ספא ברמת הגולן 1

ספא ברמת הגולן

ספא ברמת הגולן הפינוק מוכן

כל מה שעליכם לעשות בכדי לחוות את הפינוק האידיאלי בצפון, הוא לברר לגבי טיפולי ספא ברמת הגולן שיגרמו לכם לעצום עיניים ולשכוח מכל מה שקיים שם בחוץ, מכל מה שחוויתם במהלך השבוע. טיפולים עד לפתח הצימר.

נגן וידאו

פינוקי ספא עם מגע היהלום - אלמאז

מגע היהלום

אם עדיין לא שמעתם על מגע היהלום של הגברת אלמאז, אתם מוזמנים כבר בסופ"ש הקרוב להגיע ולהתפנק ביישוב חד נס, או להזמין את הצוות של הגברת – לכל צימר ובית מלון שאתם עומדים להתארח בהם.

הזמינו את אלמאז 📲 

חבילת ספא וילנה זוגית בצפון במתחמי צימרים יוקרתיים ברמת הגולן

עיסוי ברמת הגולן

אפשר לקבל עיסוי ברמת הגולן שיגיע עד הצימר, ע"י צוות הספא של מגע היהלום. אגב, אפשר לאתר צימר עם עיסוי ברמת הגולן – שיינתן בצמוד לחצר הפרטית במתחם הצימרים – חוויה כיפית ביותר ומפנקת ברמות הכי גבוהות.

טיפולי ספא ברמת הגולן

במידה ושכחתם לסגור מראש על טיפולי ספא ברמת הגולן בחופשה הקרובה, תוכלו תמיד להתייעץ עם בעלי צימרים בצפון שיתנו לכם את דבר-עצתם המדויקת ביותר. אין כמו טיפים של מקומיים.

פינוקי ספא בצפון - מגוון מתחמי אירוח עם טיפולי ספא, מתקני ספא ועוד פינוקים רבים

טיפול ספא זוגי ברמת הגולן והאזור

השגרה לוחצת על כולנו, אין ספק בזה בכלל. גם אם אתם מאוד אוהבים את העבודה שלכם, אתם בטוח מרגישים במעמסה שמתלווה לעשייה של 5-6 ימים בשבוע. אם אתם מתכננים בקרוב חופשת צימרים בצפון והאזור, תוכלו לבחור לסגור על צימרים עם עיסוי שכלול במחיר, וגם צימרים עם טיפולי ספא שונים שמצריכים תוספת תשלום.

ספא ברמת הגולן 3

לא משנה במה תבחרו, טיפולי ספא ברמת הגולן הם נפלאים בכל מקרה, ותוכלו אפילו לבחור בטיפול אל מול הכנרת. איך זה קורה? אתם סוגרים מראש על צימרים באזור חד נס והכנרת, מוודאים שיש בצימרים גם חצר פרטית עם נוף לכנרת, ומרשים לעצמכם לשכב על מיטת טיפולי ספא, תוך שאתם שוכחים מכל מה שלא חשוב באותם רגעי מגע קסם, של מסאז'יסטים SUPER מקצועיים ומנוסים באומנויות מסאז' וטכניקות מסוגים שונים.

טיפולי ספא ברמת הגולן בחופשה הקרובה, תוכלו תמיד להתייעץ עם בעלי צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון שיתנו לכם את דבר-עצתם המדויקת ביותר.

קורס מסאז' – מגע היהלום

הגברת אלמאז וצוותה, ישמחו להיות כאן עבורכם גם אם מתחשק לכם לעבור קורס בעיסוי שוודי, קורס של עיסוי אבנים חמות, קורסים עבור עיסוי תינוקות, סדנאות מגע קסם, יוגה לרמות שונות, עיסוי חוויה, עיסוי תאילנדי אמיתי, מ-ו-מ-ל-ץ !

