בקתות עץ ברמת הגולן לזוגות עם בריכה פרטית מחוממת לכל בקתת עץ מיוחדת בגולן.

EXPLORER צימר בצפון מציג: חֲדַר נֹפֶשׁ בצפון עם תפנוקי האלפיון

תוכן עניינים

חֲדַר נֹפֶשׁ (צימר) בצפון עם תפנוקי האלפיון

אתם כנראה מחפשים אחר תפנוקים שנמשכים כל סוף השבוע, וזו הסיבה שמצאתם את EXPLORER צימר בצפון, מגזין תיירות שמכוון אתכם אך ורק אל חדרי נופש מומלצים ברמות הכי גבוהות. מה כולל חדר נופש והיכן נמצאים הכי מומלצים? הנה המידע בחסותנו:

אקספלורר צימר בצפון מציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת על חדר נופש בצפון, שאגב, חֲדַר נֹפֶשׁ הוא בכלל ביטוי בשפת היידיש למילה "צימר". ככה שאם אתם מחפשים אחר צימרים באזור רמת הגולן, אתם למעשה מחפשים חדרי נופש אקסלוסיבים ברמות הכי גבוהות שקיימות. ואם מדברים על אירוח כפרי ברמות של פינוקי עולם, מדברים על יישוב חד נס ואזור הגליל המערבי. בואו נכיר את סוגי חדרי הנופש שקיימים באזורים אלו, מה הם כוללים בדרך כלל?

חדר נופש בצפון עם פינוקים והמון שלא חווים כל יום

כמו שחכמים מאיתנו כבר אמרו בעבר: יש חדרי נופש ויש חדרי נופש! תוכלו למצוא באזור חד נס צימרים וחדרי נופש עם ג'קוזי, שבמקרה, ממש במקרה ממוקם מול הכנרת. רוצים גם חדר נופש עם בריכה מחוממת שפונה ישירות לנופים הקסומים של הימה בה ישו הלך על המים? גם את זה יש!

אנחנו גם רוצים שתכירו צימרים יוקרתיים במיוחד המוגדרים בכלל בתור סוויטות יוקרתיות וכפריות גם יחד. כל עוד אתם רוצים לנפוש ולהנות מהחיים האלו ברמות הכי גבוהות, יישוב חד נס קורא בשמכם. עוד ביישוב זה ובאזור הגליל המערבי, EXPLORER צימר בצפון ממליץ לכם גם על חדרים עם טיפולי ספא ועיסוי מפנק. זה כבר באמת השיא!

חדרי נופש ברמת הגולן עם מסאז'ים, טיפולי ספא והתרפקות מלאה

חדר נופש עם עיסוי שוודי, או טיפול באבנים חמות, אולי אפילו גם יחד עם טיפולי ספא מפנקים במיוחד. אמרנו לכם להתכונן לתפנוקים מהאלפיון העליון, לא? אם כך, בואו נמשיך הלאה ברשימת הפינוקים שלנו אליכם.

אנחנו רוצים לדבר אתכם על חדר נופש למשפחה עם בריכה מחוממת מול הכנרת, ש"במקרה" מכיל גם מטבח חוץ ענקי. את כל הארוחות הכי טעימות תוכלו להרים באוויר, כולל גם ארוחות גורמה של ממש המבושלות לכם על ידי שף. כן, שמעתם נכון, אפשר לסגור על דיל נופש של חדר נופש עם ארוחת שף ברמות הכי מאסטר-שפיות.

חדר נופש בצפון לזוגות ולמשפחות עם בריכות פרטיות

ואם אתם מעדיפים חדר נופש לזוג עם בריכה מחוממת ופרטית, יש גם את זה ביישוב חד נס. חדרי נופש לזוגות זה הנופש המושלם, במיוחד אם מדובר על צימר זוגי ברמת הגולן עם ג'קוזי פרטי מול נופי הכנרת, אולי בריכה ואולי גם 2 בריכות.

העיקר שתוכלו לחזור הביתה עם חיוך מתוח מאוזן לאוזן. במגזין EXPLORER צימר בצפון אנחנו גם נהנים תמיד להמליץ על אטרקציות לזוגות בצפון, אטרקציות למשפחות ברמת הגולן, אטרקציות לקבוצות בגליל המערבי ועוד.

אטרקציות ברמת הגולן ובגליל המערבי בשטח ובמים

בואו נגיד במילים הכי פשוטות את זה – אטרקציה ברמת הגולן זו הדרך לחתום כמו שצריך את הנופש שלכם. תוכלו לצאת לסוגים שונים של מסלולי טיולים בצפון, כולל למשל טיולים עם ג'יפים ורייזרים בשטח. אטרקציות שטח ברמת הגולן עם ג'יפים הפכו מאוד פופולאריות בשנים האחרונות, וממש לא בכדי.

צימרים בצפון עם כלבים עם החבר הכי טוב על 4 ולא רק. יש צימרים שמקבלים בעלי חיים.

מדובר בחוויות הכי חווייתיות לאנשים שהכי אוהבים לחוות! ממש ככה. עוד כדאי שתכירו, גם מסלולי טיולים עם כלבים ברמת הגולן. תקשיבו לנו, תאתרו לכם מעיין טבעי או נחל מים זורם, אפשר גם מפל. שחררו את מכשכש הזנב שלכם ותתפנקו על השמיים שמשתקפים דרך המים. תהנו!

השאר תגובה