חדרי אירוח בוסתן בחד נס - חדרי אירוח כפריים ברמת הגולן

מתחם לינה באווירה כפרית בצפון הכנרת

חדרי אירוח בוסתן בחד נס

חדרי אירוח בוסתן בחד נס – צימרים כפריים ביישוב התיירותי בקרבת פארק הירדן והכנרת

חדרי אירוח בוסתן בחד נס 1

הסוויטה

חדרי אירוח בוסתן בחד נס 2

מטבחון

חדרי אירוח בוסתן בחד נס 3

חדר רחצה פרטי

חדרי אירוח כפריים ברמת הגולן

אנחנו מזמינים אתכם להכיר עולם חדש של תענוגות, אותם תמצאו ביישוב חד נס, רמת הגולן. חדרי אירוח בוסתן בחד נס (בקרבה לכנרת), הם למעשה חדרי סוויטות אבן מרהיבות במיוחד. מחפשים אחר אטרקציות ברמת הגולן? גם על זה יש מה לדבר.

בואו נדבר לרגע על רמת הגולן, אזור חד נס. חוץ מזה שבאזור הזה אתם תמצאו המון צימרים מפנקים, סוויטות אבן יפהפיות, מתחמי אירוח כפרי שונים ועוד, אתם גם תמצאו המון תעסוקה ופעילויות לכל סוגי המטיילים והאירועים. בין אם אתם מגיעים לצפון כמשפחה או כזוג, אתם מוזמנים להכיר את כל האטרקציות והפעילויות שבונות ומרכיבות את החופשה המושלמת.

מה נמצא באזור רמת הגולן? חדרי אירוח כפריים!

אם אתם מחפשים אחר חדרי אירוח כפריים ברמת הגולן והצפון, אתם תוכלו למצוא צימרים כל כך נעימים ומפנקים, עד שתרצו לגור בהם במשך כל השנה. בין מתחמים אלו, EXPLORER צימר בצפון (מגזין תיירות בצפון) מצא לנכון ושמח לפרסם את שירותיה של הגברת שוש, בעלת המתחם שנקרא חדרי אירוח בוסתן בחד נס (צימרים סובב כנרת ורמת הגולן).

שוש אמנם מנהלת ובעלת של צימרים מפנקים ברמת הגולן, אך היא גם מוצאת זמן לספק ולהכין ארוחות בוקר וארוחות ערב לצימרים וסוויטות בכל יישוב חד נס והאזור. אין ספק, מדובר בנינג'ה של ממש, ששירותיה נצרכים מדי יום בכל האזור, ככה שאת ריפוד הבטן שלכם אתם יכולים להשאיר בידיה. נבדק והומלץ!

רגישים למזון מסוים? הכנת ארוחות בוקר לצימרים בצפון

שוש מכינה מטעמים שונים, אותם תוכלו לבחור מראש, ככה שאם אתם רגישים למאכלים כאלו או אחרים, או אפילו עלולים לפתח אלרגיה, כמובן שחשוב יהיה לעדכן מראש. אז מה יש לנו עד כה? יש לנו הכנת ארוחות בוקר לאורחי צימרים בצפון, נוף משגע אל מול הכנרת, יש לנו את המתחם שנקרא חדרי אירוח בוסתן בחד נס, שכולל את כל מה שהחופשה שלכם מצריכה ועוד.

מה עוד?

אוקי, בואו נדבר על אטרקציות מומלצות ברמת הגולן, טיפים שתוכלו לקבל ממקומיים, מסלולי הליכה מומלצים ועוד. אם אתם צריכים ייעוץ או טיפים טובים, אתם בהחלט מוזמנים לפנות לגברת שוש, בעלת מתחם אירוח בוסתן בחד נס – צימרים עם ארוחת בוקר מפנקת.

מה נמצא במתחם עצמו? בוסתן כפרי בחד נס

ובכן, קודם כל, 2 סוויטות אבן יפהפיות ומעוצבות אשר מתאימות למסיבות רווקות, לאירועים משפחתיים, לזוגות, למבקרים המגיעים עם כלביהם, לציבור הדתי ועוד. מעוניינים לחגוג אירוע משמח? שוש תשמח להכין את הסוויטה עבור אירועים מיוחדים, כולל כל הפינוקים האפשריים. אגב, מומלץ מאוד לבדוק לגבי צימר עם עיסוי שוודי. חוויה אמיתית של ממש.

צריכים טיפים לגבי מסלולי מים מומלצים ברמת הגולן? צרו קשר עוד היום, וקבלו טיפים על מסלולי ג'יפים בשלג, הליכות רגליות, אטרקציות למשפחות ועוד רבות.

חוות דעת

מה אומרים עלינו

מקום אירוח זה אינו רשום בפלטפורמות מדרגות, אך מתחם אירוח זה זוכה לכבוד רב ולהמלצה חמה מצוות הנהלת האתר EXPLORER-צימר בצפון.   

הזמינו עכשיו: חדרי אירוח כפריים

חדרי אירוח בוסתן ברמת הגולן הינו מתחם צימרים למשפחות וזוגות מטיילים