הצוות ישמח לעמוד לרשותכם בכדי לתפור לכם את חבילת הספא המושלמת, ואם אתם זוג שמחפש אחר רומנטיקה משובחת וקלאסית, אתם יכולים למצוא מענה ממש מדויק וכיפי בשירות הזה של טיפולי ספא ברמת הגולן עד לפתח הצימר. אם תבחרו להגיע אל רמת הגולן עבור אותו עיסוי וטיפול ספא, תוכלו ליהנות משלל אטרקציות בדרך ומנופים ירקרקים ופסטורליים. אנו ממליצים לעצור בדרך חזרה ללקק את האצבעות במסעדת INVITO שנמצאת בחד נס.

תוכלו ליהנות מאוכל מגוון ואיטלקי, ממטעמים מקומיים הכוללים גם יין ובירה מקומית ועוד. שימו לב, אם אתם מתכננים טיולי טרקטורונים בצפון או אולי אפילו טיולי רייזרים ברמת הגולן והסביבה, כדאי מאוד לקבוע את טיפול הספא לאחר הטיול, היות והטיולים הללו מאוד כיפיים, אך הם גם לפעמים מלווים בכאבים קלים שמורגשים לאחר הנהיגה.

מסלולי טיולים ברמת הגולן שמעשירים את הידע לגבי עולם החי, טיולי EXTREME ועוד רבות.

מדובר בנהיגת שטח, כך שהגוף קצת חווה טלטלות ומכות יבשות. אם קבעתם בבוקר טיול רייזרים בצפון, ואחר כך סגרתם גם טיפול ספא ברמת הגולן והסביבה, אז יש לכם כבר 90 אחוזים של נופש מוצלח בידיכם.

לא צריך להגיד אפילו כי זה ברור שככה יהיה,

אבל תיהנו!

הזמינו לינה בתוספת טיפולי ספא עד הצימר!

Explorer צימר בצפון מגזין תיירות ונופש בגולן

צימרים ברמת הגולן – מתחמי לינה בין נופים קדומים

צימרים ברמת הגולן מציעים קרבה בלתי אמצעית לטבע היפה של האזור הצפוני. אנחנו מזמינים אתכם לצלול אל תוך מתחמי הצימרים היוקרתיים, המציעים למבקרים בהם את כל הטוב הדרוש לחופשה מושלמת. כל צימר מתוכנן בקפידה לחוויית הנופש הטובה ביותר שיש, עם מתחמי רביצה מפנקים, חצר רחבת ידיים מלאה בעצי פרי והמון ירוק, נופים מדהימים של פעם בחיים, ובחלקם יחכו לכם גם בריכות פרטיות וגדולות, ג'קוזי מפנק, סאונה פרטית ופינות ישיבה מפנקות במיוחד. כדי להבטיח שתיהנו מחווית החופשה הטובה ביותר, לא חסכנו על הפרטים הקטנים כגדולים – וכולם, ללא יוצא מן הכלל, מחכים רק לכם.

הזמינו צימר עם עיסוי »
צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב - כל הצימרים שנשארו פנויים לסוף שבוע ברמת הגולן.

צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב

יישוב חד נס הוא אחד היישובים היותר ידועים ברמת הגולן, אליו מגיעים עשרות אלפי תיירים במהלך השנה בכדי להתענג על צימרים מפנקים עם בריכה מחוממת, סוויטות ווילות עם ג'קוזי, מלונות בוטיק ועוד. אם אתם מחפשים אחר הנופש המושלם, אנחנו ממליצים להתחיל אותו בדיוק כאן, ביישוב חד נס, רמת הגולן וסובב כנרת. בדיוק כאן, אתם תמצאו את כל מה שחיפשתם בכדי לייצר את החופשה המושלמת עם יקיריכם (יש גם צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב עם כלבים!). כל מה שרציתם לדעת על תיירות ברמת הגולן ב-2022:

הזמינו צימר עם עיסוי »
צימרים מבודדים לזוגות בפרטיות מוחלטת עם בריכה פרטית.

צימרים מבודדים לזוגות – בפרטיות מוחלטת

אין כמו השגרה, גם אם היא לפעמים יכולה להיראות ולהרגיש לנו משעממת. בשגרה שלנו, כולנו אוהבים צימרים מבודדים לזוגות בצפון, כאלו שאפשר לקחת מהם פסק זמן של שלווה אמיתית. מחפשים סוויטות מבודדות ברמת הגולן? בואו נדבר עליהן:

הזמינו צימר עם עיסוי »
צימרים למשפחות עם ילדים בצפון חד נס ברמת הגולן. מגוון צימרים המותאמים למשפחות עם ילדים.

