לינה וארוחת בוקר בצפון הפורח ב-2022

צימרים בצפון הכנרת למשפחות וזוגות בחד נס שברמת הגולן.

לינה וארוחת בוקר בצפון הפורח ב-2022 בלב שמורות הטבע של רמת הגולן

תוכן עניינים

לינה וארוחת בוקר בצפון הארץ בקרבת הכנרת

לינה וארוחת בוקר בצפון יכולה גם לכלול ג'קוזי מבעבע ושוצף, ככה שזה לבחירתכם. אז במה בוחרים? נופש עם בריכה מחוממת ברמת הגולן? אולי חופשה יוקרתית בצפון עם ג'קוזי פרטי? בין אם תבחרו בדיל כזה או בדיל כזה, אנחנו מבטיחים לכם עולמות של פינוק-חושים אמיתי. אתם מוזמנים להתענג על לינה בצפון עם ארוחת בוקר.

הצמחייה פסטוראלית, התאורה הלילית רומנטית ביותר, הצימרים מסודרים במיוחד לאירוע שאתם חוגגים והאהבה מורגשת באוויר. זה מה שנקרא פינוק חושים אמיתי. ואם מדברים על התפנקויות, אפשר גם להזכיר את כל הטוב שתמצאו בחצרות של מתחמי אירוח כפרי בחד נס וברמת הגולן.

צימרים בטבע על גדות נהר הירדן בצפון הארץ ברמת הגולן.

לינה בצפון עם ארוחת בוקר עשירה

אתם מוזמנים לספוג את כל הטוב שהולך וקורה סביבכם, הגעתם לחופשה בצפון על בסיס לינה וארוחת בוקר עשירה. אילו פינוקים מצפים לכם במתחמי אירוח כפרי, צימרים וסוויטות ביישוב חד נס? בואו נדבר על התפנקות אמיתית!

ההתפנקות האמיתית מתחילה ביישוב חד נס, ממשיכה באטרקציות טובות ולבסוף, איך לא, צימרים יוקרתיים עם בריכות מחוממות ופרטיות. לא משנה מה עשיתם במהלך היום ברמת הגולן, דבר אחד בטוח, בסוף היום אתם תרצו צימר עם בריכה פרטית ומחוממת. אין יותר כיף מאשר לחלוץ נעליים, ללבוש בגדי ים ולפתוח בקבוק יין לשפת הבריכה.

אירוח יוקרתי בחד נס: המלצה חמה על המתחמים הכי טובים

מתחמי אירוח יוקרתי בצפון כוללים בריכות פרטיות, אבל בהחלט לא רק. אתם מוזמנים להכיר מתחמים צימרים יוקרתיים בחד נס עם שולחנות פינג פונג, ברי עץ לאירועים קבוצתיים, מקום רב להשתזף במיטות שיזוף, נדנדות עץ ועוד המון.

אם אתם נמנים בין האנשים שאוהבים לבשל במהלך החופש שלכם, תוכלו גם למצוא צימר עם מטבח חוץ ענקי בחד נס. צימרים עם מטבחים גדולים מאימים עבור אירועים מסוגים שונים, ככה שבצמוד למטבח, גם כמובן שיהיו צימרים משפחתיים.

צימרים למשפחות ולאירועים מיוחדים בחד נס

מחפשים צימר למשפחות? צימרים למשפחה מתאימים לא רק עבור משפחות, אלא גם עבור אירועים מסוגים שונים. צימרים לאירועים מיוחדים יכולים להתאים לירחי דבש, ימי נישואין, ימי הולדת, מסיבות רווקות ועוד. כל עוד יש לכם סיבה לחגוג, תוכלו למצוא לינה וארוחת בוקר בצפון במתחמים נפלאים.

כשאנשים חוגגים אירועים מיוחדים בצפון, הם לפעמים גם מחפשים אחר מתחמים ללא לינה. מתחמים ללא לינה בצפון עשויים להתאים לאירועים מסוגים שונים, במיוחד אם אתם מצרפים לחבילה טיפולי ספא. צימר עם טיפולי ספא בצפון יכול לכלול אפילו עיסוי, ככה שרק תצטרכו לבחור.

חבילת צימר עם עיסוי זוגי ולינה בצפון בצימרים יוקרתיים מול נוף ובריכה פרטית

צימרים בצפון לחגים: חג שבועות כבר אוטוטו פה!

מחפשים אחר צימרים בצפון לחגים? הכירו מתחמי אירוח כפרי בחד נס במיוחד לחגים, כולל צימר לחג שבועות במחירים מיוחדים. לאחר ימי הקורונה, כולנו כבר צריכים חופשה ברמת הגולן כמו אוויר לנשימה.

בבואכם ליישוב חד נס, אתם תגלו מתחמי לינה וארוחת בוקר בצפון ברמות הניקיון הגבוהות ביותר. תוכלו ללון במתחמי סוויטות למשפחות, מתחמי סוויטות יוקרה לזוגות, בבקתות עץ ועוד. אירוח בצפון בחגים עם ארוחת בוקר? לכו על זה!

האם יש הנחות על אירוח וארוחת בוקר בצפון בימי הקורונה?

לפני שמדברים על הנחות לצימרים, הנחות על סוויטות בחגים וכדומה, בואו נדבר על צימרים בעלי תו סגול. בחג השבועות הקרוב, כולנו רוצים לדעת שאנחנו מתארחים במתחמי אירוח בעלי תו סגול ברמת הגולן. צימר תו סגול הוא למעשה צימר המספק לכם את האפשרות להתפנק, אבל גם לשמור על בטיחות ועל בריאותכם.

ישנן הנחות על צימרים ברמת הגולן, הנחות אחרי הקורונה על מתחמי אירוח בצפון ועוד. רוצים מידע נוסף? בחרו לכם מתחם אירוח כפרי בחד נס, התקשרו למארחים ובררו לגבי הנחה על צימר בצפון בחג שבועות. בהתאם להוראות משרד הבריאות, בחג השבועות הקרוב אפשר יהיה לחגוג וליהנות מהחיים האלו במתחמי צימרים בצפון.

לינה וארוחת בוקר ברמת הגולן ובצפון: איפה הכי כדאי ב-2022?

איפה הכי כדאי להתארח בחג השבועות בצפון וברמת הגולן? ובכן, זו לחלוטין שאלה שיש עליה המון תשובות אפשריות. מחפשים צימר עם בריכה פרטית לחגים? אולי סוויטה עם בריכה מחוממת? בין אם ככה או ככה, כנראה שלכל אחד מאיתנו חשובים דברים שונים במהלך חופשה ברמת הגולן. אתם מוזמנים להתאים לעצמכם נופש בצפון בהתאמה אישית עם ארוחת בוקר.

מאחר שעדיין לא ניתן לפתוח מסעדות ברמת הגולן בגלל הקורונה, אזי האופציה הכי מומלצת והכי גורפת היא סוויטה בצפון עם ארוחת בוקר בחד נס. אוכל עשיר, בקבוק יין, פירות העונה, שוקולדים מובחרים, גבינות טובות, חמאות ביתיות ועוד. חשוב לציין, ארוחות הבוקר משתנות ממתחם כפרי אחד בחד נס לשני, ככה שחשוב לברר מראש מה אתם עומדים לאכול.

בתיאבון!