אוויר ואווירה חד נס חופשה כפרית

אוויר ואווירה חד נס חופשה כפרית ברמת הגולן לזוגות ומשפחות

אוויר ואווירה חד נס

אוויר ואווירה חד נס חופשה כפרית 1

הסוויטה

אוויר ואווירה חד נס חופשה כפרית 2

מטבחון

אוויר ואווירה חד נס חופשה כפרית 3

חדר רחצה פרטי

אוויר ואווירה חד נס חופשה כפרית

אל מול נופי הכנרת תמצאו את מתחם אוויר ואווירה חד נס – חופשה כפרית, צימר בצפון לזוגות וגם סוויטות משפחתיות עם פינוקים בלי סוף. כיצד אתם מתכננים את החופשה בשבת הקרובה? כל צרכיכם תחת קורת גג אחת, צימרים עם עיסוי, טיפולי ספא, ג'קוזי בחלק מהחדרים ועוד.

נופי הגליל התחתון יפהפיים מאין כמותם, במיוחד כשמביטים עליהם ממתחם צימרים ברמת הגולן עם כל הפינוקים. אתם מוזמנים להכיר את מתחם אוויר ואווירה חד נס – חופשה כפרית בצפון. המתחם כולל 3 יחידות אירוח כפרי, כאשר כל היחידות כוללות גם ג'קוזי מבעבע ושוצף. אם מדברים על פינוקים, מדברים למעשה על האפשרות של צימר עם עיסוי שוודי, סוויטה עם עיסוי רפלקסולוגיה, צימרים עם טיפולי ספא בצפון, סוויטות עם עיסויים למשפחות ועוד. EXPLORER צימר בצפון, מגזין תיירות מקומי, בדק עבורכם את כל מה שחשוב:

חופשה זוגית בצפון | נופש למשפחות עם ג'קוזי ברמת הגולן

בין אם אתם מחפשים אחר חופשה זוגית מושלמת או חופשה משפחתית, המתחם קורא לכם להתפנק בו. המתחם כולל גם פינת ישיבה בחצר, פינת מנגל, קמין לחימום בחורף ועוד. אגב, אם כבר מדברים על אטרקציות ופעילויות כיפיות ברמת הגולן, מדברים גם על סדנה להכנת גבינות!

שימו לב, שירות ייחודי שאפשר ומומלץ לקבל בהזמנה מראש ובתוספת תשלום. במתחם אוויר ואווירה תוכלו להנות מסדנה זו של הכנת גבינות, תוך שאתם גו נופשים וגם משפרים את היכולות הקולינריות שלכם. אין ספק, בילוי אמיתי ומעולה שמתאים לכלל המשפחה, לזוגות ומסיבות רווקות.

סוויטה בצפון לאירועים מיוחדים וצימרים

אם אתם מחפשים אחר מתחם סוויטות בצפון לאירועים מיוחדים ומפנקים, אוויר ואווירה נמנה בין אותם מתחמים אשר מסדרים עבורכם סוויטות לאירועים מיוחדים. תוכלו לארגן את הסוויטה עבור ירח דבש, ימי נישואין, מסיבות רווקות ועוד.

מירי, בעלת המתחם, תעשה את כל שביכולתה בכדי לספק לכם את המנע הכי מדויק שניתן להעניק לאורחים.

מתחם אירוח כפרי בצפון חייב לכלול גם אווירה ייחודית, וזה בדיוק מה שתקבלו כשתבקרו כאן. אנו מדברים על נופים שאינם נגמרים, בצמוד לכנרת ואל מול נופי הגליל התחתון. לאחר חורף 2020, הצמחייה הרבתה לצמוח כאן באזור, מה שמקנה לנופשים ולאורחים אווירה מאוד ייחודית ופסטוראלית.