צימרים למשפחות עם ילדים

החזאים מדברים על כך שבחורף 2020, אנשים לא מפחדים מהגשם ופוקדים מתחמי צימרים למשפחות עם ילדים. דני רופ מאיים בגשמים חזקים? סוויטות למשפחות עם ילדים יתאימו בדיוק עבורכם, גם עבור חופשה חורפית ברמת הגולן.

הזמינו צימר עם עיסוי »
צימרים בצפון לזוגות דקה 90 - אם חיפשתם צימרים ברגע האחרון לזוגות אנו הכתובת עבורכם.

צימרים בצפון לזוגות דקה 90

סוויטות זוגיות דקה 90 עם מירב הרומנטיקה, מוצאים ביישוב חד נס, רמת הגולן. אם אתם מחפשים אחר דילים לזוגות בצפון דקה תשעים, אנחנו מזמינים אתכם להכיר עולם שלם של תיירות כפרית בצפון הארץ. חד נס היא עיירה כפרית באמצע המזרח התיכון, בקרבה רבה לכנרת. במרחק קצרצר מהכנרת, תמצאו את העיירה ובה עשרות מתחמי צימרים מפנקים במיוחד, אם לא יותר.

הזמינו צימר עם עיסוי »
צימרים יוקרתיים בצפון עם מטבח גדול מושקע ומאובזר לכל מטרה של אירוע משפחתי

מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים

רמת הגולן היא פיסת ארץ פסטוראלית במיוחד, אליה מגיעים תיירים מכל העולם. תוכלו למצוא בקלות מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים עם כל הפינוקים, כולל פינוקי ספא שונים. אם מדברים ספציפית על יישוב חד נס, הרי שתיירים מגיעים לעיירה כפרית זו מכל קצוות תבל. בואו נספר. חד נס היא העיירה הכי כפרית בארץ, אבל גם הכי מפנקת ויוקרתית. תוכלו בקלות למצוא מתחמי סוויטות לקבוצות, צימרים לאירועי עובדים, מלון בוטיק לאירועים משפחתיים ועוד. ביישוב אתם יכולים להנות ממתחמי אירוח כפרי המציעים לכם גם פינוקי ספא, כאלו שאי אפשר לסרב להם.

הזמינו צימר עם עיסוי »
צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית בכל צימר

צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת

צימר אקספלורר (EXPLORER) הוא בלש צימרים וסוויטות בצפון ובדרום הארץ. דרך צימר אקספלורר תוכלו לאתר בקלות צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת. הנופים הקסומים של הצפון יגרמו לכם לחזור לכאן שנית ושלישית. ארזתם הכול?

הזמינו צימר עם עיסוי »
צימרים יוקרתיים לזוגות בשילוב עיסוי שוודי ומגוון טיפולי ספא

צימרים יוקרתיים לזוגות | 28 סוויטות יוקרה

אם אתם אוהבים את החיים הטובים, אין ספק שמתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות הם בשבילכם, ולא רק בגלל 100% הפרטיות שתהנו ממנה. בואו נדבר על היתרונות שיש במתחמי צימר יוקרתי לזוג, ובנוסף, נרחיב גם מה קיים במתחמים האלו. חופשה יוקרתית בצפון ב-2022, ככה נראית:

הזמינו צימר עם עיסוי »
פאב בחד נס - "לונה בר" אורחי צימרים בחד נס יוכלו ליהנות מבר שכונתי יוצא מגדר הרגיל.

מה יש לעשות באזור חד נס

אז מה יש לעשות בחד נס? חופשה בצפון יכולה לכלול אין-סוף אפשרויות של מקומות בילוי ואטרקציות, אבל אם אתם מתארחים בקרוב בכפר חד נס ועדיין לא ביקרתם בפאב LUNA , אתם מחמיצים הופעות חיות בחד נס, בירות מקומיות, יין מקומי ועוד רבות.

הזמינו צימר עם עיסוי »

השאר תגובה