ia.enigma

בניית כרטיס עסק באתר תיירותי של צימרים ומלונאות, מכוונים אליכם את קהל היעד הנכון!

בררו עוד היום איך אנו נציב אתכם בקדמת הבמה

ia.enigma

פרסום ושיווק צימרים מצריך מקוריות וחשיבה מחוץ לקופסה, בשביל זה אנחנו כאן

כמה היה נפלא אם היה מישהו אחר שמכוון אליכם את קהל היעד הנכון עבור צימרים, מתחמי אירוח, מלונות בוטיק ועוד? אין ספק, ארץ ישראל ברוכה בהמון מתחמי אירוח שונים, מה שמחייב פרסום ושיווק תמידיים. פרסום ושיווק צימרים מצריך ממכם מקוריות וחשיבה מחוץ לקופסה, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אז מה אנחנו מציעים עבור מי שמעוניין לשווק צימר או סוויטה ולפרסמם בגוגל?

אנו מציעים כרטיס אישי לעסק שלכם, שיהיה ממוקם באתר תיירותי נחשב ומוביל בענף התיירות בארץ. למעשה, אם אף אחד לא יכוון גולשים לאתר שלכם, אתם לא תזכו לכניסות לאתר. לרוב, אנשים מחפשים את הטיפ הטוב, את דבר-העצה הנכון, וזאת בכדי לאתר צימרים או סוויטות, מתחמי אירוח או מלונות. זה בדיוק מה שאנחנו מציעים לכם, את האפשרות שימליצו עליכם דרך אתרים אחרים.

כרטיס לעסק עבור הפניית גולשים ולידים!

מיני-סייט שכזה, הוא בעצם כרטיס עסק שנמצא בתוך אתר אחר, ולרוב יהיה מדובר באתרים הנחשבים חזקים בתחום וזוכים לטראפיק (תנועת גולשים) רב. על ידי פרסום כרטיס העסק שלכם באתר מפנה וממליץ, אתם זוכים לחשיפה מוגברת ומורגשת.

אנו נבצע קידום בגוגל של צימרים עבורכם, תחת 3 מילות מפתח וביטויים חשובים. כיצד יודעים מה הם הביטויים שדורשים קידום ושיווק? אנו מבצעים בדיקת מתחרים עבורכם בחינם, תוך כדי שאנחנו מאתרים את כל מה שרלוונטי לשיווק ופרסום.

הגברת חשיפה עבור צימרים ומתחמי נופש

לאחר שביצענו בדיקת מתחרים, אנו בונים עבורכם כרטיס לעסק שכולל בתוכו קידום מילות מפתח רלוונטיות ולוהטות בענף התיירות. אנו כמובן משתמשים באמצעים טכנולוגיים ותוכנות, וזאת בכדי לבצע בדיקות מתחרים יעילות.

אנו נפנה אליכם גולשים עם כוונות רכישה, נשתף את פרטי ההתקשרות עם מתחם הנופש שלכם ועוד. אחת לחודש, אנו נפרסם כתבה תדמיתית שתשותף בשרתות החברתיות השונות.

ia.enigma analytics

אל תהססו לפנות אלינו

ia.enigma – סוכנות בוטיק לבנייה וקידום אתרי תיירות.

אתרי תיירות בעולם
הערכת צפיות חודשיות
תשלום חודשי
100
בוא להיות מס' 1
ia.enigma - בנייה וקידום אתרים
ia.enigma - כלי ניתוח לקידום אתרי צימרים
ia.enigma - בניה וקידום אתרי צימרים