טיפים והמלצות גולשים שחוו את אתר אקספלורר צימר בצפון.

הוקרת תודה לאתר EXPLORER צימר בצפון – החוויה שלי בכתב

שיתוף חוויות אורחים:

לאחר שסגרתי לזוגתי, שתחיה, ולי חופשה מושלמת בצפון, החלטתי להעלות בכתב את מילות תודותיי למגזין התיירות EXPLORER צימר בצפון, שבזכותו, הנופש שלנו יצא מדויק עד רמת הפרטים הכי קטנים. אז אקספלורר צימר בצפון, זו החוויה שלנו מהנופש האחרון שסגרנו דרככם:

יום מעט אפור בחוץ, נדמה כאילו השמש מסרבת לצאת בגלל חשש מהקורונה, אבל הנה זה קורה והשעה 8 בבוקר וכבר חם בחוץ. אני לא נותן לחום להשפיע עלי, הבטחתי לעצמי לאתר צימרים בצפון לזוגות והיום אני עושה את זה. בכל זאת, כבר יום שלישי וזוגתי כבר מתחילה להילחץ מזה שלא יישארו מקומות פנויים. אני אומר לה שאפשר להירגע, בימי הקורונה אנשים לא יוצאים לנופש צימרים לזוגות ברמת הגולן עם בריכה פרטית. אבל, בחיים כמו בחיים, בדרך כלל צודקות הנשים.

המשך הסיפור שלי על ניסיונות לאתר מתחמי צימרים פנויים לזוג

מה לעשות, זוגתי, שתחיה עד 120, צדקה גם הפעם. יום שלישי בחוץ, 8 בבוקר, אני מתקשר למתחמי נופש ברמת הגולן, מתחמי סוויטות לזוגות, מתחמי צימרים עם בריכה לזוג, וילות נופש ואירוח – ומה לא! אמה-מה, הכול תפוס!

בעוד שהכול תפוס, אני תופס לעצמי את הראש ולא מבין איך אני מספר לזוגתי שהסופ"ש אנחנו בחוף נתניה. אבל אני עדיין לא מתייאש! בעודי מנסה לאתר לזוגתי ולעצמי מתחם צימרים מפנק בצפון, ולאחר שגלשתי בלא מעט אתרי תיירות ומגזינים של תיירות בצפון, לפתע, צהריי יום שלישי, נתקלתי במגזין תיירות שנקרא EXPLORER צימר בצפון – מגזין תיירות ברמת הגולן, הגליל ואזור הכנרת.

אחת ההפתעות: ההיתקלות שלי עם EXPLORER צימר בצפון

הייתי מופתע מרמת הדיוק שמצאתי במגזין הזה, שכן זה עזר לי לדייק אפילו לעצמי את הנופש שאני רוצה לחוות. אחרי התייעצות קלה עם האישה הנכבדה, הגענו להחלטה – הלכנו על מתחם צימר לזוג עם בריכה פרטית וג'קוזי ספא אל מול הכנרת. אבל…עדיין נותרה השאלה – האם יהיה פני לנו לסופ"ש הקרוב?

ובכן, כדי לחסוך לכם כאבי ראש מיותרים, לא היה פנוי. אבל, פנינו לבעלים של אתר EXPLORER צימר בצפון, שהם מצידם פשוט עשו כל מה שניתן בכדי למצוא עבורנו מתחם צימרים לזוגות עם בריכה – שיהיה פנוי. הם התאמצו, איתרו עבורנו צימר לזוג עם בריכה מול הכנרת, ארוחת בוקר מפנקת ואפילו עיסוי בתוספת תשלום. ועל כן, אנחנו פשוט רוצים להגיד לכם תודה – מגזין התיירות EXPLORER צימר בצפון!

תודה לכם מקרב לב – אקספלורר צימר בצפון

אתם הפכתם את סוף השבוע שלנו ללא פחות מאשר מושלם, ואנחנו מודים לכם מקרב ליבנו על הסיוע האנושי והמופלא שסיפקתם לנו. נרתמתם למצוקתנו, איתרתם לנו נופש צימר זוגי מושלם, ואנחנו בטוחים שנשתמש בסיוע שלכם בעתיד שוב. נשתמע בקרוב, ושוב תודה על המקצועיות והרצון לעזור לנו בשעת מצוקה לנופש בעת משבר הקורונה! 

השאר תגובה