עיירת הכפר חד נס – חופשה כפרית ברמת הגולן

ואם כבר מדברים על עניינים פסטוראליים, מדברים על אווירה לילית ביישוב חד נס. עיירת חד נס, שם נמצא מתחם אוויר ואווירה, היא עיירה כפרית שסביבה נמצאים מוקדי טבע מרהיבים. למשל, עמק החולה מומלץ מאוד עבור חובבי הצפרות.

תוכלו לחזור כאן במראות נדירים של נשרים, בזים, עופות דורסים ועוד. מה עוד? תוכלו להגיע לירדן, שם יש המון פעילויות ימיות ואטרקציות מעולות למשפחה ולזוגות. אחרי כל זה ואחרי יום טיולים ברמת הגולן, אתם תשמחו להגיע חזרה למתחם אוויר ואווירה, שם תהנו מאירוח כפרי במיטבו.

מה כולל אירוח כפרי בקרבת הכנרת?

האירוח הכפרי כולל חדרי רחצה מטוקטקים ומצוחצחים, מיטות מאוד איכותיות ונוחות, רהיטים מעוצבים, מטבחונים מאובזרים ועוד. אם אתם מעוניינים בסידורי שינה נוספים, כמובן שניתן לדבר עם מירי, בעלת המקום.

דיל צימר עם עיסוי הוא מומלץ מאוד, במיוחד במתחם זה. דיל סוויטות עם עיסוי המשולבות עם ארוחה רומנטית? בכלל כיף! צימר עם ארוחה ברמת הגולן זה מה שאתם צריכים, ואתם יכולים להנות כאן מארוחה בהחלט מגוונת.

מה עושים ברמת הגולן ובאזור חד נס?

קודם לכן דיברנו על סדנת גבינות, אז אנחנו רוצים גם לציין שבאזור חד נס תוכלו לאתר לא מעט יקבי יין מקומיים, שמשתלבים יופי עם גבינות טובות. אטרקציות בצפון? זו ההצעה: דיל של צימר בחד נס עם סדנת גבינות, עיסוי וגם ג'קוזי מבעבע. כיף גדול.

עוד המלצה? סוויטה ברמת הגולן עם עיסוי שוודי, דיל מצוין שיכול גם לכלול טיפולי ספא שונים. צימרים בצפון עם טיפול ספא זו ההמלצה הכי כיפית שאפשר להשאיר כאן! כיף גדול שמומלץ לחוות לפחות פעם בשנה (כדאי פחות).

חוות דעת

מה אומרים עלינו

Haleli
Haleli
ישראל
קרא עוד
צימר מקסים ומטופח, הגינה יפיפיה עם המון צמחייה ונוף מקסים לכנרת. מירי בעלת הבית מאוד לבבית והשירות שחה היה פשוט מעולה. היא המליצה לי על מסלולי טיולים ומסעדות וגם נתנה שוברי הנחה. הצימר מאובזר בכל מה שצריך, מומלץ מאוד.
Iris
Iris
ישראל
קרא עוד
מקום כפרי נוף סביב לביקתה ממש יפה גם החצר .יש ערסלים נדנדה ומיגלשה ילדים . פינת מנגל מעולהל3 הביקתות נוחה מאוד יש תאורה מעליה לשעת חשכה ,כיור הכל היה נוח. מי שמתכנן פעילות משפחתית יש דק גדול באמצע ששם ניתן להתרכז ולערוך ארוחה משפחתית. המארחת מירי מסבירת פנים ועזרה בכל מה שביקשנו . האיזור מקסים .
Haleli
Haleli
צ'כיה
קרא עוד
אהבו · Very friendly owner, offer of fresh home fruit, drinks and nice outside jacuzzi and sauna. Well equipped apartment, clean and comfrotable.
הקודם
הבא

הזמינו עכשיו: צימרים באווירה כפרית ברמת הגולן

אוויר ואווירה חד נס הינו מתחם עם 3 בקתות במתחם חצר מטופחת בלב העיירה התיירות ברמת הגולן