפינות אסטרטגיות כמו פינות של ארונות מטבח, מתחת לתנור ולמכשירי חשמל, מתחת למקרר, מתחת לכיור ועוד.

לאחר שהמזיקים נוגסים מהקוביות הללו, הם חוזרים למושבה שלהם וגם מדביקים, על הדרך, את שאר המזיקים במושבה. מעין נגיף מדבק, שמסייע בקטילת המזיקים. בין אם אתם צריכים הדברת מזיקים בצפון למתחמי נופש, או שמא אתם צריכים הדברת מסעדות ברמת הגולן, גרינלנד ימצאו עבורכם פתרונות הדברה בהתאמה אישית. בהצלחה!  

מה הלקוחות אומרים על גרינלנד

ליקטנו עבורכם כמה המלצות מלקוחות שנשאלו ע"י סקר המקצוענים וגוגל עסקים לאחר שגרינלנד ביצעו אצלם הדברה, יעוץ או כל משימה שנתבקשו לטפל בה.

avi swisa
avi swisa
גוגל מפות
קרא עוד
מדביר אדיב מקצועי עם תודעת שירות גבוהה מאוד הפגין ידע רב בתחום ההדברה.
‏מיכל שרון‏
‏מיכל שרון‏
facebook
קרא עוד
שירות מהיר הגון ומקצועי ובעיקר עם חיוך💚
סופי, אחוזת ברק
סופי, אחוזת ברק
המקצוענים
קרא עוד
״מאיר מאוד מקצועי ואדיב. הסביר לנו הכל. הוא הגיע בזמן ומחיר השירות סביר לגמרי. ממליצה בחום!!".
הקודם
הבא

צרו עמנו קשר

אם יש לכם כל שאלה למאיר אלבז, מדביר מזיקים בצפון הארץ ובעל חברת "גרינלנד" על שירותי הדברה או הרחקות יונים, מוזמנים בבקשה לשלוח לנו הודעה ומאיר ישיב לכם במהרה. 

לעוד מידע ופרטים צרו קשר עם מאיר מגרינלנד הדברות